3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Wat onwjis lief Q

Oh en LLL man.. ook al zo'n lief aanbod.. nou als vrijdag de sleuteloverdracht daadwerkelijk plaatsvind.. ben je van harte welkom zaterdag en zondag.. in dit grote huis is slaapplek zat hoor

Top zou dat zijn
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
En die zonnetjes van roos helemaal heerlijk !

Vriendinnetje is er .. dus tot later meiden !!!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Die heb ik al, die kokende vent. 3 zelfs. En eentje die me ondanks alleen vrienden blijven nog steeds wil trakteren op een etentje. Gaat helemaal goedkomen
Dank Q. Gezellig zo'n bloemetje.
Ik moet de laatste dingetjes van het eten opruimen (aten weer laat.

En een wasje aanzetten.

Het is echt een klusje van niets, maar zit hier gruwelijk in te storten, en mijn nieren zijn mij ernstig aan het treiteren dat ik eigenlijk op de bank wil en er niet meer af wil komen

Maarja, ik zit ook niet rustig als ik het niet eerst doe en vriend is even weg met Frummel dus wil / kan het niet uitbesteden
Ik heb vele jaren lang een bijna iedere dag (lekker) kokende man gehad. Ideaal, helaas had die weer tekortkomingen op andere gebieden.

Helemaal 100% zal je het nooit krijgen, helaas.
haija, ik ga naar bed, verder tv kijken............moet ff mijn rust nemen en morgen weer werken. Fijne avond voor iedereen en tot morgen.
Dag Petra, beterschap nog verder met je oor.
Nee, AnneRoos, eigenlijk had Qlief die knoop al doorgehakt voor ik 'm goed en wel op tafel had gelegd. We blijven thuis dus en Qlief is nu sushi halen.
thx Ier...................sweggggggggggggggggggggg
Beterschap, Petra!
Q, dat is ook lekker. Paar kaarsjes aan, gezellig maken, muziekje en het is net of je uit bent. Veel plezier zo.
Ik vind het nooit zo erg om te koken. Ik vind het snijwerk een niet zo leuk klusje.... Maar dat vindt vriend dan weer niet zo erg.
Fijn om weer iets van je te hebben gelezen Petra. Beterschap!

Iry, zo herkenbaar van dat dan niet rustig kunnen zitten. En ik zit ook eigenlijk veel rustiger als ik het dan toch maar gedaan heb.
Ier, dat instorten herken ik. Ik was zojuist gaan liggen, belde Qlief, was nog te moe om overeind te gaan zitten zelfs.

Nou ja, nog een hele week de tijd om bij te komen, 't is ook wat voortvarend van me om te denken dat ik me op dag 3 alweer fit voel... (Maar 't was wel fijner geweest. )
Ook niet verkeerd Q
Sushi is lekker!
ja ik kan dat echt niet dan gaan zitten, erg ongezellig ook, het moet eerst aan kant zijn , desnoods delegeer ik de klus .

Oh en moos, Tivoli in Utrecht 25 mei !
Ehhh... Moos... ik heb zojuist iemand de belofte gedaan dat ik niet meer van de bank af kom vandaag. Dus tenzij we fantaseren dat we in een of andere rommelige loungetent zitten....
Ik zat net op zijn site te kijken, maar het staat er niet bij. Ik krijg ook de nieuwsbrieven, maar daarin heb ik ook niets erover gelezen. Hoe kan dat?
Dat instorten overvalt mij altijd Q, zo maak ik nog plannen voor van alles, en dan klik! gaat het licht uit en is het gedaan.
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 19:35:

Sushi is lekker!

Dat vind ik nou ook!

(Al halen we het dus nóóit. )
Ook goed Q, mannen zijn tenslotte zeer visueel ingesteld, dus dat moet lukken.
hey Minny heb nog geen antwoord van je gehad...
...een snackje op zn tijd maakt niet dik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven