3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Wow wat fijn voor je Iry
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Jij snapt me helemaal Iry
Waarom kijk je niet bij een gastouder bij jullie in de buurt, daar kan je vaak wel uitlopen qua tijd.

En anders gewoon niet doen.
Ik heb wel gedroomd over Sgaap!!

Weet niet meer wat, maar ze kwam er wel in voor.

(ergens liep ze in mijn droom rond te banjeren)
quote:vivafreak1 schreef op 08 maart 2010 @ 13:52:

Jij snapt me helemaal Iry

Ah ja Freak, ben zelf ook een gescheiden ouder, ik weet hoe de tijd was.

Tot straks meiden.. ik ga bezichtigen!
Succes freak!!
quote:zusenzo schreef op 08 maart 2010 @ 13:53:

Waarom kijk je niet bij een gastouder bij jullie in de buurt, daar kan je vaak wel uitlopen qua tijd.

Je haalt me de woorden uit de mond 't toetsenbord Zus.

Zijn ook veel BSO's met langere openingstijden, zitten die niet toevallig in jouw buurt Freak?

Lijkt me zo zonde om een baan alleen daarom te laten schieten.

Of ben je stiekum redenen aan het verzinnen om een eventuele afwijzing te verzachten?
Wat zijn jouw plannen BAM, gewoon minderen in je huidige werk en bezuinigen of wil je helemaal stoppen en ergens gaan werken als ZVer?
Ik weet het nog niet Zus.

Ik ben op dit moment zo vreselijk op dat ik even rust wil vandaar even tijdelijk wat minder.

En dus puzzelen hoeveel minder ik op lange termijn kan, finacieel gezien om de tijd en rust te krijgen die ik nodig heb voor mijn eigen kinderen, huis, mezelf en later misschien een eventuele studie om later als ik groot ben wat anders te kunnen doen.

Maar nu eerst rust en orde.
Ik zou er persoonlijk ook niet om staan te springen een baan te hebben waarbij mijn kind tot na 18.00 opvang nodig heeft en dat 4 dagen in de week.

Als je geen andere keuze hebt zal je daar in moeten berusten.

Maar als Freak die wel heeft (financieel en ze heeft de tijd om een andere optie te vinden ) dan begrijp ik heel goed dat je daar niet wild van wordt nee.

En je probeert te zoeken naar een betere optie in het belang van je kind, waarbij rust en tijd als prioriteit staat.
Wat een gedoe voor jullie met die veranderingen Bam en zus

Absurd ook dat daardoor het werken haast onmogelijk gaat worden.
Iry als ik gewoon lekker in m'n velletje zat had ik die veranderingen met een schouderophalen geaccepteerd hoor maar nu komt het nog even bovenop een toch al hoge bult ellende en nét op het moment dat ik twijfel over wat ik wil dus daarom is het lastig accepteren.

Je hele huis aanpassen voor werk waarover je twijfelt of je het nog (lang) wilt blijven doen doe je niet zomaar even.

Buiten dat...ben gewoon óp nu, veranderingen en nieuwe regels of niet.
Ik kan mij daar goed in inleven Bam, de bekende druppel.

Energie is al laag en die nog ergens in steken(die je toch al niet hebt ) is de doodslag eigenlijk.

Klote dit ,
Maar bij mij hangt nu het traphekje Jeeh... en voor de rest heb ik begrepen van andere GO dat de GGD meer kijkt naar wat je weet over het GOB zijn pedagogische visie en of je het protocol van kindermishandeling weet ed dan dat ze naar je huis kijken.

Maar ik moet nog dus je hoort het wel, tussen nu en twee weken heeft het GOB gezegd komen ze langs
BAM, ik herken je gevoel ook wel hoor, maar tot nu toe hijs ik me er iedere keer weer bovenop, scheelt ook enorm dat ik schouder heb om op uit te huilen, denk ik zo maar.
quote:rosanna08 schreef op 08 maart 2010 @ 09:05:

heel goed Bam!

mijn taken voor vandaag:

- ontbijten

- alle administratie verzamelen en in doos doen (uitzoeken komt later) en pud papier verzamelen

- hoek naast bank opruimen

- kattenbakken verschonen

- tafels opruimen

- alles afnemen

- vegen

ik is klaaaaaaaar en ik heb weer een woonkamer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nou ja, de veiligheidsvoorschriften begrijp ik wel, traphekjes lijken mij geen onzinnige eis toch?
Ai das niet geruststellend Zus, mijn huis kan ik nog aanpassen maar mijn BadAssMom-zijn aanpassen dat wordt moeilijker.
voor Roos!
Roos, you go girl!
er moeten nog wat dingetjes gedaan worden, maar die kunnen pas als de rest van het huis is gedaan, komt deze week dus wel, maar het is nu iig weer leefbaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De traphekjes ansich niet Iry, wel de rest van de drie pagina's dikke veiligheidsvoorschriften en de bijbehorende nieuwe regels.

En als een traphekje je trap onveiliger maakt dan wanneer er geen hangt, is er niet over te discussieren, het moet er zijn punt.
Mooi, ik duik mijn doos weer in.

Dat klinkt raar...ik bedoel: ik ga even de dringendste rekeningen betalen voordat ik de deurwaarder op bezoek krijg.

Laters!
Ik ga puinruimen de komende dagen, heb ik besloten. Waarom? Omdat het me begint te storen en dat betekent dat het wel heeeel erg is, want normaal geef ik er weinig om. Gaat alleen een paar dagen duren wegens nekklachten, dus alles in 1 dag is niet te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven