E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:qwertu schreef op 06 maart 2010 @ 17:53:

[...]

Ik spring wel op je rug en ik kom er niet meer vanaf. Zou dat helpen denk je? Dat helpt wel. Zal ik dan een zadel meenemen zodat je gemakkelijk zit of lukt het zo ook wel?
Was de meeting een beetje vergeten... ben dan net terug van vakantie.

Hoeveel aanmeldingen zijn er nu?

Wil me (nog) niet aanmelden maar als ik niet al te moe ben na mijn vakantie kom ik misschien wel even kijken
quote:qwertu schreef op 06 maart 2010 @ 19:56:

't Zou in die context trouwens wel helpen als de stickers verplicht op een zichtbare plek geplakt moeten worden. Dat ze dus niet achter sjaals of jasjes verborgen kunnen worden. Zeg maar.

Ik zeg levensgroot je avatar op je rug.

(niks gelezen van t hele topic dus misschien ben ik hartstikke mosterd)
Avatars op het naamkaartje zijn wél handig trouwens!
Als iedereen daar zelf voor zorgdraagt, een sticker oid met eigen avatar te hebben.

Vorige keer had ik overwogen dat te doen, maar t was niet meer op tijd gelukt. Eén of twee personen hadden wel iets met hun avatar en dat was zoveel herkenbaarder dan alleen een naam.
quote:Moonlight82 schreef op 06 maart 2010 @ 19:59:

[...]

Ik zeg levensgroot je avatar op je rug.

(niks gelezen van t hele topic dus misschien ben ik hartstikke mosterd)

Wat denk je, komt "draai je eens even om?" minder ehhh... bepotelend over dan iemands jasje openslaan om naar binnen te loeren? En als hij het dan niet hoort? Dan moet ik er zeker alsnog aan zitten?

In dat geval denk ik niet dat het probleem van Boogje opgelost gaat worden.

Zou het wel gezellig vinden als je komt trouwens! Had het er met Chocolover al over, dat we deze keer misschien ook maar héén dezelfde trein moeten nemen!
quote:Dushi74 schreef op 06 maart 2010 @ 19:57:

[...]

Dat helpt wel. Zal ik dan een zadel meenemen zodat je gemakkelijk zit of lukt het zo ook wel?

Zadel zou wel fijner zijn, maar ik kan ook nog even flink de samenknijpfunctie van mijn beenspieren oefenen anders. Dan moet het ook lukken.

Even denken, hoe heette die actrice ook al weer die daar een soort van workout-instructievideo van gemaakt had? Nederlandse actrice, speelde ooit in een James Bond film?
Famke Janssen Q? Tja die deed dat als Xenia Onatop ofzo iets
Helaas kan ik er 20 maart niet bij zijn omdat ik twee dagen later een tentamen heb. Ik ken mijzelf. Er komt qua planning en leren veel aan op het laatste weekend voor het tentamen. Jammer, had er graag bij willen zijn. De volgende keer beter!
quote:qwertu schreef op 06 maart 2010 @ 20:02:

[...]

Wat denk je, komt "draai je eens even om?" minder ehhh... bepotelend over dan iemands jasje openslaan om naar binnen te loeren? En als hij het dan niet hoort? Dan moet ik er zeker alsnog aan zitten?

In dat geval denk ik niet dat het probleem van Boogje opgelost gaat worden.

Zou het wel gezellig vinden als je komt trouwens! Had het er met Chocolover al over, dat we deze keer misschien ook maar héén dezelfde trein moeten nemen!

Gaat Choco ook weer heen? Cool!

Ik kom dus echt net binnenvallen en wist niet dat jouw naamkaartjes-opmerking een reactie was op wat anders. Ik ga eens teruglezen.

Zelf had ik vorige keer dus al bedacht om iets met mijn avatar te doen, voor de herkenbaarheid. Vooral omdat ik voor die meet nog niemand ooit ontmoet had van de Viva'ers. Okay ik ga even teruglezen (heb al een vermoeden wat t probleem was uiteraard)
Ow, haha, ik dacht: het is vast iets met dat het lijkt alsof je alleen in tieten geinteresseerd bent (als iedereen zijn onleesbare kaartje op die hoogte plakt)

Maar dat was t niet eens

Leuk te horen dat je t leuk vindt als ik kom. Het hangt dus een beetje af van mijn toestand na de vakantie. Grenzen in de gaten houden, blabla, je kent het.

Wat de heenreis betreft: Vind het als het even kan prettig om niet aan een bepaalde treintijd gebonden te zijn. Kan ik op mijn gemak mijn dingetjes doen op zaterdag en moed verzamelen en mijn fietssleutel zoeken en dat soort dingen

Ik ken mijn weg in Utrecht dus verdwalen zal niet zo snel gaan.

Misschien handig als ik weet in welke trein jullie zitten en dan even aan Choco laat weten of ik die ook neem (ik heb haar nummer)

Dat alles áls ik ga dus
quote:Dushi74 schreef op 06 maart 2010 @ 20:12:

Famke Janssen Q? Tja die deed dat als Xenia Onatop ofzo ietsDie ja.
Nee, het ging niet om tieten nee. Het was ook niet zozeer míjn probleem. De klacht kwam juist van de andere partij.

Werden er nu geen stickers met avatars geregeld?

Moon, dat was ook mijn idee, van die trein. Ik heb Choco's nummer ook, dus dat gaat verder helemaal goedkomen.
Volgende keer beter inderdaad, Sophiepapa!
Choco reist wel liever samen met iemand denk ik. Maar er zijn vast genoeg mensen waarmee dat mogelijk is.

Het is wel WK schaatsen dat weekend he?

Nu ga ik twijfelen... jullie of de schaatsers.... jullie of de schaatsers... Zullen we TV aan zetten tijdens de meet?
En opnemen is geen optie zeker? Schaatsen dan. De meet daar moet je live bij zijn.
Volgens mij zijn de wedstrijden achteraf via internet te zien maar dan is t lang zo spannend niet meer.

En de meet kun je ook via het forum volgen
Omdat het een behoorlijk grote groep lijkt te gaan worden ben ik warm voorstander van goed duidelijke stickers:

- witte achtergrond

- geschreven met donkere viltstift, niet te priegelig

- je eigen voornaam en je forumnaan

Desgewenst bied ik mijn diensten aan om de stickers te schrijven. Doe ik ook nog wat nuttigs.

Enne dames: als er op de meeting opvallend naar uw boezem wordt geloerd probeert vermoedelijk iemand uw sticker te lezen ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik heb een T-shirt met grote avatar geregeld dus naar mijn boezem kijkt zoals gewoonlijk niemand hoeft niet gegluurd te worden.
Vorige meet wist niemand wie ik was totdat ik mijn mamalief-sticker verving door een BAM-sticker dus ga nu maar meteen herkenbaar
Of ze denken dat je Bambi bent Bam..
Egnie Almost, ik heb HOOFDLETTERS!
Hmmmm, das ook wel weer waar..
Dus je bent wel BAM maar niet BI ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Das voor jou een vraag.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven