Postcrossing 4
maandag 8 maart 2010 om 18:59
Hey hey,
Ik had vandaag een kaart uit USA gekregen. Niet een heel mooie kaart maar wel met een leuk persoonlijk stukje. Toen ik 'm registreerde bleek het om een vrouwelijke Afganistan-veteraan te gaan. Op foto ook in vol ornaat.
Stefanie, ik weet dat de Hema in BE duurder is als in NL. Hier zijn de kaarten 90 cent. Ik vind dat ze er wel leuke kaarten hebben, altijd wel grappige dingen. Ik had laatst 3 oudere dames in badpak. Klinkt trouwens stommer dan dat het is hoor...
Mijn lijstje:
Finland 6 Mar, 2010 1,502 km 2 days Traveling
U.S.A. 4 Mar, 2010 5,832 km 3 days Traveling
United Kingdom 3 Mar, 2010 458 km 5 days Traveling
Taiwan 27 Feb, 2010 9,465 km 9 days Traveling
Portugal 26 Feb, 2010 1,888 km 9 days Traveling
Australia 22 Feb, 2010 16,612 km 13 days Traveling
South Africa 20 Feb, 2010 9,488 km 16 days Traveling
China 15 Feb, 2010 8,333 km 20 days Traveling
Russia 6 Feb, 2010 6,966 km 29 days
Rusland is trouwens Siberië hoor! En ik zag dat de veel minder kaarten ontvangen heeft als verstuurd. Waarschijnlijk raken er vaak kaarten naar haar toe kwijt... Ik hoop dat de mijne wel aankomt.
Ligaa, hoe ging het vandaag op de hondenshow? Of hoefde je niet?
JJ, zo te lezen ben je goed bezig!
Steph, heb je me gezien? hihi, wat een gegiechel hé!
Ik had vandaag een kaart uit USA gekregen. Niet een heel mooie kaart maar wel met een leuk persoonlijk stukje. Toen ik 'm registreerde bleek het om een vrouwelijke Afganistan-veteraan te gaan. Op foto ook in vol ornaat.
Stefanie, ik weet dat de Hema in BE duurder is als in NL. Hier zijn de kaarten 90 cent. Ik vind dat ze er wel leuke kaarten hebben, altijd wel grappige dingen. Ik had laatst 3 oudere dames in badpak. Klinkt trouwens stommer dan dat het is hoor...
Mijn lijstje:
Finland 6 Mar, 2010 1,502 km 2 days Traveling
U.S.A. 4 Mar, 2010 5,832 km 3 days Traveling
United Kingdom 3 Mar, 2010 458 km 5 days Traveling
Taiwan 27 Feb, 2010 9,465 km 9 days Traveling
Portugal 26 Feb, 2010 1,888 km 9 days Traveling
Australia 22 Feb, 2010 16,612 km 13 days Traveling
South Africa 20 Feb, 2010 9,488 km 16 days Traveling
China 15 Feb, 2010 8,333 km 20 days Traveling
Russia 6 Feb, 2010 6,966 km 29 days
Rusland is trouwens Siberië hoor! En ik zag dat de veel minder kaarten ontvangen heeft als verstuurd. Waarschijnlijk raken er vaak kaarten naar haar toe kwijt... Ik hoop dat de mijne wel aankomt.
Ligaa, hoe ging het vandaag op de hondenshow? Of hoefde je niet?
JJ, zo te lezen ben je goed bezig!
Steph, heb je me gezien? hihi, wat een gegiechel hé!
maandag 8 maart 2010 om 19:01
Ik had vandaag een Hurray en een kaartje, dus na de afgelopen stille dagen was ik wel weer blij. Hurray kwam uit Duitsland en de nieuwe kaart mag naar Brazilie. Dat gaat dus wel weer even duren, maar goed. De meneer naar wie het toe gaat is nog maar kort lid, heeft nog maar twee kaartjes ontvangen.
De kaart die ik ontving is van een watertoren uit de USA.
Bij mij zijn er in de afgelopen 8 dagen 3 kaarten Expired geraakt, ook is er een kaart al 55 dagen naar Canada onderweg en een andere kaart al 32 dagen naar Tsjechie... dat gaat niet goed!!
De kaart die ik ontving is van een watertoren uit de USA.
Bij mij zijn er in de afgelopen 8 dagen 3 kaarten Expired geraakt, ook is er een kaart al 55 dagen naar Canada onderweg en een andere kaart al 32 dagen naar Tsjechie... dat gaat niet goed!!
maandag 8 maart 2010 om 19:05
FEESTJE! ik heb vandaag een kaartje ontvangen uit Rusland
Verder nog geen Hurray's helaas, maar.... al het goede kan nog komen!
kennen jullie dat trouwens? dat je gewoon geen zin hebt om te eten
mijn avondeten bestaat tot nu toe uit een beschuitje met pindakaas (i just loooove pindakaas hihi) ik weet het , heel slecht, maar ach,, he
Verder nog geen Hurray's helaas, maar.... al het goede kan nog komen!
kennen jullie dat trouwens? dat je gewoon geen zin hebt om te eten
maandag 8 maart 2010 om 19:06
maandag 8 maart 2010 om 19:20
maandag 8 maart 2010 om 19:44
maandag 8 maart 2010 om 19:53
maandag 8 maart 2010 om 21:53
quote:Ligaa schreef op 08 maart 2010 @ 19:20:
[...]
Die beurs was alleen dit weekend, c-estelle. Maar de komende drie dagen moet ik weer in dat congrescentrum werken, ik hoop *duim duim bid bid* dat die collega er niet is!!!Ik duim met je mee.... kreeg de kriebels toen ik je verhaal las! Wat een nare vrouw en wat vervelend om voortdurend bij haar in de buurt te moeten verblijven...
[...]
Die beurs was alleen dit weekend, c-estelle. Maar de komende drie dagen moet ik weer in dat congrescentrum werken, ik hoop *duim duim bid bid* dat die collega er niet is!!!Ik duim met je mee.... kreeg de kriebels toen ik je verhaal las! Wat een nare vrouw en wat vervelend om voortdurend bij haar in de buurt te moeten verblijven...
maandag 8 maart 2010 om 22:26
Hoi!!!
Hoe is het hier! Jullie hebben weer genoeg vol gekalkt zo te zien haha! Gezellig hoor! Maar een beetje veel om op iedereen te reageren.. Helaas morgen weer haha!
Joseph was geweldig! We zaten op rij 5 in het midden en als hoofdrolspeler was Freek er! Dus helemaal leuk! En als we het dan toch over slechte voedingsmiddelen hebben... Na de musical nog een swirl gehaald op het station.. mmm met witte chocolade!!! En dan ben ik op dieet whahaha.. Niemand die me nu nog geloofd hahaha.
Even wat ik onthouden heb..
JJ wat jammer dat je niet kunt komen
Liga wat vervelend, ik weet precies wat je bedoelt heb het zelf nog niet zo extreem mee gemaakt.
En alle meiden die hurrays en kaarten hebben gekregen jeeee! Leuk leuk leuk!
Ik ben her genadeloos afgestrafd door de 9 kaarten van zaterdag haha. Geen post en geen hurrays... Jammer maar helaas (pindakaas)
Hoe is het hier! Jullie hebben weer genoeg vol gekalkt zo te zien haha! Gezellig hoor! Maar een beetje veel om op iedereen te reageren.. Helaas morgen weer haha!
Joseph was geweldig! We zaten op rij 5 in het midden en als hoofdrolspeler was Freek er! Dus helemaal leuk! En als we het dan toch over slechte voedingsmiddelen hebben... Na de musical nog een swirl gehaald op het station.. mmm met witte chocolade!!! En dan ben ik op dieet whahaha.. Niemand die me nu nog geloofd hahaha.
Even wat ik onthouden heb..
JJ wat jammer dat je niet kunt komen
Liga wat vervelend, ik weet precies wat je bedoelt heb het zelf nog niet zo extreem mee gemaakt.
En alle meiden die hurrays en kaarten hebben gekregen jeeee! Leuk leuk leuk!
Ik ben her genadeloos afgestrafd door de 9 kaarten van zaterdag haha. Geen post en geen hurrays... Jammer maar helaas (pindakaas)
maandag 8 maart 2010 om 22:47
maandag 8 maart 2010 om 22:58
JJ, jammer dat je nog maar zo kort hoeft te werken zeg.
C_estelle, stelletje giegelmeiden zeg erg. Hadden ze zeker maar ingekort!!
Veel kaarten zijn hier aangekomen gelukkig, nu nog de hurray's voor jullie (en mij).
Tine, geluksvogel ook nog Freek als Joseph. Wij zullen wel Jamai krijgen.
En wel gezonder gaan eten dames! *kuch* doe ik ook altijd *kuch*
C_estelle, stelletje giegelmeiden zeg erg. Hadden ze zeker maar ingekort!!
Veel kaarten zijn hier aangekomen gelukkig, nu nog de hurray's voor jullie (en mij).
Tine, geluksvogel ook nog Freek als Joseph. Wij zullen wel Jamai krijgen.
En wel gezonder gaan eten dames! *kuch* doe ik ook altijd *kuch*
maandag 8 maart 2010 om 23:09
maandag 8 maart 2010 om 23:46
dinsdag 9 maart 2010 om 08:32
goedemorgen allemaal
Vandaag weer een nieuwe postcrossing-dag. Vanmorgen toen ik mijn mailbox opende zat daar een huray in
Mijn kaartje was in nieuw zeeland aangekomen, en nog wel snel ook geloof ik.........5 dagen! Mag ik toch vandaag zomaar 2 kaarten versturen, 1 naar duitsland, en 1 naar china, heel benieuwd of ie in china aankomt!
mier
Vandaag weer een nieuwe postcrossing-dag. Vanmorgen toen ik mijn mailbox opende zat daar een huray in
mier