E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:boogje schreef op 07 maart 2010 @ 21:35:

Eh..... heb ik eigenlijk al een slaapplek in Utrecht met de meet?.. is er al besloten waar ik blijf slapen?Ja, jij zou toch dat luchtbed meenemen zodat je onder de bar kon slapen? Of was jij dat niet?
Moet het per se in Utrecht zijn, of is mee naar huis nemen ook een optie?

Vraag ik uitsluitend voor MissC hoor.
quote:Vinyl schreef op 07 maart 2010 @ 21:36:

Ja, jij zou toch dat luchtbed meenemen zodat je onder de bar kon slapen? Of was jij dat niet? Ehm.. dat lijkt me wat nat en frisjes... d'r zal toch wel iemand bij me blijven om me warm te houden???
Ik neem immers Vinyl al mee.

(Shit zeg, was ik al bijna weer vergeten. Kan ik een stationwagon meenemen of moet ik een busje huren, Vinyl?)
Ik dacht dat de ligplaats van mij en Boogje geheim zou blijven!
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 21:37:

Ik neem immers Vinyl al mee.

(Shit zeg, was ik al bijna weer vergeten. Kan ik een stationwagon meenemen of moet ik een busje huren, Vinyl?)Nou, laten we het dan goed doen en Boogje gelijk meenemen!
Oh sorry. Ik bedoelde natuurlijk. enzo...
quote:Vinyl schreef op 07 maart 2010 @ 21:38:

Nou, laten we het dan goed doen en Boogje gelijk meenemen!Kijk!.. dat zijn de betere plannen.. Vinyl was toch al op zoek naar een donor..
quote:Vinyl schreef op 07 maart 2010 @ 21:38:

[...]

Nou, laten we het dan goed doen en Boogje gelijk meenemen!

Een klein vrachtwagentje dus?

*kucht*

Ik ga dan maar eens.... ruimte maken hier.
En een logeerkamer creëren begrijp ik?
quote:boogje schreef op 07 maart 2010 @ 21:40:

[...]

Kijk!.. dat zijn de betere plannen.. Vinyl was toch al op zoek naar een donor..

Donorplannen staan volledig in de ijskast, dus tsja....
Oh sorry. Ik bedoelde natuurlijk. enzo...

Maar goed. Boog is onder de pannen, Vinyl is onder de pannen, ik ken mijn plaats weer... terug naar het belangrijkste onderwerp: wát trek ik aan?!
Zal ik een subtiel Lys-jurkje aantrekken?

quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 21:46:

Zal ik een subtiel Lys-jurkje aantrekken?

Ja leuk!.. dan ga ik dingen op de grond gooien zodat je moet bukken... ;)
Of toch liever wat uitbundigers?

Als je naar mijn kijkdoosje wilt kijken, kan ik denk ik beter die andere jurk aantrekken, Boog.
Of eigenlijk is het meer een poppenkastje.
(En nee, geen zorgen, de gordijntjes kunnen ook dícht. )
Q lieverd.. dat heb jij toch niet nodig?... gewoon simpel strak jurkje .. wat aan de achterkant open is, zodat iedereen je herkent..
quote:Vinyl schreef op 07 maart 2010 @ 20:53:

Ik kijk morgen wel even hoeveel ik er nog heb (en of ik ze nog heb...)

PS. wat weten jullie nog veel van anderen. Ik ben bang dat ik me opnieuw moet voorstellen hoor, ik weet nog zo weinig...Ow, ik ben blij dat jij het zegt.

Ik ben vréselijk in het onthouden gezichten...

Zou mooi zijn als je die badges hebt, die heb ik ook gebruikt de vorige keer.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:boogje schreef op 07 maart 2010 @ 21:37:

[...]

Ehm.. dat lijkt me wat nat en frisjes... d'r zal toch wel iemand bij me blijven om me warm te houden???Je kan bij mij blijven pitten. Slaapzak meenemen. En iemand om je warm te houden moet je ook zelf regelen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik ben ook alles en iedereen vergeten, Courage. Dat geeft niks. Ik vind het ook niet erg als mensen zich opnieuw aan mij voorstellen, terwijl ik ze nog wel ken.

Ik weet van jou trouwens nog wel dat jij de enige (volgens mij) was met je avatar op je badge.
quote:delphicat schreef op 08 maart 2010 @ 00:31:

Ik ben ook alles en iedereen vergeten, Courage. Dat geeft niks. Ik vind het ook niet erg als mensen zich opnieuw aan mij voorstellen, terwijl ik ze nog wel ken.

Oh gelukkig, ik dacht dat het aan mijn slechte geheugen lag.. Ik was direct na de meet alweer alle namen kwijt... Is heel vervelend als je denkt, wie was was die leuke blonde meid ook alweer waar ik zo gezellig mee heb staan te kletsen..

Ik ben dus ook een groot voorstander van kaartjes met naam/avatar.. Hopelijk blijft het dan iets beter hangen..

Gaarne op de kaartjes ook melding maken van burgerlijke staat en leeftijd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven