E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 15:01:

[...]

Shit.We zijn wel omkoopbaar maar niet door iedereen. Je kan dus een poging waren. Als je min mailt, stuurt zij ons gezamenlijke rekeningnummer op. Stort je er genoeg op, dan is de kans aanzienlijk kleiner dat jij de dader wordt.
Maar...maar...maar Zwieber, ik weet dat jij hier niet meer leest enzo *kuch* maar Minny weet dat ik ernstig aan het bezuinigen ben.

Zijn jullie ook omkoopbaar in natura?
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 15:03:

Maar...maar...maar Zwieber, ik weet dat jij hier niet meer leest enzo *kuch* maar Minny weet dat ik ernstig aan het bezuinigen ben.

Zijn jullie ook omkoopbaar in natura?Jazeker, ik zoek nog iemand die mijn complete proefschrift kan schrijven voor me binnen twee weken
Nou, het valt te overwegen Bammetje, wat biedt je aan?
Zwieber da gaat nie lukken nie, ik ben niet alleen BAM maar ook DOM
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 15:06:

Zwieber da gaat nie lukken nie, ik ben niet alleen BAM maar ook DOM

Dat is zeker balen dan!

*zet BAM weer op de lycnhlijst*
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 15:04:

Nou, het valt te overwegen Bammetje, wat biedt je aan?

Mijn beminnelijke gezelschap en mijn goddelijke lichaam, meer heb ik niet te bieden helaas.

Of je moet interesse hebben in drie draken?
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 15:07:

[...]

Mijn beminnelijke gezelschap en mijn goddelijke lichaam, meer heb ik niet te bieden helaas.

Of je moet interesse hebben in drie draken? Ik ben al beminnylijk genoeg voor 2, dus dat gaat niet werken. Dat onkuise voorstel zal ik maar even negeren...

Die draken...doen ze de afwas?
Draken? Verwarmen ze goed? Mijn enecorekening viel nogal hoog uit dit jaar namelijk.
En kan ik ze ook bij bbq's inzetten? En heksenverbrandingen?
Eigenlijk doen ze naast mooi zitten wezen helemaal niets, net als ik dus...

De familie "jehebternixan" zijn wij.

Oké, ik neem vast afscheid van familie en vrienden voor de 20e dan maar.
quote:Zwieber schreef op 08 maart 2010 @ 15:12:

En kan ik ze ook bij bbq's inzetten? En heksenverbrandingen?Doe je dat nou nog steeds?

Ik meen dat je zou stoppen met heksroken....
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 15:15:

[...]

Doe je dat nou nog steeds?

Ik meen dat je zou stoppen met heksroken....Ik heb de verslaving weer opgepakt nadat ik gestopt ben met forummen. Je kent het probleem wel, de ene verslaving met de andere vervangen.
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 15:15:

Eigenlijk doen ze naast mooi zitten wezen helemaal niets, net als ik dus...

De familie "jehebternixan" zijn wij.

Oké, ik neem vast afscheid van familie en vrienden voor de 20e dan maar."jehebternixan"? Klinkt als een heksennaam...
Ja, decoratieve draken, daar heb ik niet veel aan. Nou vooruit dan maar, je mag de naamkaartjes in elkander knutselen. Dan ben je wel veilig
quote:Zwieber schreef op 08 maart 2010 @ 15:16:

[...]

"jehebternixan"? Klinkt als een heksennaam...Uh....oh....

*pakt alvast de brandslang*
Ja Halloooo, heb net gelezen dat ieder dat voor zich moet doen en ben al uren bezig om een enorm crea-bea naamplaatje voor mezelf te knutselen verzinnen zodat de meiden dat kunnen maken moet ik álle plaatjes maken.....

Hoeveel mensen komen er wel helemaal niet?

Denk je dat ik me verveel ofzo?

Pfffff
Hoor eens ff Bammetje, het is kiezen of delen hoor

*zet Bammetje dr nick zeer hoog op de lijst*
En, en, en, en....dan héb ik ze klaar he...stel dát ik het doe, dan heb ik honderddrieëntachtigeneenhalf naamkaartje klaar mét avatars want dat moest....

Dan gaat iedereen netturlijk weer een nieuwe lente-avatar nemen en dan kan ik wéér beginnen!

*kijkt op bankrekening hoeveel ze kan missen*
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 15:23:

Hoor eens ff Bammetje, het is kiezen of delen hoor

*zet Bammetje dr nick zeer hoog op de lijst*Hé je gebruikt geen hoofdletters...komt Bambi ook toevallig......?
Zeg, ik bepaal hier wie Bammetje is. Kan best zo zijn dat andermans nick geselecteerd wordt, en dat ik alsnog bepaal wie het betreft. Zou zomaar kunnen dat je ineens als Yasmijn verder moet forummen, Bammetje. Zou zomaar kunnen
quote:Zwieber schreef op 08 maart 2010 @ 14:36:

De aanklacht is dat er is: Gesamensmeed, gecomplot en gesnodaard en gemuiterd op niet intelligente wijze.We kiezen de grootste huilie, begrijp ik?
Kunnen we niet een grote nickname-hussel doen die pas weer rechtgezet wordt bij de volgende meet? Dat iederéén een naam uit de hoge hoed moet trekken, zeg maar? En dat je het daar dan maar mee moet doen de komende maanden?
Er zijn mindere opties Min.

Q, ik had je altijd aardig hoog, zou bijna voorstellen om je voortaan IQ te gaan noemen maar euh....dit idee van je....?

quote:qwertu schreef op 08 maart 2010 @ 15:39:

Kunnen we niet een grote nickname-hussel doen die pas weer rechtgezet wordt bij de volgende meet? Dat iederéén een naam uit de hoge hoed moet trekken, zeg maar? En dat je het daar dan maar mee moet doen de komende maanden?Je realiseert je wel dat Min en ik de volgende meet over op zijn allervroegst een jaar van nu gaan houden en eerder denken aan 2?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven