Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Ik zou 'mijn' topic graag weer terug willen zien over een paar dagen (even rust is misschien wel goed).
Hierbij teken ik voor de door de forummods aangegeven grenzen en accepteer ik de consequenties als ik me er niet aan houd.
Ik sluit me er ook bij aan. Ook bij jou Dalida, even rust is goed.
Toezegging van mij ook.
Ik zou heel graag, ook voor Dalida, haar topic terug willen zien, en voor zover ik dat niet al deed, zal ik me houden aan alle regels die gelden op het forum, zal ik nergens naar verwijzen noch iemand zwart maken.
Mijn toezegging ook, ik had vanmorgen nog leuk stukje geplaatst en ineens foetsie het topic
Berteke nu begin JIJ alweer naar mij te verwijzen!!! Stop daarmee . Ik maak niemand zwart op het topic, Volgens mij begon Livre daar weer mee en Taylor onder jouw leiding? Dit soort dingen dus, daar word ik dood en doodziek van! Je blijft maar aan de gang met jouw belerende en kleinerende toon aan mijn adres.

. Ook hier weer. Ik ben geen klein kind en wens niet door jou zo te worden aangesproken begrijp je dat ?
quote:smelly schreef op 07 maart 2010 @ 14:05:

Berteke nu begin JIJ alweer naar mij te verwijzen!!! Stop daarmee . Ik maak niemand zwart op het topic, Volgens mij begon Livre daar weer mee en Taylor onder jouw leiding? Dit soort dingen dus, daar word ik dood en doodziek van! Je blijft maar aan de gang met jouw belerende en kleinerende toon aan mijn adres.

. Ook hier weer. Ik ben geen klein kind en wens niet door jou zo te worden aangesproken begrijp je dat ?Angel, daar gaan we weer. Als ik voor mezelf spreek, ik heb niks verkeerds gedaan dus nee: ik ga geen toezeggingen doen..het zij zo. Met dank aan Smelly.
Smelly, het is goed zo
-
Rijbewijs, wie ben jij eigenlijk, ik weet niet van jou bestaan af op ons topic en waarom heb je je tekst verwijderd?

Wat zonde, hier is hij nog een keer:

07-03-2010, 14:37

Three, dank je wel voor je actie.

Ik doe geen toezegging en heb me inmiddels op de officiële kanalen gestort.

Smelly zal hier verder de boel wel overnemen, wij hebben gelukkig een goede plek gevonden waar we geen last hebben van ongewenste elementen. Einde bericht Rijbewijs

Ik zie dat er ook iemand is die haar tekst met 75% heeft gewijzigd, daar stond wat gericht tegen een bepaald persoon en is nu verwijderd.

Dus Angel, als ik het nu goed begrijp kan er weer gewoon gepost worden zonder problemen aangezien anderen een nieuwe plek hebben gevonden.
angel kep n vraag: is weggehaalde tekst door angels/mods ook niet meer te lezen of zien jullie dat wel?
Angel mijn reactie was n.a.v Berteke die voor 75% opeens werd weggehaald, na mijn gedane reactie daarop voelt het als een valkuil om mij de schuld te geven omdat het topic gesloten bllijft. Er is al een andere bestemming gevonden dus soort boycot zodat wij niet meer verder kunnen met Dalida s topic.

Jammer zou dat zijn.
Ja, ik kan gewijzigde postings teruglezen.

Morgenavond zal ik het topic terugplaatsen. Maar echt, bij het eerste onvertogen woord gaat het topic weer offline en vallen er bannen. Smelly, jij was de eerste die in dit moderatortopic opnieuw eea begon op te rakelen, ik verzoek je met klem de kwestie te laten rusten. Deze posting kun je als een waarschuwing beschouwen.
-edit na reactie Angel -
Smelly, dit was je tweede waarschuwing, je weet wat daarvan het gevolg is.
Dames, dank jullie wel voor jullie toezeggingen.

Fijn dat het topic morgenavond weer online komt.

Angel 3, ik zou graag zien dat de waarschuwing aan het adres van Tangerine ongedaan wordt gemaakt, m.i. is het een onterechte waarschuwing.
Ik ben het er helemaal mee eens, vind óok dat de waarschuwing aan Tangerine niet terecht is.
op straffe van een waarschuwing dan maar:

Viva Angel: ik zie dat je Smelly hebt geband. Nu hebben een paar héél irritante manipulerende mensen hun zin gekregen. Smelly geeft alleen aan dat ze niet zwartgemaakt wil worden, dat is toch haar goed recht! Ik vind dit een heel vreemde beslissing.

En ja dames, wel goed lezen hoor!
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Inderdaad, Marnie. Ben het helemaal met je eens!!!

Ik snap er nu totaal niks meer van!!!!!!!
quote:taylor schreef op 07 maart 2010 @ 14:34:

[...]

Angel, daar gaan we weer. Als ik voor mezelf spreek, ik heb niks verkeerds gedaan dus nee: ik ga geen toezeggingen doen..het zij zo. Met dank aan Smelly.Dit mag dus weer wel....
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Ik sluit me bij je aan Marnie, en in het Waarschuwingen topic lees ik, dat naast Tangerine, ook Beauties en Tijgermeisje een waarschuwing hebben gehad. Alle 3 mensen die opriepen het gekibbel niet op het forum uit te vechten. En de personen die steeds zaken oprakelen, krijgen geen waarschuwing.....omgekeerde wereld!
Bestaat er zoiets als een waarschuwingstopic? Waar dan?

Ik heb totaal geen idee wat er tussen de dames speelt en laat dat ook graag zo, maar ik kan -zonder er emotioneel (dus redelijk objectief lijkt mij) bij betrokken te zijn - feitelijk lezen wie er steeds zaken opraken, allerlei dingen insinueren, personen in discrediet proberen te brengen etc. etc. Daar horen deze drie meiden iig niet bij!!!!!!!!!!!
quote:smelly schreef op 07 maart 2010 @ 15:49:

Angel mijn reactie was n.a.v Berteke die voor 75% opeens werd weggehaald, na mijn gedane reactie daarop voelt het als een valkuil om mij de schuld te geven omdat het topic gesloten bllijft. Er is al een andere bestemming gevonden dus soort boycot zodat wij niet meer verder kunnen met Dalida s topic.

Jammer zou dat zijn.Dan open je toch zelf een topic?
Floor72, met alle respect maar wat weet jij hier nu van?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven