altijd maar wachten

07-03-2010 09:18 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een sinds een paar maanden een minnaar.

Ik weet dat hij nog iets met zijn ex heeft, maar een paar keer paar maand komt hij naar mij en hebben we goede sex.

In het begin had ik daar wel vrede mee, maar de laatste weken wacht ik constant tot hij me sms't.

Ik neem zelf wel eens het initiatief maar merk dat het altijd van hem afhangt of hij wel of niet komt.

Op dit moment word ik gek van de gedachte waar hij is en met wie...

Ik begrijp best wel dat het hem alleen om de sex te doen is, hij zegt ook altijd dat het fantastisch is en dat ik zo lief ben, maar het lijkt alsof niemand het mag weten.

Hij gaat ook vaak nog stappen met zijn ex.

Zal ik contact met hem opnemen of blijven wachten tot ik weer iets van hem hoor?

Heb veel reacties op forum minnaar gelezen en ik ben stapelverliefd op deze man.

Gr Sheera
quote:sheera schreef op 07 maart 2010 @ 10:50:

Pooky,

Daar heb ik ook de link eens gelegd, ben niet zo hysterisch als toen maar je hebt gelijk dat ik wat betreft mannen steeds weer dezelfde types ontmoet en me daarin aardig kan verliezen.

Het kost me veel energie, het zijn bij mij vaak de mannen die ik niet kan krijgen, de mannen die mij willen (en dat zijn er na die tijd toch aardig wat) wil ik niet en het zijn ook niet mijn types.

Maar dan komen we bij de foute mannen, die blijven me aantrekken.

Maar dat is weer een ander onderwerp....

Ik heb sterk het idee dat je verslaafd bent aan de drama, zodat je je energie daar helemaal in kwijt kan, ipv aan jezelf te werken.

Het levert aardig leesmateriaal op zo op een mooie zondag, maar ik verwacht zomaar dat dit niet jouw doel in het leven is.
quote:wuiles schreef op 07 maart 2010 @ 10:23:

[...]

Niemand heeft gezegd dat het leven eenvoudig of gemakkelijk is en dat geldt in het bijzonder voor de liefde

Zou je van een echte liefde niet op z'n minst mogen verwachten dat hij jou op handen draagt? En zou het kunnen dat deze man die met zijn hart ergens anders is, dus niet de liefde van je leven is? Zou het kunnen dat de echte liefde van je leven je voorbij loopt omdat hij denkt dat jij nu bezet bent? Zou het kunnen dat jouw leven er over zes maanden veel zonniger uitziet?

Heb je gelijk in, de antwoorden zitten al in jouw vragen verstopt.

Maar ik ben op dit moment nog niet aan deze waarheden toe.

Ik weet dat het ingewikkeld klink maar ik wil hem niet loslaten, terwijl mijn gevoel onbewust zegt dat het beter is.
Pooky,

Nee dat is niet mijn doel in het leven.

Ben wel dramatisch wat betreft de liefde maar dat overkomt me altijd.

Hij is degene die contact met me heeft gezocht, ik kende hem al jaren maar zag hem alleen als een goede kennis.

Nu is het van mij uit gegroeid naar liefde en houden van.
quote:sheera schreef op 07 maart 2010 @ 11:14:

[...]

Heb je gelijk in, de antwoorden zitten al in jouw vragen verstopt.

Ik weet dat het ingewikkeld klink maar ik wil hem niet loslaten, terwijl mijn gevoel onbewust zegt dat het beter is.Van mij mag het, het is jouw leven, jouw hart en jouw tijd & energie. Weet wel dat je daarmee een bewuste keuze maakt en dat dit je niet "zomaar overkomt".
quote:sheera schreef op 07 maart 2010 @ 10:40:

....vaak smsen we veel.

Is dit een indicatie dat hij lief en respectvol voor je is?

Jou een opgeilend smsje sturen, terwijl hij zit te sch*ten, zodat zijn wip van de week met jou, weer veilig gesteld is.

Heel respectvol inderdaad....
quote:sheera schreef op 07 maart 2010 @ 11:17:

Ben wel dramatisch wat betreft de liefde maar dat overkomt me altijd.En ga hier nu eens over praten met een goede psycholoog.
quote:sheera schreef op 07 maart 2010 @ 11:17:

Pooky,

Nee dat is niet mijn doel in het leven.

Ben wel dramatisch wat betreft de liefde maar dat overkomt me altijd.

Hij is degene die contact met me heeft gezocht, ik kende hem al jaren maar zag hem alleen als een goede kennis.

Nu is het van mij uit gegroeid naar liefde en houden van.Ik denk dat in je antwoord aan Wuiles meer waarheden zaten dan in deze.
quote:sheera schreef op 07 maart 2010 @ 11:14:

[...]Heb je gelijk in, de antwoorden zitten al in jouw vragen verstopt.

Ik weet dat het ingewikkeld klink maar ik wil hem niet loslaten, terwijl mijn gevoel onbewust zegt dat het beter is.

Dat is dan jouw keuze.

Hoop ik van harte dat je zoveel van jezelf houdt, dat je het in ieder geval wel veilig doet met je 'geweldige minnaar'....
Welcome to the life of an mistress.......
Heb zo 5 jaar in de ellende gezeten......maar wilde toen de goede adviezen van vriendinnen ook niet horen.....
quote:sheera schreef op 07 maart 2010 @ 09:18:

Hallo, ik heb een sinds een paar maanden een minnaar.

Ik weet dat hij nog iets met zijn ex heeft, maar een paar keer paar maand komt hij naar mij en hebben we goede sex.

In het begin had ik daar wel vrede mee, maar de laatste weken wacht ik constant tot hij me sms't.

Ik neem zelf wel eens het initiatief maar merk dat het altijd van hem afhangt of hij wel of niet komt.Op dit moment word ik gek van de gedachte waar hij is en met wie...Ik begrijp best wel dat het hem alleen om de sex te doen is, hij zegt ook altijd dat het fantastisch is en dat ik zo lief ben, maar het lijkt alsof niemand het mag weten.

Hij gaat ook vaak nog stappen met zijn ex.

Zal ik contact met hem opnemen of blijven wachten tot ik weer iets van hem hoor?Heb veel reacties op forum minnaar gelezen en ik ben stapelverliefd op deze man.

Gr Sheeratja,klinkt heel gezellig allemaal...
Volgens mij heeft hij dus gewoon een relatie met die zogenaamde ex en jou als extraatje erbij. Ik vind het echt rot voor je maar alleen jij kan iets doen aan deze situatie. Zoek (weer) hulp zoals eerder hier door iemand aangeraden want het gaat je niet alleen lukken om los te komen van deze man.

(Doe je het wel veilig? Je weet nooit wat hij allemaal uitspookt).
De enige manier om dit te laten slagen, is wat je al doet. Braaf zijn, wachten, je eigen leven vergeten, afhankelijk worden van de droom in je hoofd.

Ik zou zeggen: ga zo door, dit is zo als hij het wil en blijkbaar ook zoals jij het wilt. Dan zit je over een jaar of tien zonder meer nog in dezelfde situatie met dezelfde geweldige vent. Wat wil je nog meer? Nou, dan.
je weet dat hij nog iets met zijn ex heeft?

hmm aparte zin, lees 'm zelf eens.
Ik heb een idee: ZOEK EEN VRIJE VENT, VOOR WIE JE DE ENIGE BENT.
quote:sheera schreef op 07 maart 2010 @ 09:24:

Ik was niet van plan om verliefd te worden maar het is toch gebeurd.

Hij is zo ontzettend lief en aantrekkelijk dat ik niemand anders meer wil.Dat maakt t lastig zeg.. Ik zeg, zoek toch een tweede minnaar :-) misschien kom je dan over deze man 'die just not that into you is' heen.. (beetje wazige zin maar ok)
quote:daffyduck schreef op 07 maart 2010 @ 12:38:

[...]

tja,klinkt heel gezellig allemaal...Klopt vooral voor hem!! haha
Is dat nog steeds dezelfde minnaar als van vorig jaar? Die met die zwangere (ex?) vriendin?

terug naar deze topic:

De situatie is eigenlijk heel simpel: jij bent verliefd op hem. Hij niet op jou. Dus stop ermee!! Ben jij zo masochistisch om jezelf zo te blijven kwellen? Verliefdheid waait over, hoor. Echt!

Zoek veel afleiding en ga leuke dingen doen met vrienden.
Only dead fish go with the flow
Ja ohof....zijn de mannen die jou willen niet interessant omdat ze jou al willen, dus te makkelijk zijn.

En is de man in dit geval interessant juist omdat hij jou niet helemaal wil en je eigenlijk alleen maar als een gratis hoer behandelt?

En gaat het je eigenlijk helemaal niet om hem als persoon maar alleen om het feit dat jij hem niet kan krijgen?

Want dat hij lief, leuk en respectvol enzo is dat is natuurlijk de grootste onzin. Jij wilt graag dat hij dat ooit wordt want dan heb je hem en daar gaat het om.

Het is maar een wilde gok hoor........
Dreamglasses,

Het is niet dezelfde man van vorig jaar.

Suy,

Het feit dat ik andere mannen niet zie staan komt doordat ik alleen maar aan hem denk. Ik vind het moeilijk om hem alleen als minnaar te zien, wat ik wel zou moeten, omdat ik in mijn hart ook wel weet dat er niet meer in zit dan dit.

Dit dilemma spookt al heel lang door mijn hoofd, moet ik het zo laten en idd genoegen nemen met af en toe goede sex? of moet ik hem laten gaan omdat het toch nooit een relatie zal worden?

Het probleem is dat ik daar met hem niet over durf te praten, ik ben benieuwd hoe andere vrouwen dit zo makkelijk kunnen accepteren bij een minnaar, niet meer van hem willen weten en zo makkelijk afstand kunnen nemen van zijn leven buiten het bed.
Een minnaar heb ik nooit gehad, zeker niet 1 die ook nog een ander had, maar ik las even herkenning is jouw 'altijd maar moeten afwachten'

Heb een jaar op 2 terug een relatie gehad met een man met bindingsangst. Jaaaaa, haha, ik hoor mensen al denken 'dat is een smoes, dat bestaat niet', maar voor mij had hij meer dan 10 jaar geen andere relatie gehad.

ALTIJD maar weer afwachten wanneer ik weer wat hoorde. Zien deden we elkaar net zo vaak/ weinig alsof we minnaars waren, nooit eens een heel weekend, of samen een dag op stap. Tussendoor soms lange tijd radiostilte, geen telefoon, geen sms, geen msn....pfffffff.... ik vond het echt slopend.

Nooit wil ik meer zo'n relatie...!!!!

Trouwens...als je vaak valt op mannen die niet beschikbaar zijn, kan t zijn dat je passieve bindingsnagst hebt. Lees het boek 'he's scared, she's scared' eens. En idd...ga na een psych! Daar looop ik nu ook, ook vanwege een paar andere issues waar ik aan wil werken, maar thema voor mij is ook 'Waarom val ik op 'foute' mannen?'
quote:sheera schreef op 08 maart 2010 @ 05:11:

Dreamglasses,

Het is niet dezelfde man van vorig jaar.

Dan denk ik ook aan een patroon bij jou, zoals Fauve al beschreef. Het lijkt er op dat je vaker va;t voor mannen, die niet beschikbaar zijn.

Suy,

Het feit dat ik andere mannen niet zie staan komt doordat ik alleen maar aan hem denk. Ik vind het moeilijk om hem alleen als minnaar te zien, wat ik wel zou moeten, omdat ik in mijn hart ook wel weet dat er niet meer in zit dan dit.

Je bent verliefd op hem geworden. Dat is nou eenmaal menselijk, maar niet onoverkomelijk.

Dit dilemma spookt al heel lang door mijn hoofd, moet ik het zo laten en idd genoegen nemen met af en toe goede sex? of moet ik hem laten gaan omdat het toch nooit een relatie zal worden?

Je moet hem echt laten gaan. Dit gaat natuurlijk niet de goede kant op. terwijl hij denkt dat hij 'gezellig' voor ongecompliceerde sex bij jou langs komt, denk jij aan een leven met hem samen. Dat zijn twee verschillende dingen. Je maakt jezelf ongelukkig als je het contact met hem niet verbreekt.

Het probleem is dat ik daar met hem niet over durf te praten, ik ben benieuwd hoe andere vrouwen dit zo makkelijk kunnen accepteren bij een minnaar, niet meer van hem willen weten en zo makkelijk afstand kunnen nemen van zijn leven buiten het bed.

Vrouwen, die genoeg zelfrespect hebben, accepteren dit niet. De vrouwen die dat wel doen, zijn vaak relatieverslaafd en hebben een behoorlijk lage dunk van zichzelf. Of het zijn vrouwen, die er bewust voor kiezen om zich niet te binden en ook niet verliefd zijn op hun minnaar. Datlaatste is echter bij jou niet het geval, want je bent al verliefd op hem. Als je het moeilijk vindt, om deze situatie te beëindigen, zoek daar dan hulp bij. Professioneel, als je ook vast dreigt te lopen. Maar ook van familie en vrienden. Zoek afleiding met hen en breek het contact met hem. Je doet jezelf nu heel ernstig te kort...
Only dead fish go with the flow
Waarom vraag je eigenlijk om advies? Je gaat er toch niets mee doen en bovendien heb je geen advies nodig, want je weet precies hoe het zit.

Blijkbaar is dit al je derde topic met een zelfde soort van relatie-drama, dus wat verwacht je nou deze keer?

Je klampt je telkens vast aan een man die alleen maar wil neuken. En deze man heeft ook nog een relatie (reken maar niet dat dat uit is).

Bovendien spreek je jezelf tegen: hij sms't nooit terug, maar jullie sms'en veel?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Meer dan het nu is gaat het niet worden, realiseer dat.

Je hebt twee optie:

accepteren dat de situatie is zoals het is en stoppen met zeuren of wegwezen. Waar je voor kiest is afhankelijk van de liefde die je hebt voor jezelf.

Sterkte!
Sheer, lang niet gezien!

Wanneer gaat het nu eens tot je doordringen dat een man die echt van jou houdt en GEEN andere relatie bijhoudt, dat die WEL tijd voor jou heeft, en dat het WEL allemaal een beetje zonder zorgen kan....

Waarom kies je nu weer een man met een ex (die geen ex is) die er dis weer niet voor jou is, en waar jij weer een beetje hysterische trekjes van gaat krijgen?

Dit is niet iets wat een ander je aandoet hoor, dat doe je toch echt helemaal zelf!

En das zo jammer, want het is zo niet nodig...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven