Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 4 maart 2010 om 08:27
quote:Sophiepapa schreef op 03 maart 2010 @ 19:41:
Zou je deze kleine quote en deze post ook nog willen verwijderen? Alvast dank.
Vriendelijke groet,Deze is nu ook weg.
Zou je deze kleine quote en deze post ook nog willen verwijderen? Alvast dank.
Vriendelijke groet,Deze is nu ook weg.
donderdag 4 maart 2010 om 12:19
quote:Uma schreef op 04 maart 2010 @ 09:40:
Ik heb een spelfout gemaakt in de titel van het topic 'cuclus na curettage' moet natuurlijk zijn 'cyclus na curettage'... willen jullie dit aanpassen? bvdDone!
Ik heb een spelfout gemaakt in de titel van het topic 'cuclus na curettage' moet natuurlijk zijn 'cyclus na curettage'... willen jullie dit aanpassen? bvdDone!
donderdag 4 maart 2010 om 17:48
quote:graag_anoniem schreef op 04 maart 2010 @ 15:46:
Beste angel,
zwanger en wel heb ik door mijn emoties te veel info gegeven mbt tot mijn persoonlijke gegevens.
Niet echt slim van mij dus!
Heb goede adviezen gekregen, maar zou het topic wederom verwijderd mogen worden?
Alweer?
Ik haal het weg, maar de volgende keer wel een beetje nadenken.
Beste angel,
zwanger en wel heb ik door mijn emoties te veel info gegeven mbt tot mijn persoonlijke gegevens.
Niet echt slim van mij dus!
Heb goede adviezen gekregen, maar zou het topic wederom verwijderd mogen worden?
Alweer?
Ik haal het weg, maar de volgende keer wel een beetje nadenken.
donderdag 4 maart 2010 om 17:51
quote:borodini schreef op 04 maart 2010 @ 17:39:
[...]
Ja , jezus, ik weet sinds kort hoe streng 4 is met bannen, dus ik kijk wel 3x uit ...
Meestal waarschuw ik eerst hoor.
Maar als ik waarschuw en wordt dan toch door gegaan, ja, dan krijg je een ban.
Heb ik hier op de kinderpijler geleerd. Consequent zijn, als je met een straf dreigt, het ook doorvoeren.
Moet nog bedenken hoe ik het concept beloningsposters kan introduceren.
[...]
Ja , jezus, ik weet sinds kort hoe streng 4 is met bannen, dus ik kijk wel 3x uit ...
Meestal waarschuw ik eerst hoor.
Maar als ik waarschuw en wordt dan toch door gegaan, ja, dan krijg je een ban.
Heb ik hier op de kinderpijler geleerd. Consequent zijn, als je met een straf dreigt, het ook doorvoeren.
Moet nog bedenken hoe ik het concept beloningsposters kan introduceren.
donderdag 4 maart 2010 om 17:55
quote:borodini schreef op 04 maart 2010 @ 17:53:
Ik maakte een grapje hoor Four Je ziet toch dat ik knipoog ?
Als ik echt "tegen" mijn ban was geweest had je wel mail van me gehad Hum, ik nam aan dat m'n gebazel over beloningsposters wel duidelijk maakte dat ik ook niet bijster serieus was.
Ik maakte een grapje hoor Four Je ziet toch dat ik knipoog ?
Als ik echt "tegen" mijn ban was geweest had je wel mail van me gehad Hum, ik nam aan dat m'n gebazel over beloningsposters wel duidelijk maakte dat ik ook niet bijster serieus was.
donderdag 4 maart 2010 om 18:01
oh, ik ging te snel
Sorry.
*ik moet beter lezen en minder snel reageren*
.
Ik ben weg hier
Sorry.
.
Ik ben weg hier
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 5 maart 2010 om 17:26
quote:Whiskers schreef op 05 maart 2010 @ 17:02:
De laatste reactie in het topic retro behang is volgens mij reclame.
Ik kan het topic niet vinden.
Kun je een linkje plaatsen?
De laatste reactie in het topic retro behang is volgens mij reclame.
Ik kan het topic niet vinden.
Kun je een linkje plaatsen?
zaterdag 6 maart 2010 om 06:27
quote:Whiskers schreef op 05 maart 2010 @ 17:45:
Poppetrijne, 57 minuten geleden
....
Het topic is; ik zoek bepaald (rero) behang voor kinderkamer.Ik heb het gevonden, bedankt!
Poppetrijne, 57 minuten geleden
....
Het topic is; ik zoek bepaald (rero) behang voor kinderkamer.Ik heb het gevonden, bedankt!