Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Engeltje 4, ik heb een letter gemist in mijn topictitel van Het bevallingfoto's topic, zou het aangepast kunnen worden voordat die flauwe AE je vraagt het topic te sluiten?
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 18-02-2010 19:52
Reden: 4 hoeft niet met een hoofdletter...
% gewijzigd
quote:mamalief schreef op 18 februari 2010 @ 19:52:

Engeltje 4, ik heb een letter gemist in mijn topictitel van Het bevallingfoto's topic, zou het aangepast kunnen worden voordat die flauwe AE je vraagt het topic te sluiten? Dat is inderdaad een zeikwijf. Niet op letten.
Oké.
quote:Sproet schreef op 18 februari 2010 @ 19:44:

De Doorsnee vrouwen krijgen Inhoud is over de 3000 berichten heen, mag ie op slot?done
Hoi Angel,

zou je de titel van het topic 'zwager en niet blij' willen veranderen in 'zwaNger en niet blij'?
Is het mogelijk om oude topics terug te vinden? Ik ben op zoek naar de vorige twee (drie?) topics van "gestopt met de pil" door mijzelf geopend en een geopend door Nadine409.

Ik kan ze niet vinden en zou het heeeeeeeeeeel fijn vinden ze te hebben, aangezien mijn laptop gecrasht is met een document dat ik voor mijn dochter gemaakt had. In deze topics heb ik ook veel over haar verteld..

Alvast bedankt!
quote:dametje27 schreef op 19 februari 2010 @ 10:25:

Hoi Angel,

zou je de titel van het topic 'zwager en niet blij' willen veranderen in 'zwaNger en niet blij'?Dat is inderdaad heel iets anders. Het is aangepast.
quote:_zaza_ schreef op 19 februari 2010 @ 12:37:

Is het mogelijk om oude topics terug te vinden? Ik ben op zoek naar de vorige twee (drie?) topics van "gestopt met de pil" door mijzelf geopend en een geopend door Nadine409.

Ik kan ze niet vinden en zou het heeeeeeeeeeel fijn vinden ze te hebben, aangezien mijn laptop gecrasht is met een document dat ik voor mijn dochter gemaakt had. In deze topics heb ik ook veel over haar verteld..

Alvast bedankt!Je zou het met Google kunnen proberen. Iets anders weet ik ook niet.
Hee, is Suus d'r toptopic nu al gedelete?
Am Yisrael Chai!
Ja, ik postte iets en werd er meteen uitgegooid. Ik kan het ook niet meer terugvinden. Jammer.
Roflol Fash, het engeltje heeft in mijn berichtje aan haar waarschijnlijk het woordje Vanavond gemist, maar ik heb al een nieuw topic opgestart, veel te leuk! Een wat nettere titel maar de inhoud mag wat mij betreft gelijk blijven
Huh? is het topic van Suus al weg?
Ik dacht al dat ik weeeeeer een ban had
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Vogeltje86 heeft in het topic Eerste zwangerschap: buggy, positiekleding, etc een website neergezet. Het ruikt erg naar reclame, vooral gezien het Vogeltjes eerste en enige bericht is op het forum.
Wat is de reden van het deleten van het topic?

Lol boro
Perfectionisme is niet perfect...
quote:dangeensuus schreef op 19 februari 2010 @ 14:26:

Roflol Fash, het engeltje heeft in mijn berichtje aan haar waarschijnlijk het woordje Vanavond gemist, maar ik heb al een nieuw topic opgestart, veel te leuk! Een wat nettere titel maar de inhoud mag wat mij betreft gelijk blijven

Ik doe dingen als ik er ben.

Je moet vragen om iets weg te halen op het moment dat je het weg wil hebben. Als het blijkbaar niet zo privacygevoelig is, dat het de hele dag nog wel kan staan, dan hoeft het ook niet weg.

Ik kan het topic terugplaatsen. Maar dan blijft het staan.
Jeutje Vier, niet zo stekelig. Het hoeft niet terug. Er is al een ander topic wat iets minder gevoelig is qua info.
Ik ben volkomen tegen mijn wil op het topic van Suus gelokt. Er zou een disclaimer bij moeten staan.

Serieus.

quote:dangeensuus schreef op 19 februari 2010 @ 15:10:

Jeutje Vier, niet zo stekelig. Het hoeft niet terug. Er is al een ander topic wat iets minder gevoelig is qua info.

Was niet stekelig bedoeld.

Ik leg alleen maar uit hoe het werkt.
quote:Viva Angel4 schreef op 19 februari 2010 @ 14:20:

[...]

Je zou het met Google kunnen proberen. Iets anders weet ik ook niet.Kan dus niet via de viva-site topics met een slotje terug vinden?
quote:_zaza_ schreef op 19 februari 2010 @ 15:55:

[...]

Kan dus niet via de viva-site topics met een slotje terug vinden?

Ik zou niet weten waarom niet.

Maar ik dacht, dat heb je al geprobeerd.
Ja, kon het niet vinden via de site. Alleen topic zonder slotje. Maar is via google nu wel gelukt.

Dank je.
quote:_zaza_ schreef op 19 februari 2010 @ 16:02:

Ja, kon het niet vinden via de site. Alleen topic zonder slotje. Maar is via google nu wel gelukt.

Dank je.mooi!
Angel, zou je vandaag om 10.00 het telefoonnummer uit het topic Brussel draagzak help! kunnen verwijderen? Op verzoek van Suze uiteraard, die nu in Be zit en geen internet meer heeft.
quote:Star_2 schreef op 21 februari 2010 @ 08:45:

Angel, zou je vandaag om 10.00 het telefoonnummer uit het topic Brussel draagzak help! kunnen verwijderen? Op verzoek van Suze uiteraard, die nu in Be zit en geen internet meer heeft.

Done.

Misschien ten overvloede, maar:

Zet nooit je telefoonnummer in een posting!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven