oogschaduw
maandag 8 maart 2010 om 12:07
Sinds een aantal weken gebruik ik weer oogschaduw, na een hele tijd alleen een beetje mascara te hebben gebruikt.
Maar als ik het opdoe is het na een aantal uren weer verdwenen, en ik gebruik dus de poedervorm en geen creme ofzo.
Bestaat er iets als waterproof oogschaduw? of is er een merk dat wel lang houd.
alvast bedankt
Maar als ik het opdoe is het na een aantal uren weer verdwenen, en ik gebruik dus de poedervorm en geen creme ofzo.
Bestaat er iets als waterproof oogschaduw? of is er een merk dat wel lang houd.
alvast bedankt
maandag 8 maart 2010 om 13:09
quote:Zamirah schreef op 08 maart 2010 @ 13:00:
Volgens mij is dit bijna nioet te vermijden. Ik moet het altijd bijwerken na een paar uur.
Dat doe ik nu al, en wilde daar vanaf.vooral als je niet altijd in de geledenheid bent.
Ik ga eens kijken voor die Gosh.Vindt het niet erg om een wat duurdere te kopen, als het maar goed houdt.
Volgens mij is dit bijna nioet te vermijden. Ik moet het altijd bijwerken na een paar uur.
Dat doe ik nu al, en wilde daar vanaf.vooral als je niet altijd in de geledenheid bent.
Ik ga eens kijken voor die Gosh.Vindt het niet erg om een wat duurdere te kopen, als het maar goed houdt.
maandag 8 maart 2010 om 13:22
Mac heeft de beste oogschaduws vind ik, maar die zijn wel prijzig (15 euro per stuk), die blijven echter wel de hele dag zitten en met 1 veeg heb je al genoeg kleur. Verder is de oogschaduw van Wet 'n Wild (niet Wet 'n More) erg goed voor weinig geld. Was altijd te koop in de Trekpleister, weet niet of dat nog zo is, maar anders te krijgen via internet.
Een goede oogschaduwbasis zorgt ervoor dat de kleur nog intenser wordt, de hele dag blijft zitten en niet in de plooitjes blijft zitten.
Mijn oogschaduw blijft de hele dag op m'n ogen zitten, 's avonds zit het er precies zo op zoals ik het 's ochtends heb aangebracht.
Een goede oogschaduwbasis zorgt ervoor dat de kleur nog intenser wordt, de hele dag blijft zitten en niet in de plooitjes blijft zitten.
Mijn oogschaduw blijft de hele dag op m'n ogen zitten, 's avonds zit het er precies zo op zoals ik het 's ochtends heb aangebracht.
maandag 8 maart 2010 om 13:43
quote:lammy schreef op 08 maart 2010 @ 13:35:
Duur is niet altijd goed. Heb laatst bagger gekocht van bobbi brown en die oogschaduw is zo verdwenen en de mascara loopt vreselijk uit.
Wat is een oogschaduwbasis, is dat speciale creme of poeder.
Een speciale crème, meestal in een flesje (lijkt op concealer). Ik dacht altijd dat het onzin was, maar gebruik het altijd onder mijn oogschaduw en nooit meer problemen gehad met oogschaduw in de plooien.
Duur is trouwens inderdaad niet altijd goed, ik heb één keer Estee Lauder gehad en dat werkte voor geen meter.
Duur is niet altijd goed. Heb laatst bagger gekocht van bobbi brown en die oogschaduw is zo verdwenen en de mascara loopt vreselijk uit.
Wat is een oogschaduwbasis, is dat speciale creme of poeder.
Een speciale crème, meestal in een flesje (lijkt op concealer). Ik dacht altijd dat het onzin was, maar gebruik het altijd onder mijn oogschaduw en nooit meer problemen gehad met oogschaduw in de plooien.
Duur is trouwens inderdaad niet altijd goed, ik heb één keer Estee Lauder gehad en dat werkte voor geen meter.
maandag 8 maart 2010 om 14:13
Bij de Hema kun je een goede eyeshadow base primer kopen. Een klein flesje, lijkt op mascara, met een witte creme erin. Beetje op je oogleden doen, oogschaduw erbij en voila, het blijft zitten.
En goede oogschaduw, met veel pigment, doet ook wonderen.
Kijk maar eens op Ebay voor Coastal Scents of Fraulein Palette 88. Er zijn verschillende versies van, een matte pallette, een shimmer en een neutral palette.
Die laatste is erg goedkoop en veel kleuren ineens! Voor ongeveer 15,- te koop op Ebay voor 88 kleuren. Op internet en youtube zijn hier erg veel reviews voor te vinden!
En goede oogschaduw, met veel pigment, doet ook wonderen.
Kijk maar eens op Ebay voor Coastal Scents of Fraulein Palette 88. Er zijn verschillende versies van, een matte pallette, een shimmer en een neutral palette.
Die laatste is erg goedkoop en veel kleuren ineens! Voor ongeveer 15,- te koop op Ebay voor 88 kleuren. Op internet en youtube zijn hier erg veel reviews voor te vinden!
maandag 8 maart 2010 om 23:43
woensdag 10 maart 2010 om 13:55
woensdag 10 maart 2010 om 14:01
quote:kaatje_85 schreef op 10 maart 2010 @ 13:55:
Die paletten die iemand anders hierboven gepost heeft zijn superfijn ik heb de 88 kleuren shimmer palet. Geweldig. Knalkleuren en blijft lang zitten, zeker in combinatie met eueshadow base van Manhattan eronder.
En voor het mooiste resultaat: altijd opbrengen met een kwast ipv een spons applicator!Heb je een link??
Die paletten die iemand anders hierboven gepost heeft zijn superfijn ik heb de 88 kleuren shimmer palet. Geweldig. Knalkleuren en blijft lang zitten, zeker in combinatie met eueshadow base van Manhattan eronder.
En voor het mooiste resultaat: altijd opbrengen met een kwast ipv een spons applicator!Heb je een link??
woensdag 10 maart 2010 om 19:31
op Ebay staan er erg veel, Bergje. Google of zoek maar eens op "palette 88" in combinatie met warm, neutral, shimmer of matte. Dan vind je ook erg veel reviews met positieve geluiden. En op youtube vind je erg veel 'how to' filmpjes voor bepaalde looks, waar ze je stap voor stap uitleggen welke kleur van het palette + techniek ze gebruiken.
Ik heb de matte versie en de shimmer. Maar ik vind de matte het mooiste werken, iets minder glimmig, ik hou meer van neutraal. En het voordeel is dat je eigenlijk nooit meer nieuwe oogschaduw hoeft te kopen, er zit altijd wel een passende kleur in.
Ik heb de matte versie en de shimmer. Maar ik vind de matte het mooiste werken, iets minder glimmig, ik hou meer van neutraal. En het voordeel is dat je eigenlijk nooit meer nieuwe oogschaduw hoeft te kopen, er zit altijd wel een passende kleur in.
woensdag 10 maart 2010 om 19:35
Voorbeelden van looks
http://cherryfizz.nl/beau ... lette-soft-smokey-purple/
review
http://forum.lushiousbeauty.nl/viewtopic.php?t=3640
...
http://cherryfizz.nl/beau ... lette-soft-smokey-purple/
review
http://forum.lushiousbeauty.nl/viewtopic.php?t=3640
...
donderdag 11 maart 2010 om 09:12
www.zoeva-shop.de daar heb ik de mijne gekocht. Maar inderdaad via marktplaats of E-bay kun je er ook aankomen.
donderdag 11 maart 2010 om 09:25
Fantastisch, die kleurtjes! Bij zoeva-shop heb ik ook deze gezien:
http://www.zoeva-shop.de/ ... rben/a-123518-48-0-0-0-0/
Een combinaties met rouges en oogschaduws.....ook niet gek, toch?
http://www.zoeva-shop.de/ ... rben/a-123518-48-0-0-0-0/
Een combinaties met rouges en oogschaduws.....ook niet gek, toch?