3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
zondag 7 maart 2010 om 20:48
quote:Sgaapie schreef op 07 maart 2010 @ 20:44:
Toen ik een heftige aanval van clusterhoofdpijn had is mijn ex-vriend naar de ehbo gereden. En kreeg daar voor precies de dagen totdat de huisarts weer bereikbaar was medicatie voor me mee,Dat is goed geregeld. Jr zou ook naar de huisartsenpost kunnen gaan nu.
Toen ik een heftige aanval van clusterhoofdpijn had is mijn ex-vriend naar de ehbo gereden. En kreeg daar voor precies de dagen totdat de huisarts weer bereikbaar was medicatie voor me mee,Dat is goed geregeld. Jr zou ook naar de huisartsenpost kunnen gaan nu.
zondag 7 maart 2010 om 20:51
zondag 7 maart 2010 om 20:54
Sgaapje bewaar dat koekje maar voor in Mauritius.
Ik ga lekker afsluiten en nog even lezen in bed. Ga vroeg onder de wol. Moet morgen wel een halve dag werken en daarna naar het reisbureau en de supermarkt voor Chocolade.
Zal komende week wat weinig aanwezig zijn. Komt een goede vriend logeren die even thuis wat problemen met zijn vrouw heeft.
Ik ga lekker afsluiten en nog even lezen in bed. Ga vroeg onder de wol. Moet morgen wel een halve dag werken en daarna naar het reisbureau en de supermarkt voor Chocolade.
Zal komende week wat weinig aanwezig zijn. Komt een goede vriend logeren die even thuis wat problemen met zijn vrouw heeft.
zondag 7 maart 2010 om 21:04
quote:appeltjesgroen25 schreef op 07 maart 2010 @ 21:02:
Boarder, kun jij dat ook wat de boarder op je avatOr doet?Geen probleem. Als je goed kijkt zie je ook dat het een crash wordt ipv een goede landing. En als ik iets goed kan is het wel crashen. Heb al twee keer een ziekenhuis mogen bezoeken tijdens de wintersport
Boarder, kun jij dat ook wat de boarder op je avatOr doet?Geen probleem. Als je goed kijkt zie je ook dat het een crash wordt ipv een goede landing. En als ik iets goed kan is het wel crashen. Heb al twee keer een ziekenhuis mogen bezoeken tijdens de wintersport
zondag 7 maart 2010 om 21:05
quote:boarder schreef op 07 maart 2010 @ 21:04:
[...]
Geen probleem. Als je goed kijkt zie je ook dat het een crash wordt ipv een goede landing. En als ik iets goed kan is het wel crashen. Heb al twee keer een ziekenhuis mogen bezoeken tijdens de wintersport
Ja, idd.. dat komt niet goed zie ik.
Ook met de gipsvlucht naar huis gemoeten?
[...]
Geen probleem. Als je goed kijkt zie je ook dat het een crash wordt ipv een goede landing. En als ik iets goed kan is het wel crashen. Heb al twee keer een ziekenhuis mogen bezoeken tijdens de wintersport
Ja, idd.. dat komt niet goed zie ik.
Ook met de gipsvlucht naar huis gemoeten?