Kletsgroepje LIIII
zaterdag 6 maart 2010 om 15:45
Poeh, dat is toch wel veel, Luni, 43 uur per week.
Ik heb wel gestemd, ik kwam er ook wel erg dicht langs (in de school en JD moest die dag naar het kdv, dus dat is dan één deur door).
GTST heb ik echt al jaren niet meer echt gezien. Volgens de voorstukjes werd het erg spannend, was dat ook zo?
Ik heb wel gestemd, ik kwam er ook wel erg dicht langs (in de school en JD moest die dag naar het kdv, dus dat is dan één deur door).
GTST heb ik echt al jaren niet meer echt gezien. Volgens de voorstukjes werd het erg spannend, was dat ook zo?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zaterdag 6 maart 2010 om 17:26
Ik vond van wel,het keek lekker weg in elk geval. Ik kijk niet elke avond hoor,maar GTST en Grey's Anatomy is het enige wat ik nog een beetje volg.
Vandaag was echt een ok-dag,vanmorgen bij de auto geweest,het viel mee maar op de weg terug moest ik toch wel huilen...ontlading denk ik.
Ik heb van de verzekering gehoord dat het best even kan gaan duren,tot 8 weken omdat het verhaalschade is,niet duidelijk wie nou de schuldige is.
Vanmiddag waren we uitgenodigd om te gaan lunchen bij een restaurant in Kudelstaart,ik boek daar vaak groepen die bij ons komen voor training,meestal 15-20 personen in een keer.
Het was meer dan voortreffelijk en we hebben ruim 2 uur aan tafel gezeten.Gezellig zitten kletsen en genietend van wat ons werd voorgezet:
_Tartaar van sashimi tonijn, Amedine aardappeltjes, dressing van Hollandse garnalen en een gefrituurd hennen-ei
_Gegrilde kalfsrib-eye, gebakken paddenstoelen en wilde spinazie
_Creme brulee van bitterkoekjes met kaneel-ijs en Chocolade coulant met vanille-ijs
Ik had wel een leuke bos bloemen gehaald,erg aardig om ons zo te trakteren
En we krijgen zo mensen te eten
Vandaag was echt een ok-dag,vanmorgen bij de auto geweest,het viel mee maar op de weg terug moest ik toch wel huilen...ontlading denk ik.
Ik heb van de verzekering gehoord dat het best even kan gaan duren,tot 8 weken omdat het verhaalschade is,niet duidelijk wie nou de schuldige is.
Vanmiddag waren we uitgenodigd om te gaan lunchen bij een restaurant in Kudelstaart,ik boek daar vaak groepen die bij ons komen voor training,meestal 15-20 personen in een keer.
Het was meer dan voortreffelijk en we hebben ruim 2 uur aan tafel gezeten.Gezellig zitten kletsen en genietend van wat ons werd voorgezet:
_Tartaar van sashimi tonijn, Amedine aardappeltjes, dressing van Hollandse garnalen en een gefrituurd hennen-ei
_Gegrilde kalfsrib-eye, gebakken paddenstoelen en wilde spinazie
_Creme brulee van bitterkoekjes met kaneel-ijs en Chocolade coulant met vanille-ijs
Ik had wel een leuke bos bloemen gehaald,erg aardig om ons zo te trakteren
En we krijgen zo mensen te eten
zaterdag 6 maart 2010 om 18:45
Oh dat klinkt lekker allemaal! Geheel voor niks? Wat een service. Wat maak je vanavond? Had je nog wel trek?
Duurt lang zeg van je auto.. Voel je je daardoor ook opgesloten? Dat je vrijheid weg is zeg maar?
Uren o.k. Goed opletten of dit ook niet teveel is dan.
Juultje, nog een goed weekend gewenst! Lekker even met z'n 2-en.
Ach, dat Texel.. Weet niet of ik het uit moet leggen. Ga er bij nader inzien niet naar toe.
Zit nu te twijfelen of samen een weekendje of met z'n 3-en weg..
Het zit erin dat we een bad krijgen! Gelukkig.. Even rekenen nog.
Duurt lang zeg van je auto.. Voel je je daardoor ook opgesloten? Dat je vrijheid weg is zeg maar?
Uren o.k. Goed opletten of dit ook niet teveel is dan.
Juultje, nog een goed weekend gewenst! Lekker even met z'n 2-en.
Ach, dat Texel.. Weet niet of ik het uit moet leggen. Ga er bij nader inzien niet naar toe.
Zit nu te twijfelen of samen een weekendje of met z'n 3-en weg..
Het zit erin dat we een bad krijgen! Gelukkig.. Even rekenen nog.
zaterdag 6 maart 2010 om 19:23
8 weken! Dat is lang! En je moet al die tijd met de bus naar je werk?
Klinkt goed zeg, die lunch. Was je met J?
Goed dat je baas akkord is. Hij kan moeilijk anders lijkt me, maar beter dat hij het zelf ook al redelijk vindt, dan dat je er moeite voor moet doen.
Lekker, Compu, een bad! Ik lig er regelmatig in, lekker met een boekje. En CG zal het ook best leuk vinden denk ik. Gaat ze nu altijd mee onder de douche?
Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Ik heb vanavond voor het eerst couscous gemaakt, erg lekker was het! Volgende keer nog iets meer kruiden en iets meer bouillon.
Klinkt goed zeg, die lunch. Was je met J?
Goed dat je baas akkord is. Hij kan moeilijk anders lijkt me, maar beter dat hij het zelf ook al redelijk vindt, dan dat je er moeite voor moet doen.
Lekker, Compu, een bad! Ik lig er regelmatig in, lekker met een boekje. En CG zal het ook best leuk vinden denk ik. Gaat ze nu altijd mee onder de douche?
Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Ik heb vanavond voor het eerst couscous gemaakt, erg lekker was het! Volgende keer nog iets meer kruiden en iets meer bouillon.
zaterdag 6 maart 2010 om 20:32
Het bad is alleen mogelijk met een hoek eruit. Snappen jullie? Denk dat het evengoed fijn is.
CG zit altijd in het babybadje of een speciekuip. Heel soms douche.
Zitten JD en JZ samen in bad of nog niet?
Sleutel krijgen we als de bewoonster een woning krijgt toegewezen, kan volgende maand goed zijn. Ze is het zelf een beetje zat nu.
Dacht dat je nu al weg was. Heb ik me vergist??
CG zit altijd in het babybadje of een speciekuip. Heel soms douche.
Zitten JD en JZ samen in bad of nog niet?
Sleutel krijgen we als de bewoonster een woning krijgt toegewezen, kan volgende maand goed zijn. Ze is het zelf een beetje zat nu.
Dacht dat je nu al weg was. Heb ik me vergist??
zaterdag 6 maart 2010 om 21:20
JZ gaat nog niet in het grote bad, dan krijg ik pijn in m'n rug van het bukken. Ik ben wel een keer met hen allebei samen in bad geweest, dat was ook feest.
Bad is lekker hoor! Pas je er zelf dan ook nog in? Of wordt het een klein bad?
Lynn gaat ook regelmatig mee onder de douche, vindt ze ook wel leuk.
Volgende week vrijdag zijn we een nachtje weg (Groningen) en 23 april (trouwdag) 2 nachten.
Bad is lekker hoor! Pas je er zelf dan ook nog in? Of wordt het een klein bad?
Lynn gaat ook regelmatig mee onder de douche, vindt ze ook wel leuk.
Volgende week vrijdag zijn we een nachtje weg (Groningen) en 23 april (trouwdag) 2 nachten.
zaterdag 6 maart 2010 om 22:31
Lekker hoor,een bad!
Vanavond hebben we kip,sla en gebakken krieltjes gegeten,was heerlijk..het middagmaal was weer gezakt Lekker een tukje gedaan ook tussendoor.
Ja,alles voor niets Compu,aardig he!!
Spannend van de sleutel
Ja,8 weken zou belachelijk lang zijn,het is een indicatie van hoe lang het kan duren maar ik ga er maar vanuit.
Met ov gaat het goed dus daar geen probleem. We hebben ook nog een auto he,die kan ik nemen als het nodig is.
Leuke vooruitzichten Juultje!
Vanavond hebben we kip,sla en gebakken krieltjes gegeten,was heerlijk..het middagmaal was weer gezakt Lekker een tukje gedaan ook tussendoor.
Ja,alles voor niets Compu,aardig he!!
Spannend van de sleutel
Ja,8 weken zou belachelijk lang zijn,het is een indicatie van hoe lang het kan duren maar ik ga er maar vanuit.
Met ov gaat het goed dus daar geen probleem. We hebben ook nog een auto he,die kan ik nemen als het nodig is.
Leuke vooruitzichten Juultje!
zondag 7 maart 2010 om 08:23
Jahoor, ik kan er zelf zeker in. Het is bij je benen dan gewoon smaller.
O.k., volgende week pas..
Weet jij nog een goed fam.park (Centerparcs ofzo) dat ook schoon is en verder o.k.? Iets met (peuter)zwembad/speeltuin (binnen of buiten?). En oja, met (redelijk) restaurant.
Jij gaat weleens naar zulke dingen toch?
Luni, je bedoelt als J. thuis is, dat je de auto gebruikt toch?
Waren de gasten tevree over je kookkunst?
En hoe voelt het eigenlijk om v....g te zijn?
Mooi weer...en wij gaan weer eens op visite. Jammer.
O.k., volgende week pas..
Weet jij nog een goed fam.park (Centerparcs ofzo) dat ook schoon is en verder o.k.? Iets met (peuter)zwembad/speeltuin (binnen of buiten?). En oja, met (redelijk) restaurant.
Jij gaat weleens naar zulke dingen toch?
Luni, je bedoelt als J. thuis is, dat je de auto gebruikt toch?
Waren de gasten tevree over je kookkunst?
En hoe voelt het eigenlijk om v....g te zijn?
Mooi weer...en wij gaan weer eens op visite. Jammer.
zondag 7 maart 2010 om 10:12
Compu, wij gaan eind van de maand ook nog een weekendje met z'n vieren weg, naar dit park:
http://www.landal.nl/nl-n ... rland/drenthe/parc-sandur
http://www.landal.nl/nl-n ... rland/drenthe/parc-sandur
zondag 7 maart 2010 om 11:40
Goeiemorgen,
J had gekookt,ja het viel goed,ondanks dat ie de pepersaus was vergeten over de kip.
We hebben nog lekker zitten natafelen en rond 22 uur zijn ze naar huis gegaan.
J kent hém via de motorclub en gaat met hem en een andere man motorrijden in Ierland, het was dus ter kennismaking,voor mij wel lekker om te weten wie er achter de naam zit. Voor de gezelligheid kwam zn vrouw mee en dat beviel ook goed.
Ik vind Bungalowparken altijd erg duur,heb nu ook gekeken op Texel maar ten eerste erg duur en ten tweede niet voor 1 nacht te boeken.Veel langer kunnen we niet weg...
Ik weet wel een leuk b-park op Texel (mn nichtje werkt daar)
Hoe het voelt haha! Ehm,ik heb natuurlijk niet heel veel geluk gehad,ben ook nog steeds erg verkouden. Maar op zich goed hoor,als ik het niet zou weten zou ik het niet merken
Ben jij in April aan de beurt?
J had gekookt,ja het viel goed,ondanks dat ie de pepersaus was vergeten over de kip.
We hebben nog lekker zitten natafelen en rond 22 uur zijn ze naar huis gegaan.
J kent hém via de motorclub en gaat met hem en een andere man motorrijden in Ierland, het was dus ter kennismaking,voor mij wel lekker om te weten wie er achter de naam zit. Voor de gezelligheid kwam zn vrouw mee en dat beviel ook goed.
Ik vind Bungalowparken altijd erg duur,heb nu ook gekeken op Texel maar ten eerste erg duur en ten tweede niet voor 1 nacht te boeken.Veel langer kunnen we niet weg...
Ik weet wel een leuk b-park op Texel (mn nichtje werkt daar)
Hoe het voelt haha! Ehm,ik heb natuurlijk niet heel veel geluk gehad,ben ook nog steeds erg verkouden. Maar op zich goed hoor,als ik het niet zou weten zou ik het niet merken
Ben jij in April aan de beurt?
zondag 7 maart 2010 om 18:13
Rustig hier!
We hebben net even een wandeling gemaakt maar aan de 'windkant'van het meer was het echt heel koud,met bevroren neuzen weer thuis! We waren niet vooruit te branden maar toch helemaal rond gelopen
Voor een totaalplaatje(en wat reclame ).... hier hebben we gelunched gisteren,mooi plekje he!!
We hebben net even een wandeling gemaakt maar aan de 'windkant'van het meer was het echt heel koud,met bevroren neuzen weer thuis! We waren niet vooruit te branden maar toch helemaal rond gelopen
Voor een totaalplaatje(en wat reclame ).... hier hebben we gelunched gisteren,mooi plekje he!!
zondag 7 maart 2010 om 19:53
Hey lady's sorry heb deze week geloof ik niet gepost, dat realiseerde ik me vandaag, oh oh. Raar hoor soms dan heb je van die dagen dat je gewoon niet veel te vertellen heb, maar deze week heb ik zoveel dingen gedaan. Dat het er gewoon bij inschoot hahahaha.
Ja Compu de jongens zitten er nog steed in, ik wist t natuurlijk al maar om zelf mee te doen hahahaha nee dat lijkt me niet verstandig.
Vanaaf nog effe NCIS kijken en dan lekker vroeg naar bedje.
laterrrrrrrrrrrr
Ja Compu de jongens zitten er nog steed in, ik wist t natuurlijk al maar om zelf mee te doen hahahaha nee dat lijkt me niet verstandig.
Vanaaf nog effe NCIS kijken en dan lekker vroeg naar bedje.
laterrrrrrrrrrrr
zondag 7 maart 2010 om 20:43
v...g? Geheimtaal? Ik kan het in ieder geval niet ontcijferen.
Lekker Compu, een bad. Wij hebben er geen. Mis het ook niet echt hoor, maar het is wel lekker als je het hebt.
Dus het is nog net zeker dat je volgende maand de sleutel krijgt?
8 weken is erg lang Luni. Weet je al of het helemaal vergoed wordt?
Eef, welke jongens waren dat ook alweer? Ik kijk deze keer niet.
't was idd heerlijk zonnig, maar buiten erg koud. Ben even in de tuin bezig geweest maat de grond was nog bevroren.
MB was ziek, dus verder rustig aangedaan. Vandaag ging het wat beter, vanavond weer minder. Even kijken of ie morgen naar school kan.
Lekker Compu, een bad. Wij hebben er geen. Mis het ook niet echt hoor, maar het is wel lekker als je het hebt.
Dus het is nog net zeker dat je volgende maand de sleutel krijgt?
8 weken is erg lang Luni. Weet je al of het helemaal vergoed wordt?
Eef, welke jongens waren dat ook alweer? Ik kijk deze keer niet.
't was idd heerlijk zonnig, maar buiten erg koud. Ben even in de tuin bezig geweest maat de grond was nog bevroren.
MB was ziek, dus verder rustig aangedaan. Vandaag ging het wat beter, vanavond weer minder. Even kijken of ie morgen naar school kan.
maandag 8 maart 2010 om 10:56
Haha,brilletje nodig??
Ik was hier pas om 9 uur,lekker op mn gemak gedaan en vanmiddag op tijd naar huis. Er is geen bezoek (vergadering/training) dus een relaxed weekje, mag ook wel!
In de bus kwam ik iemand tegen die ik al heel lang niet gezien heb dus we hebben lekker bij zitten kletsen,gezellig en de tijd vliegt!
Ik was hier pas om 9 uur,lekker op mn gemak gedaan en vanmiddag op tijd naar huis. Er is geen bezoek (vergadering/training) dus een relaxed weekje, mag ook wel!
In de bus kwam ik iemand tegen die ik al heel lang niet gezien heb dus we hebben lekker bij zitten kletsen,gezellig en de tijd vliegt!
dinsdag 9 maart 2010 om 10:32
Hoi!
Nee, nog niet zeker Mokkie. Maar ik vermoed van wel hoor. Dus nog even een paar weekjes relaxen.
Hoe is het met MB nu??
Luni, ik heb nog een jaar respijt, goed he!
Gelukkig voelt het niet anders haha. Zijn de meesten van jouw vrienden ook v...g?
Ex lover in de bus hihi?
Juultje, leuk park!! Ben een beetje besluiteloos, wil nu weer met CV alleen weg. Zal wel hormonaal zijn ofzo..
Nee, nog niet zeker Mokkie. Maar ik vermoed van wel hoor. Dus nog even een paar weekjes relaxen.
Hoe is het met MB nu??
Luni, ik heb nog een jaar respijt, goed he!
Gelukkig voelt het niet anders haha. Zijn de meesten van jouw vrienden ook v...g?
Ex lover in de bus hihi?
Juultje, leuk park!! Ben een beetje besluiteloos, wil nu weer met CV alleen weg. Zal wel hormonaal zijn ofzo..
dinsdag 9 maart 2010 om 21:49