E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
zondag 7 maart 2010 om 15:30
quote:Vinyl schreef op 07 maart 2010 @ 13:27:
[...]
Ja, denk het wel. Courage, lees je hier nog mee?
Anders Hyven we even?
Alleen moeten we even kijken dan hoe we dat doen met printen enzo? Ik werk inmiddels op een andere locatie en we hebben geen kleurenprinter meer Eeh...
Ja, ik ben weer een beetje aan het meelezen hier.
Ehm, het gaat hem niet worden ben ik bang...
Misschien kunnen we het omturnen naar een algemene tip:
print je avatar en neem die mee, en die dan onder je naamsticker plakken ofzo.
En een ruiltopic voor mensen die geen kleurenprinter hebben.
Ik wil er best wel een paar printen op verzoek; ik heb alleen geen tijd/energie/... om het samen met Vinyl voor iedereen te doen.
Was toen uit enthousiasme geboren en omdat ik de volgende keer niet de enige wilde zijn met zo'n coole avatar.
Maar iets te enthousiast geweest...
[...]
Ja, denk het wel. Courage, lees je hier nog mee?
Anders Hyven we even?
Alleen moeten we even kijken dan hoe we dat doen met printen enzo? Ik werk inmiddels op een andere locatie en we hebben geen kleurenprinter meer Eeh...
Ik wil er best wel een paar printen op verzoek; ik heb alleen geen tijd/energie/... om het samen met Vinyl voor iedereen te doen.
Was toen uit enthousiasme geboren en omdat ik de volgende keer niet de enige wilde zijn met zo'n coole avatar.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
zondag 7 maart 2010 om 16:05
zondag 7 maart 2010 om 17:49
zondag 7 maart 2010 om 20:33
Ik weet het ook nog hoor, Essie. Prachtige jurk, maar niet net als Delphi wil ik 'm nu niet direct geil noemen.
Je had toch die jurk met dat open buikje....
(serieus, ik weet 't nog precies. Haha, je kunt nu dus niet voor de 2e keer in dezelfde jurk verschijnen, hè...)
Je had toch die jurk met dat open buikje....
(serieus, ik weet 't nog precies. Haha, je kunt nu dus niet voor de 2e keer in dezelfde jurk verschijnen, hè...)
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 7 maart 2010 om 20:38
quote:Courage schreef op 07 maart 2010 @ 15:30:
[...]
Eeh...
Nou, ik vind het nog niet zo'n gek idee! Zelfs in zwart/wit zijn we dan al verder dan in kleur.
Ik denk dat ik het gewoon doe, nickname en avatar op een velletje printen en opplakken op mijn kleding.
Goed plan!
[...]
Eeh...
Nou, ik vind het nog niet zo'n gek idee! Zelfs in zwart/wit zijn we dan al verder dan in kleur.
Ik denk dat ik het gewoon doe, nickname en avatar op een velletje printen en opplakken op mijn kleding.
Goed plan!
zondag 7 maart 2010 om 20:41