Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hallo hallo!

Geweldig winkeltje he die in Arnhem zelfs zonder de kaarten had ik het een leuk winkeltje gevonden hihi! maar goed ik woon niet meer in Arnhem (was zelfs weer blij dat ik er weg kon haha)

en JokeJacket ik heb vandaag heerlijk genoten van het weer, even lekker gewandeld, heerlijk, je wordt er helemaal vrolijk van!

en verder heb ik zin in morgen, want dan kan ik weer in onze brievenbus kijken of ik weer een kaartje heb hihi!
Hoera! Mij eerste bericht op postcrossing 4!

Vandaag een hurray uit Duitsland, werd tijd na 28 dagen

Nieuwe kaart gaat naar (surprise, surprise) China!

Bwwwaaaaah had echt eer rotdag op het werk! Als uitzendkracht word je wel eens 'minder goed' behandeld dan vaste krachten, dat ben ik gewend. Maar deze vrouw was zo naar tegen me, vanaf moment 1 was het al mis. Heb er een rotgevoel door, want ik vind het belangrijk om iig een prettig contact te hebben met collega's, maar ze roddelde openlijk over me met anderen, snauwde me af, liet me alle rotklussen doen, gaf me geen pauze en sprak me niet aan met mijn naam (jij!!).......

Ik ga mezelf trakteren op een avond op de bank en straks lekker wraps maken voor het avondeten!

Sweetcandy, wanneer ga je de adressen uitdelen? Ik heb zin in de ruil!
Arme Ligaa.. zijn ze nou helemaal!

Misschien als extra opvrolijkertje een adresje opvragen?

(doe ik altijd zelf als ik me rot voel, werkt erg goed!)
Als hier adressen staan (ik zag er van steph bv) is het mogelijk om de provincie er bij te zetten? Ik ben niet bekend in Nederland, ik wil ze wel toevoegen maar ik weet geen provincies in NL
Hi ligaa dat is echt gemeen en onbeschoft.

Heb je er wel iets van gezegt? Moet je er nog vaker werken? Want dan moet je er echt iets van zeggen hoor (dat lucht vaak ook wel op) nou geniet maar lekker van je avond!

groetjes
@Ligaa, Iedereen kan zich tot en met woensdag opgeven Dus voor het weekend hebben jullie allemaal een berichtje met het adres!

Wat had je een vervelende dag vandaag :( Niet leuk als mensen je zo behandelen... even lekker relaxen vanavond is een goed plan!
Ligaa wat rot zeg! Klinkt echt niet leuk. Veel plezier vanavond met het relaxen!
Hallo allemaal,

Geen stap buiten de deur vandaag gedaan, huis vol met bezoek, nog voor de verjaardag van dochterlief. Had zo veel happen klaar gemaakt dat ik ook niet meer hoefde te koken. Iedereen is weer vertrokken, de afwasmachine staat te draaien, pot thee gezet en nu even achter de pc.

Had vanochtend een hurray uit Rusland, heb er 26 dagen op moeten wachten. Natuurlijk meteen een nieuw adres aangevraagd: China, dus dat wordt weer weken duimen draaien...

Verder nog onderweg:

Polen: 2 dagen

USA: 4 dagen

Taiwan: 8 dagen

Philippijnen: 27 dagen

Turkije: 39 dagen (is al 13 dagen niet on line!)
Ligaa dikke voor je. Rotcollega zeg.

Na 28 dagen uit Duitsland, ik vond 11 al veel.

Stefanie, foei weet u niet dat Venray in Limburg ligt (in het noorden ervan)?

Neferisis (wat een moeilijke naam), doe dochter nog feliciteren.
Lieve mensjes, bedankt voor jullie medeleven! Helpt echt....

28 dagen naar Duitsland is lang, maar zij was ook pas sinds 14 dagen weer online. Zo lang ben ik echt nog nooit van postcrossing.com geweest. Ben er elke dag wel even te vinden.... die vrouw is vast en zeker nog niet verslaafd In tegenstelling tot iedereen die hier schrijft!

Nieuwe kaart naar China alvast uitgezocht en geschreven, een adcard (wel een leuke), want zag dat ze zelf ook alleen adcards stuurt.
ben niet verslaaafd............. ech nie
Volgens mij zit er hier iemand in de ontkenningsfase....
Snjókorn falla, á allt og alla
wie dan??
*wijst naar mier*
jaaaaaaaaaaja, wrijf t er maar in
Gefeliciteerd Mier, je bent de drempel over..... welkom in de groep.
Snjókorn falla, á allt og alla
steph, haha nee hoor, ik wist het niet Adressen toegevoegd!
Goedenavond!

Ik wil alleen even melden dat je volgende week 20% korting hebt op alle kaarten bij de Hema! (kreeg net de folder op de mat)

Ga nu toch verder met strijken.

Janna, je hebt mail terug....doos, hoe kun je dat nu doen...... naaktloper!
quote:steph schreef op 07 maart 2010 @ 20:36:

Ligaa dikke voor je. Rotcollega zeg.

Na 28 dagen uit Duitsland, ik vond 11 al veel.

Stefanie, foei weet u niet dat Venray in Limburg ligt (in het noorden ervan)?

Neferisis (wat een moeilijke naam), doe dochter nog feliciteren.Alleen Nefer is ook goed > letterlijk: nefer=goed in hieroglyfenschrift. Tja, ik ben een Egyptefan en volg glyfencursus. Mijn PC naam is Cleootje maar die naam was al vergeven op het Vivaforum
quote:c_estelle schreef op 07 maart 2010 @ 22:01:

Ik wil alleen even melden dat je volgende week 20% korting hebt op alle kaarten bij de Hema! (kreeg net de folder op de mat)

Bedankt voor de tip!
welterusten iedereen
Oh Ligaa, wat herkenbaar... En vooral wat een %$^#@*&%$#wijf!

Ik heb ook een adkaart naar China gestuurd, die met die meeuwen van idrukker. Is toch ietsje minder erg dan, als ie niet aankomt...

Oh, C_Estelle, heb ik net vorige week kaarten bij de hema gekocht... naja... Ook best leuke getekende met een vrouw met een wijntje enzo, beetje retro. Enne, ja, hihi

Miertje, hahaha... yep... we hebben je nog zo gewaarschuwd, hihi!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
C_estelle, bedankt daarvoor. Morgen tv kijken naar jouw!

Slaap lekker allemaal. Morgen is het weer een postdag.
K zei n paar uur geleden en ben nog wakker grr.

heb zin om kaartjes te schryven...
Goedemorgen!

Tine: Hoe was Joseph?? Leuke avond gehad?

Ligaa: wat een naar mens zeg op je werk! Ik zou haar erop aanspreken. Laat maar zien dat je boven haar staat. Hebben de wraps je goed gesmaakt?!

Varisha: Hoeveel kaarten heb je vanacht zitten schrijven?!

Iedereen een fijne postweek toegewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven