3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Fijne avond Friez!
Waarom niet nu ieb? Is dat ver bij je vandaan?
Das vervelend IBI.. Dat dat allemaal verkeerd is gegaan. Ik hoop dat je het nu snel voor elkaar krijgt want dit is echt niet goed.
quote:Sgaapie schreef op 07 maart 2010 @ 20:44:

Toen ik een heftige aanval van clusterhoofdpijn had is mijn ex-vriend naar de ehbo gereden. En kreeg daar voor precies de dagen totdat de huisarts weer bereikbaar was medicatie voor me mee,Dat is goed geregeld. Jr zou ook naar de huisartsenpost kunnen gaan nu.
Fijne avond friez!
Er moet in iedere gemeente een apotheek zijn die 's nachts open is..
Heb ik dat?!
Oat Moan Friesje
Heb ik dat?!
IBI ik weet niet om wat voor medicijnen het gaat maar ik weet wel dat je er voorzichtig mee moet omgaan. Als je dagelijks de medicijnen nodig hebt is het toch wel verstandig om vandaag of morgen er toch even achteraan te gaan. Zoals iemand al zei kan je wellicht de Hap proberen
Ik ga ff douchen, zo terug

Bel ze gewoon ff ieb
Maar als ik naar de HAP ga dan moet ik toch bewijs hebben dat ik die medicatie slik met een recept ofzo? Die heb ik namelijk niet die is gefaxt naar de dichte apotheek.
ik vind het een hele goeie van Sgaapie, bel de HAP ff Ibi, als je straks weer opnieuw moet beginnen met de medicijnen, is ook niet goed meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sgaapje bewaar dat koekje maar voor in Mauritius.

Ik ga lekker afsluiten en nog even lezen in bed. Ga vroeg onder de wol. Moet morgen wel een halve dag werken en daarna naar het reisbureau en de supermarkt voor Chocolade.

Zal komende week wat weinig aanwezig zijn. Komt een goede vriend logeren die even thuis wat problemen met zijn vrouw heeft.
volgens mij staat het in je dossier en daar kunnen ze bij de HAP in kijken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ehm, patientendossiers zijn tegenwoordig toch digitaal?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 maart 2010 @ 20:53:

Maar als ik naar de HAP ga dan moet ik toch bewijs hebben dat ik die medicatie slik met een recept ofzo? Die heb ik namelijk niet die is gefaxt naar de dichte apotheek.Ik zou gewoon ven bellen
Wat een enorm stomme film op rtl 5. Helaas vind mijn man hem leuk.
Doe ik Boarder .

Lief dat je opvang speelt. Real Life vrienden zijn ook belangrijk.:)
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 07 maart 2010 @ 20:56:

Doe ik Boarder .

Lief dat je opvang speelt. Real Life vrienden zijn ook belangrijk.:)Ik ben ook lief
Dat blijkt
Heb ik dat?!
Boarder, kun jij dat ook wat de boarder op je avatOr doet?
Volgens mij is dat Boarder Appel
Heb ik dat?!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 07 maart 2010 @ 21:02:

Boarder, kun jij dat ook wat de boarder op je avatOr doet?Geen probleem. Als je goed kijkt zie je ook dat het een crash wordt ipv een goede landing. En als ik iets goed kan is het wel crashen. Heb al twee keer een ziekenhuis mogen bezoeken tijdens de wintersport
quote:Sgaapie schreef op 07 maart 2010 @ 21:03:

Volgens mij is dat Boarder Appel
quote:boarder schreef op 07 maart 2010 @ 21:04:

[...]

Geen probleem. Als je goed kijkt zie je ook dat het een crash wordt ipv een goede landing. En als ik iets goed kan is het wel crashen. Heb al twee keer een ziekenhuis mogen bezoeken tijdens de wintersport

Ja, idd.. dat komt niet goed zie ik.

Ook met de gipsvlucht naar huis gemoeten?
Ik mocht wel met het vliegtuig maar ben toen heel eigenwijs toch met de auto mee terug gereden. Ik had toen zo iets van samen uit samen thuis. Weet nog wel dat het een pijnlijke terug reis was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven