Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
saai hier zeg
Stressed is just desserts spelled backwards
Het laatste wat ik heb gehoord over de SBS6 uitzending:

In totaal ongeveer 900 mailtjes, reacties

In totaal een kleine 1400 uiltjes verkocht,

gisteren was er op de bank van energie4all al een bedrag van 1200 euro aan donaties binnen (giro nog onbekend)

en er zijn ongeveer 1500 mensen op de site geweest.

Goed he
Goedemorgen!

Ik moet ff puinruimen hier.

Jinny: Jee, da's ook wat zeg, pff gelukkig allemaal goed gekomen.
wow goed zeg!

Hoe zit het eigenlijk met jouw idee van een benefiet achtig iets?
Goedemorgen!

Goed nieuws zeg, voor E4all!

Ik heb vorige week de knoop doorgehakt: ik ga deze zomer voor de Birkenstocks. Maar zal ze niet aandoen als ik bij je langskom Suus (btw komende zaterdag doen?).

Had vorige zomer voor Maatje sandaaltjes van Havaianas, superschattig en ze kon er goed mee uit de voeten. Zal even kijken of ik plaatje kan vinden.

Ha Bam, klinkt goed, je nieuwe aanwinsten!
Ahm vergissing, niet van Havainanas maar van Ipanema: deze.
Hoe is 't met Ceetje Star, drie dagen niet eten klinkt niet fijn...

Mal, wat fijn dat de uitvaart in een traditie was waar oma zich in had herkend.

Jin, thee tegen het scherm om je postbode (ik zal je mijn visualisatie van blije Jinnylandpostbode besparen )!

Copmu, suf mens, die serveerster. Reageerde ze nog op jouw laatste woord? Laat je niet gek maken hoor.

Bridges, met de Birckenstocks op honeymoon, you go girl! Al iets leuks dicht voor erbij gevonden? Ik trek eens in de zoveel tijd toch mijn komhoehetendiedingen, van die hoge gympen/bergschoenachtige gevallen.... uit de kast, is dat niks?
Morguh

Ventje ligt in ligt in zijn bedje, huilt veel vanochtend. Is direct in slaap gevallen.

Bij jullie ook sneeuw?

Bridges, ik zag de sneeuw en moest gelijk aan je denken met een mouwloze trouwjurk brrrrr

Ties ziek?

Dé jurk al opgehaald? Nog even en dan.... daar komt de bruid, daar komt de bruid...

Mal, oei, ganzen zijn niet grappig nee. Ik moet wel hard lachen om de foto.

Hé wat super voor E4All!

Bam, dat klinkt helemaal goed van die voorjaarsbeurs. Alleen het woord 'voorjaar' is al goed

Leuke slofjes met die molentjes.

Jin, pfoe, 2 weken van tevoren horen dat je trouwdag doorgaat. Wat knap dat je alles nog geregeld hebt.
Ja schrok me ook rot van die sneeuw. Maar hier alles al weer weg hoor. En van de week wordt het weer zonnig, wel koud. Het miezert hier nu al de hele morgen. Terwijl Helga gisteren zei dat het alleen in het begin van de ochtend nattig zou zijn. Ik vind dit wel het einde van de ochtend ....

Goed zeg Mal!!!!

Maar heeft het voor ons nog zin om die uiltjes te bestellen? Lijkt me redelijk kansloos toch?

L net voor judo opgegeven, ben benieuwd. Zijn vriendje doet het ook, vent vond het geweldig. Nouja, ik merk het wel. Heb echt niets met judo. Vind het stom, je krijgt er rare oren van en ik zie alleen die eikel van een Dennis van der Geest ofzo voor me. :puke: Maar je eigen bloedje op de mat is mss wel weer leuk

Ga hem eens van school plukken. Ciao
Ja joh, judo is leuk Amalia. Heb het ook jaren gedaan (als dat helpt om je associatie met Dennis vd G te verjagen ).

Wat is er met Tim Kokos, een groeispurtje of is hij ziekig?

Bij ons ook sneeuw vanochtend, heel dun laagje. Vanacht gevallen denk ik. Weekend was gelukkig wel heel mooi (maar steenkoud). Hier in A (werk) niks.

Maatje gisteren helemaal boos dat we niet begrepen watz e bedoelde: die soep papa, van gisteren... Wilde ze weer eten. Terwijl ze helemaal niet van soep houdt, en we helemaal geen soep hadden gegeten. Uiteindelijk is ze het zelf maar uit de ijskast gaan halen, kwam ze terug met grote bak Tiramisu (klinkt in haar oren blijkbaar als huppeldepupsoep). Echt een kind van 'dr moeder.
O, en hoeraaaaa voor Eetje 'dr tand!
quote:bambino schreef op 08 maart 2010 @ 09:47:

Hoe zit het eigenlijk met jouw idee van een benefiet achtig iets?Ja, dat terrein wat ik voor ogen had en waar het kosteloos kon was van mijn zwager. En hij heeft dat terrein van de hand gedaan. De niet leuke zwager zeg maar. Dus dat staat al meer dan een jaar op losse schroeven, het idee wat ik had.
quote:Helenita2 schreef op 08 maart 2010 @ 10:37:

Ahm vergissing, niet van Havainanas maar van Ipanema: deze.die zijn wel heel leuk! En floepen er ook niet af.
Mal!!! Heeft het nou nog zin voor ons om die uiltjes te bestellen? Wil je mij dan even je gegevens mailen, dan maak ik het nu over. want ik ga nu even online bankieren
O, ik heb je meteen gemaild!

Ik denk dat het wel zin, heeft want ik had al wel aangegeven dat het er een stuk of 20 werden.
thanx, ik heb het meteen betaald!
Hoe is het met Mamax?
Hel, ik zie het al helemaal voor me. En Maatje maar denken:"Ze snappen het weer niet, duh!

Ga maar weer eens naar mijn huilende ventje. Hij heeft vanochtend anderhalf uur geslapen. Geen idee wat hem dwars zit, kan van alles zijn, maar ik ben er nog niet achter. Hij heeft wel redelijk gegeten en goed gedronken. Ciao.
quote:bambino schreef op 07 maart 2010 @ 20:39:

Ach Bridges, als je daarna op birckensstocks gaat lopen op je huwelijksreis, kan je dat epileren ook wel achterwege laten

Sorry Bridge!

*Is echt zo blij dat ze geen Birkendinges heeft maar Havaianas. Ipanemas Ben ik ook eens een keer hip *
anoniem_39144 wijzigde dit bericht op 08-03-2010 15:41
Reden: Havaianas, Ipanemas, van die slipperts uit Brazilie.
% gewijzigd
Met Mamax is het goed. Lekker uit eten geweest (ventje was bij mijn moeder) heerlijk uitgeslapen en vandaag werkt vent een dag thuis. Sneeuw vanmorgen was de enige domper.

Bridge, ik vind All Stars nog kunnen. Amaal en ik hadden laatst allebei die van grijze joggingstof aan. Je hebt in het vliegtuig toch ook dichte schoenen aan? Ik heb trouwens deze Ipanemas:

Star, al met de AB begonnen? Hoe is het nu met Ceetje?

Mal, hoe is het met je zwager? Is hij inmiddels weer thuis?
Niet met AB begonnen met Ceetje's koorts is weg

Vandaag oma gepest Ze is nog wel jengelig en pijn met het slikken, maar het ergste is achter de rug.
Ik zou inderdaad maar dichte schoenen aandoen in het vliegtuig want je voeten vriezen eraf
Dar verbaas ik me ook altijd over, mensen in het vliegtuig in bermuda's, zomerhemdjes.... ik vind het altijd zo koud in het vliegtuig!
quote:Star schreef op 08 maart 2010 @ 17:00:

Niet met AB begonnen met Ceetje's koorts is weg

Vandaag oma gepest Ze is nog wel jengelig en pijn met het slikken, maar het ergste is achter de rug.Goed hoor
Bridge, hoe is het met Ties?

En jurk al in huis?

Bam, leuke slofjes. Ik praat voorlopig maar even niet meer met jou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven