E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
zondag 7 maart 2010 om 20:53
zondag 7 maart 2010 om 20:54
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 20:52:
[...]
Maar wíe had dan die blauwe ogen? Ik heb alleen de ogen van Boog onthouden (bruin) en jouw "ogen" waren ook al niet blauw...
Of is het paar ogen dat zich bóven de neus bevindt wel blauw bij jou?
Bruin ben ik, qua oog en haren, that is.
[...]
Maar wíe had dan die blauwe ogen? Ik heb alleen de ogen van Boog onthouden (bruin) en jouw "ogen" waren ook al niet blauw...
Of is het paar ogen dat zich bóven de neus bevindt wel blauw bij jou?
Bruin ben ik, qua oog en haren, that is.
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 7 maart 2010 om 20:58
quote:misschicken schreef op 07 maart 2010 @ 20:52:
Ik bepotel Boog met liefde...als jij dan die geile jurk van céstelle aan doet? Daar zie ik stiekum toch een beetje tegenop.
Doen we!
Kom ik hooguit een paar keer langs paraderen. Net als Lys, zeg maar.
Lys, dan moeten we voor Brum ook even een bezigheid verzinnen. Want díe bezigheid vervalt dan dus.
Ik bepotel Boog met liefde...als jij dan die geile jurk van céstelle aan doet? Daar zie ik stiekum toch een beetje tegenop.
Doen we!
Kom ik hooguit een paar keer langs paraderen. Net als Lys, zeg maar.
Lys, dan moeten we voor Brum ook even een bezigheid verzinnen. Want díe bezigheid vervalt dan dus.
zondag 7 maart 2010 om 20:58
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 20:43:
C_estelle, ik kan me ook geen jurk herinneren. Ik herinner me wel nog het jasje en de sokken van Boog, de tieten van Lys, de ketting van Pimpel (of het wurgkoord, daar was wat verwarring over ), de joggingbroek van Choco, de hakken van Mims... maar jouw jurk? Sorry.
Dat geeft niet meid, ik weet ook niet meer wat jij aanhad maar ik weet zeker dat ik je ga herkennen.
Ik zal zorgen dat je deze keer wel mijn jurk onthoudt!
C_estelle, ik kan me ook geen jurk herinneren. Ik herinner me wel nog het jasje en de sokken van Boog, de tieten van Lys, de ketting van Pimpel (of het wurgkoord, daar was wat verwarring over ), de joggingbroek van Choco, de hakken van Mims... maar jouw jurk? Sorry.
Dat geeft niet meid, ik weet ook niet meer wat jij aanhad maar ik weet zeker dat ik je ga herkennen.
Ik zal zorgen dat je deze keer wel mijn jurk onthoudt!
zondag 7 maart 2010 om 21:01
zondag 7 maart 2010 om 21:03
zondag 7 maart 2010 om 21:04
quote:qwertu schreef op 07 maart 2010 @ 21:02:
[...]
Mooi! Dan kom jij met mij mee naar huis!
Vinyl, kan me voorstellen dat je je nu vereerd voelt. Maar Qwert is nu niet de beste persoon voor een serieuze relatie. Je zult haar altijd moeten delen met anderen...
(Kijk maar wie ze hier allemaal claimt en om zich heen verzamelt. Ze is gewoon een doodordinaire verzamelaar)
[...]
Mooi! Dan kom jij met mij mee naar huis!
Vinyl, kan me voorstellen dat je je nu vereerd voelt. Maar Qwert is nu niet de beste persoon voor een serieuze relatie. Je zult haar altijd moeten delen met anderen...
(Kijk maar wie ze hier allemaal claimt en om zich heen verzamelt. Ze is gewoon een doodordinaire verzamelaar)
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 7 maart 2010 om 21:05
zondag 7 maart 2010 om 21:07
Oh, ik moet van een zeker iemand -ik noem geen namen- even melden dat ik niet alleen onthouden heb van het jasje, de sokken en de ogen, maar ook dat 'ie best aardig was enzo.
Nou ja, bij deze dus. Er waren ook áárdige mensen op de meet.
Maar over het algemeen heb ik me gericht op uiterlijkheden hoor. Daar had ik het al druk zát mee.
Nou ja, bij deze dus. Er waren ook áárdige mensen op de meet.
Maar over het algemeen heb ik me gericht op uiterlijkheden hoor. Daar had ik het al druk zát mee.
zondag 7 maart 2010 om 21:07
ik heb net minny gemaild... in opdracht van zwieb moet ik echt komen...dus dat doe ik dan maar!
gelukkig zie ik dat C_estelle ook komt en die heb ik al eens ontmoet!! ik vind het doodeng, maar goed, komt vast goed ( toch??)
gelukkig zie ik dat C_estelle ook komt en die heb ik al eens ontmoet!! ik vind het doodeng, maar goed, komt vast goed ( toch??)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!