E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:misschicken schreef op 07 maart 2010 @ 20:47:

Delphi had iets blauws aan, en er was ook nog iemand met een heel mooie blauwe bril.Blauwpaarse panty, die kun je toch niet onthouden hebben? Voel me gevleid. En moet voor de volgende meet een andere kleur benen nemen. Zoiets?

Zo'n naamplaatje, moet dat? Naamplaatjes staan mij niet. Ik ben niet zo van de naamplaatjes.

Een sexy jurkje lukt misschien wel. Ik ben best van de sexy jurkjes.

(overweegt naar de wc te rennen om het eten van een stuk zelfgebakken appeltaart ongedaan te maken)
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 20:52:

[...]

Maar wíe had dan die blauwe ogen? Ik heb alleen de ogen van Boog onthouden (bruin) en jouw "ogen" waren ook al niet blauw...

Of is het paar ogen dat zich bóven de neus bevindt wel blauw bij jou?

Bruin ben ik, qua oog en haren, that is.
Known to cause insanity in laboratory mice
Goh Lys, ik vind je motto echt de beste ooit

Lach me dood dat je hem echt hebt veranderd
Nostradame, als jij nu zorgt dat je op je ava lijkt is een naamplaatje niet nodig!

En dames zoals Floor, die hun stickerT achter een kraagje verbergen worden wederom bepoteld. Gewenst of niet!
quote:nostradame schreef op 07 maart 2010 @ 20:56:

Goh Lys, ik vind je motto echt de beste ooit

Lach me dood dat je hem echt hebt veranderd Had ik een keuze dan??
Wil je niet alvast een leuke voorspelling doen voor de miet?
O jeetje, dan moet ik naar Douglas morgen.
quote:misschicken schreef op 07 maart 2010 @ 20:52:

Ik bepotel Boog met liefde...als jij dan die geile jurk van céstelle aan doet? Daar zie ik stiekum toch een beetje tegenop.

Doen we!

Kom ik hooguit een paar keer langs paraderen. Net als Lys, zeg maar.

Lys, dan moeten we voor Brum ook even een bezigheid verzinnen. Want díe bezigheid vervalt dan dus.
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 20:43:

C_estelle, ik kan me ook geen jurk herinneren. Ik herinner me wel nog het jasje en de sokken van Boog, de tieten van Lys, de ketting van Pimpel (of het wurgkoord, daar was wat verwarring over ), de joggingbroek van Choco, de hakken van Mims... maar jouw jurk? Sorry.

Dat geeft niet meid, ik weet ook niet meer wat jij aanhad maar ik weet zeker dat ik je ga herkennen.

Ik zal zorgen dat je deze keer wel mijn jurk onthoudt!
quote:Lys schreef op 07 maart 2010 @ 20:58:

Wil je niet alvast een leuke voorspelling doen voor de miet?

Ik zie lekker eten in mijn glazen bol.

En sexy jurkjes.
quote:Lys schreef op 07 maart 2010 @ 20:54:

[...]

Bruin ben ik, qua oog en haren, that is.Dan hebben we nog een match. Moeten je alleen wel even om MissC heen. Of gewoon even wachten tot ze klaar is, dat kan ook natuurlijk.
quote:c_estelle schreef op 07 maart 2010 @ 20:58:

[...]

Dat geeft niet meid, ik weet ook niet meer wat jij aanhad maar ik weet zeker dat ik je ga herkennen.

Ik zal zorgen dat je deze keer wel mijn jurk onthoudt! Oei, nu word ik nóg zenuwachtiger over wat ik aan moet trekken!
quote:Vinyl schreef op 07 maart 2010 @ 20:53:

Ik had blauwe ogen... (maar was vast niet de enige) Mooi! Dan kom jij met mij mee naar huis!
Nee, nee, ik gooi Kip zo tegen de vlakte, als ik vind dat het mijn beurt is.

Brum kan dat dat jazzlied liggend op de piano zingen. Onder begeleiding van Hans en Zwieb.
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 21:00:

[...]

Dan hebben we nog een match. Moeten je alleen wel even om MissC heen. Of gewoon even wachten tot ze klaar is, dat kan ook natuurlijk. Tja dat kan effe duren natuurlijk.....zowel voordat ik klaar ben, als om mij heen....
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 21:02:

[...]

Mooi! Dan kom jij met mij mee naar huis!

Heb ik nog wat in te brengen?
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 21:02:

[...]

Mooi! Dan kom jij met mij mee naar huis!

Vinyl, kan me voorstellen dat je je nu vereerd voelt. Maar Qwert is nu niet de beste persoon voor een serieuze relatie. Je zult haar altijd moeten delen met anderen...

(Kijk maar wie ze hier allemaal claimt en om zich heen verzamelt. Ze is gewoon een doodordinaire verzamelaar)
quote:Lys schreef op 07 maart 2010 @ 21:03:

Nee, nee, ik gooi Kip zo tegen de vlakte, als ik vind dat het mijn beurt is.

Brum kan dat dat jazzlied liggend op de piano zingen. Onder begeleiding van Hans en Zwieb.Jij bent toch een paar kleine details vergeten merk ik hahahaha
quote:Vinyl schreef op 07 maart 2010 @ 21:03:

[...]

Heb ik nog wat in te brengen?Ja hoor! Geld is altijd welkom, over goederen moet ivm ruimtegebrek onderhandeld worden.
quote:misschicken schreef op 07 maart 2010 @ 21:05:

[...]

Jij bent toch een paar kleine details vergeten merk ik hahahahaOooooh, ik hoor het al, je bent bang, hè!
Oh, ik moet van een zeker iemand -ik noem geen namen- even melden dat ik niet alleen onthouden heb van het jasje, de sokken en de ogen, maar ook dat 'ie best aardig was enzo.

Nou ja, bij deze dus. Er waren ook áárdige mensen op de meet.

Maar over het algemeen heb ik me gericht op uiterlijkheden hoor. Daar had ik het al druk zát mee.
quote:Lys schreef op 07 maart 2010 @ 21:06:

[...]

Oooooh, ik hoor het al, je bent bang, hè! eigenlijk wel ja
ik heb net minny gemaild... in opdracht van zwieb moet ik echt komen...dus dat doe ik dan maar!

gelukkig zie ik dat C_estelle ook komt en die heb ik al eens ontmoet!! ik vind het doodeng, maar goed, komt vast goed ( toch??)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wat was er dan met die sokken van "zeker persoon", Q?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven