Good Luck
zondag 7 maart 2010 om 11:43
zondag 7 maart 2010 om 12:06
zondag 7 maart 2010 om 13:01
Ha, mijn oudste loopt al 2 zomers op Havianas. En jongste ook, met zo'n stukje achter. Maar dat loopt hij steeds los en dat zit het niet meer lekker. Irritant dus.
Ha, ik duik de tuin weer in. Kinderen in de zandbak, mams op een bankje met de Linda (kwam erachter dat ik die nog helemaal niet uit had, hoera!).
Ha, ik duik de tuin weer in. Kinderen in de zandbak, mams op een bankje met de Linda (kwam erachter dat ik die nog helemaal niet uit had, hoera!).
zondag 7 maart 2010 om 13:27
Jee... Ben ik ff blij dat ik straks al een vent gestrikt heb... Mijn birkenstocks gaan gewoon mee op vakantie. En dan niet die van de Scapino, maar het teenslippergeval zeg maar. En ja dan met nagels gelakt en eelt weg dus dat kan vind ik. En anders maar sexloos... Gelukkig denkt mijn man er anders over...
Maar goed, ik wil iets dichts erbij....
Maar goed, ik wil iets dichts erbij....
zondag 7 maart 2010 om 18:58
Heeft Eetje al een tandje, dat had je dus goed gezien Star! En fijn dat Ceetje weer wat opknapt.
Jonathan is helemaal doodop. Vanmorgen heb ik met hem gezwommen en vanmiddag zijn we naar het bos geweest wandelen en eendjes voeren. Zat 1 zo'n kutgans bij die me stalkte en in mijn uggs beet, ik haat ganzen.
Jonathan is helemaal doodop. Vanmorgen heb ik met hem gezwommen en vanmiddag zijn we naar het bos geweest wandelen en eendjes voeren. Zat 1 zo'n kutgans bij die me stalkte en in mijn uggs beet, ik haat ganzen.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 7 maart 2010 om 19:41
Zo daar ben ik weer
Was vandaag voor mijn werk naar de voorjaarsbeurs en dat is zo leuk!!!
Ook goed voor je lijn, vergeet altijd de tijd en te eten
Krijg allemaal nieuwe producten en nieuwe leveranciers, ben helemaal stuiterig, hahaha
Zal eens kijken of ik nog terug kan lezen.
Had al via sms vernomen dat het met ceetje weer de goede kant op ging.
Was vandaag voor mijn werk naar de voorjaarsbeurs en dat is zo leuk!!!
Ook goed voor je lijn, vergeet altijd de tijd en te eten
Krijg allemaal nieuwe producten en nieuwe leveranciers, ben helemaal stuiterig, hahaha
Zal eens kijken of ik nog terug kan lezen.
Had al via sms vernomen dat het met ceetje weer de goede kant op ging.
zondag 7 maart 2010 om 19:48
Joehoe! Tand voor Eetje! Dat is mooi! Op naar het hele gebit!
Fijn dat de beurs leuk was Bam! Daar krijg je dan echt weer nieuwe werkzin van zo te horen! (Alsof jij geen werkzin hebt )
Mal: J. lekker in bed dus? Haha je uggs gebeten... Stomme ganzen.
Hier weer iets stoms... Heb ziek kind. Ties vanmiddag koorts, moe, koud, klagen over pijn in buik en keel... Heb het even zo gehad met al dat gedoe. Zal blij zijn als het woensdag is! Morgen afspraak maken met dokter, hem even na laten kijken. Hopelijk kunnen ze iets voor hem zodat hij goed opknapt oor woensdag. Net dus wel buurvrouw gevraagd om hem op te vangen als het woensdag echt echt echt niet gaat... Maar daar gaan we maar niet vanuit...
Fijn dat de beurs leuk was Bam! Daar krijg je dan echt weer nieuwe werkzin van zo te horen! (Alsof jij geen werkzin hebt )
Mal: J. lekker in bed dus? Haha je uggs gebeten... Stomme ganzen.
Hier weer iets stoms... Heb ziek kind. Ties vanmiddag koorts, moe, koud, klagen over pijn in buik en keel... Heb het even zo gehad met al dat gedoe. Zal blij zijn als het woensdag is! Morgen afspraak maken met dokter, hem even na laten kijken. Hopelijk kunnen ze iets voor hem zodat hij goed opknapt oor woensdag. Net dus wel buurvrouw gevraagd om hem op te vangen als het woensdag echt echt echt niet gaat... Maar daar gaan we maar niet vanuit...
zondag 7 maart 2010 om 19:51
Ojee, Bridges, dat is mooi Kut. Hopelijk knapt hij heel snel op. Beterschap.
Mal: las even tussen de regels door, geweldig. Je hebt het verdiend.
Amalia: Fijn dat het goed gegaan is met L, hadden ze nog leuke dingen gedaan op het feestje.
( was gisteren trouwens leuk met kleren aanzwemmen, wat leren die kinderen snel zeg)
Mal: las even tussen de regels door, geweldig. Je hebt het verdiend.
Amalia: Fijn dat het goed gegaan is met L, hadden ze nog leuke dingen gedaan op het feestje.
( was gisteren trouwens leuk met kleren aanzwemmen, wat leren die kinderen snel zeg)