En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
MV: hoezo je bestaande wachtwoord als onbekend??! Dat heb ik nooit hoor met hotmail. Ik ben wel eens mn wachtwoord vergeten en dat heeft ook heel wat werrk gekost om er weer in te kunnen, maar zomaar wachtwoord niet meer herkennen klopt niet hoor.

Begrijp ik je nou verkeerd?

Anders zou ik denken dat er iemand anders is die jouw wachtwoord weet/probeert te weten te komen.

mama gaat weer naar de mutsenclub
ja hoor ze eet gewoon. en het niezen valt erg mee.

is de laatste dagen echt af en toe. alleen is haar neusje een klein beetje vochtig. denk niet dat er veel aan de hand is.

ze heeft van de week een paar x slijm gespuugd. omdat ze zwaar in de rui is denk ik dat ze veel haarballen heeft.

gister heeft ze haar voer uitgespuugd. dat was nieuw voer dus dan kan dat gebeuren als je het niet mengt met het oude voer.

zal haar trouwens zo meteen even gaan kammen (joepie.... mevrouw heeft er een hekel aan....)
Mijn dierenarts rekent ook elke keer iets van 30 euro consultkosten. En met andere kosten erbij loopt dat best op.

De inenting voor de katten is 54 euro per kat (met korting vanaf de derde kat) en de konijnen laten inenten is ook best duur. Ik wacht nu op de oproep voor de konijnen want dan krijg je korting.

Ik heb ook een potje voor de huisdieren met minimaal 100 euro erin. maar wel op een spaarrekening dus in noodgevallen moet ik mogelijk alsnog om uitstel van betaling vragen
quote:Kletsmajoor schreef op 08 maart 2010 @ 11:50:

MV: hoezo je bestaande wachtwoord als onbekend??! Dat heb ik nooit hoor met hotmail. Ik ben wel eens mn wachtwoord vergeten en dat heeft ook heel wat werrk gekost om er weer in te kunnen, maar zomaar wachtwoord niet meer herkennen klopt niet hoor.

Begrijp ik je nou verkeerd?

Anders zou ik denken dat er iemand anders is die jouw wachtwoord weet/probeert te weten te komen.

mama gaat weer naar de mutsenclub

Ja ik krijg van Hotmail ook geen duidelijk antwoord. Maar als ik mijn ww intype dan geeft hij aan dat het onjuist is. Maar op msn heb ik gewoon het ww ingevuld en automatisch inloggen en daar kwam ik er ook niet in. Dus na een paar keer zei die dat er tevaak met een ongeldig ww was geprobeerd in te loggen.

Het vervelende is dat hotmail wel je privacy probeert te beschermen dus gister een halve middag bezig geweest om alles wat ik wist door te geven. En verplichte dingen als je ip adres. Maar veelal je mappen die je hebt gemaakt en wat er in zit. En zoveel mogelijk contactpersonen hun emailadres. Hun namen weet ik wel maar emailadressen klik ik altijd aan en ken ik veelal niet uit mijn hoofd.

Maar gelukkig weer opgelost.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Missphoebe schreef op 08 maart 2010 @ 08:46:

mensen ik zit een klein beetje in de stress.

tijdje geleden nieste mijn oudste kat de hele tijd. ik naar dierenarts waar ze antibiotica kreeg en het niezen wegging.

nu is het alleen weer terug alleen veel minder dan de vorige x.

en spuugt ze vrij veel. daarvoor geef ik haar wat anti haar bal pasta en moet ff zien hoe dat gaat. waar ik alleen over stress is of ze toch niet erg ziek is en of ik maar weer richting dierenarts moet (wat me een rib uit mn lijf kost..... heb besloten niet meer naar mijn huidige te gaan omdat die zo ontzettend duur is, wou mijn kitten tijdelijk aan de poezenpil. ben ik dus bijna 50 euro kwijt aan die klotepil + consult......)

maar goed wat denken jullie??

noem mijn kitten sinds deze week trouwens zoefzoefzoe ipv alleen zoe (met puntjes op e ) omdat ze ontzettend door het huis heen vliegt/ raced.....Ik zou bellen. Ik weiger dat altijd langskomen als je voor een vervolgmedicijn belt. Ik doe er niet aan. Toen ik voor mijn poes de pil moest hebben dan belde ik ze dat ik die wil, daar ga ik niet met mijn kat voor naar de da. Ook niet als het iets is wat ze eerder hebben gehad. Laatste keer dat ik iets nodig had een zalfje, zei de assistente tegen mij dat ik eerst moest langskomen. Ik heb haar gezegd dat ik het niet deed en dat ik zelf kon zien dat hetzelfde was als de keer ervoor. Ik heb dierenhomeopathie opleiding/cursus gedaan dus als ze moeilijk gaan doen dan pak ik de boeken er wel weer bij. Het betrof een klein wondje, zelfde plek en gewoon open gehaald, ja daar ga ik niet die consult kosten voor betalen. UIteraard altijd als er iets is en ik weet niet wat het is hoor!!!! Ik zit er altijd bovenop. Maar hier helpen homeopatische dingetjes ook vaak goed.
Mittens dat was ik, van de voetbalplaatjes. Ik heb hier drie kinders die er om smachten, haha. Ik zal je via de hyves wel even een berichtje sturen. En MV: altijd welkom dus, stuur maar op! Ow, enne Kitty is geslaagd! Voor haar B-diploma!

Anneke, leuk zo'n familieontbijt! Hier idd geen gewoonte, als deed ik het met mijn ex regelmatig toen ik jaren geleden nog in Leiden woonde. Daar zat een Engelse Pub om de hoek en daar gingen we zondags vaak heen om een uurtje of 11. 30 voor een engels ontbijt. Lekker!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
MV, oh nee ze gaan absoluut niet alleen naar buiten. We zitten meer te denken aan een soort van "begeleid buiten". Ze zitten nu zo sneu te mauwen voor de schuifpui als wij met z'n allen incl honden buitenzitten!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
@ Poez...ja, stuur me even je adres, dan komen ze jouw kant op. Ik doe er anders toch niks meer mee! En gefeliciteerd voor Kitty!

@ MV...wat een gezeur met hotmail, vreemd verhaal ook! Wel fijn dat het nu is opgelost!

@ Anneke...klinkt inderdaae superleuk, dat ontbijten! Toen we op vakantie waren op Curacao hebben we dat ook een keer gedaan. Mijn schoonzusje heeft vroeger een paar jaar op curacao gewoon en kende het nog van toen. Vond het leuk, al had ik wel ook een beetje het idee dat het een soort "vreetfestijn" was...eieren, pannenkoeken...je kon het zo gek niet verzinnen of het lag op je bord!
Mittens: Klopt sommige "ontbijtjes" zijn heeeel erg uitgebreid. Zo hebben wij ooit eens in een leuk klein eettentje in Squamish (vlakbij Whistler/Vancouver) een Big Mountain Man ontbijt gehad. Woooh dat was wel heeeeel erg veel: 4 worstjes, 3 eieren (ofzo), 4 pancakes, fruit, ham, toast, tomaat en nog het e.e.a.

Mijn favo ontbijtje (we maken dat ook vaak thuis) is een bagel met cream cheese, daarop een plakje gerookte zalm, wat rode ui en kappertjes en op 1 helft gaat dan een gepocheerd eitje (soms doen we op beide helften een gepocheerd eitje als variant voor de mega hongerigen.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
quote:Missphoebe schreef op 08 maart 2010 @ 11:50:

ja hoor ze eet gewoon. en het niezen valt erg mee.

is de laatste dagen echt af en toe. alleen is haar neusje een klein beetje vochtig. denk niet dat er veel aan de hand is.

ze heeft van de week een paar x slijm gespuugd. omdat ze zwaar in de rui is denk ik dat ze veel haarballen heeft.

gister heeft ze haar voer uitgespuugd. dat was nieuw voer dus dan kan dat gebeuren als je het niet mengt met het oude voer.

zal haar trouwens zo meteen even gaan kammen (joepie.... mevrouw heeft er een hekel aan....)Ik heb voor Puk dit gekocht:

Hij nl. ook gauw wat snotterig (na enorme snotreactie op zijn laatste niesziekte-inenting als kitten) en dit helpt goed. Misschien een idee?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zo, even een ego-post hoor...

Heb net weer contact gehad met de slaappoli. Melatonine moet ik mee stoppen. Dat werkt bij mij dus niet (neuroloog: het werkt vrijwel gelijk of niet, heeft dus geen zin om er mee door te gaan). Grrr, heb ik weer hoor. Ik krijg nu dipiperon voorgeschreven (heb al wat gegoogled en weet niet of ik daar zo blij mee ben). Grrrr, weer iets wat de oorzaak niet wegneemt maar alleen een symptoom-bestrijder is. IK BEN HET ZOOOOOOO ZAT!!!!

Nou ja, ik kom straks wel weer gezellig bijlezen en meetettteren hier, ik ga nu even agressief stofzuigen
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja Olijfje, wilde het je net vragen als ik je hier weer zag hoe het was. Dat is balen zeg. Dat schiet ook geen ene moer op zeg. Symptoom bestrijding is ook maar pappen en nathouden. Is dat andere middel niet verslavend?

Ik heb iets leuks voor jullie maar de zon schijnt op mijn huiskamer dus kan de foto's nog niet uploaden want ik zie niets. De katten deden niet wat ik wilde dus uiteindelijk heb ik een uur stil gezeten, 107 foto's verder om er misschien 6 goede te hebben.

Dus met een uur, 2 uur heb ik iets leuks bij te dragen.

Verder geen leuk nieuws. Huisarts wil geen verwijzing geven voor second opinion bij een academisch ziekenhuis. Hij vroeg, heb je pijn? Nee ik loop voor mijn lol al die tijd al in het ziekenhuis. Hij vind dat ik contact op moet nemen met patientenzorgklachtenafdeling van het ziekenhuis en daar moet klagen dat ik al jaren geen doorverwijzing heb naar de pijnpolie.

De orthopeed wil geen verwijzing geven voor de pijnpolie want dat moet de neuroloog doen. Wat ik vrijdag dus hoorde is dat ik voor mijn neuroloog weer 4 maanden moet wachten voor een afspraak want telefonisch geven ze verwijzing. Toen ik dacht te ontploffen kreeg ik die aardige secretaresse van Orthopedie aan de lijn en zij heeft intern geregeld dat ik over 2,5 week weer bij mijn neuroloog terecht kan voor het vragen van een verwijsbrief naar de pijnpolie. En hij mooi weer vangen voor die afspraak. Erg vind ik dat. Het is in mijn ogen misbruik maken. Er zijn 3 doktoren die mondeling zeggen dat ik naar een pijnpolie moet. En niemand wil een verwijsbrief geven. Want dat moet een ander doen. Ik weet wel dat ik niet moet zeuren, na jaren pijn kan die 2,5 week er ook wel bij, maar ik word zo moe van die pijn. Van de week weer vanaf 3 uur wakker gelegen van de pijn.

MAAR IK HEB STRAKS IETS LEUKS VOOR JULLIE. Was eigenlijk voor de jarige van de afgelopen tijd, vandaag of morgen is er ook iemand jarig maar ben ik even kwijt wie (sorry), en er zijn er nog een paar jarig aankomende dagen (deze maand).

Nou of jullie erom kunnen lachen weet ik niet maar ik heb vreselijk gelachen, mijn dag was weer goed dus hopelijk voor jullie ook bij het zien en het verhaal te horen.

Ik hoop dat Robo straks nog even komt kijken en dat ze kan meelachen om de stomme foto's wat een filmpje had moeten worden.
Olijfje en MV, wat vreselijk vervelend, dat gekwakkel bij die artsen!

Voor allebei

Kom maar op met die leuke plaatjes Mylene, want er moet weer iemand een beetje opgevrolijkt worden, zo te horen!

Jammer dat ik zo weg moet, ik kan ze dus vanavond laat pas zien, boehoe.

[quote]annekeg schreef op 08 maart 2010 @ 11:33:Iedereen, trouwens, ik vind jullie een super leuk clubje en ik ben blij dat ik mee mag "kleppen".

Ik ben nooit zo vd clubjes, ik heb ook maar 1 ervaring en dat was bij de Weight Watchers, voelde me toen zo niet op mijn gemak, ligt helemaal aan mij hoor, echt! [quote]

Thanks Anneke, dat je ons verkiest boven de Weightwatchers....

Ik voel me vereerd
Ik heb nog niet terug gelezen, maar ik had even een vraag. Luna was vorig jaar voor het eerst krols in maart, en nu afgelopen februari pas voor de 2e keer. Maar vandaag is weer opnieuw de krolsheid begonnen. Ik herken het aan de miauwtjes en koerende geluidjes, maar vooral aan het feit dat Balthasar er bovenop duikt (hij is gecastreerd) en ze dat maar al te leuk vind. Ik vroeg me af hoe het kan dat ze nu ineens zo snel weer krols is, en of dat terug blijft komen tot ze gedekt is. Kan het zijn omdat er een ongecastreerd mannetje loopt (loki, die nu nog niets kan)....

MV, wel even jou stukje gelezen, echt ontzettend klote dat er maar geen vaart in de zaak komt. terwijl je overduidelijk aan geeft dat je echt veel pijn hebt, dus hierbij

En ook een voor Olijf

Zijn er hier nog ongeschreven regels over teruglezen en reageren, ik lees meestal wel bij, maar neem of heb geen tijd om overal op te reageren. Ik leef wel met iedereen mee hoor...
Voorjaar hangt in de lucht MissLoki

Knuf voor MV en Olijf!

MV volgens mij heb je gewoon RECHT op een second opinion hoor.

Kan je huisarts niet weigeren dacht ik,ookal probeert ie het.

Ik heb destijds wel enorme stennis gemaakt omdat ik totaal niet serieus genomen werd (hoorde zelfs de assistent eens verzuchten tegen de HA dat "ze er nu al wéér was".

Toen ben ik uit mn plaat gegaan en geeist dat ik serieus genomen werd en dat ik niet eerder weg ging dan met een doorverwijzing.

Toen kon ik ineens een afspraak in AZGroningen krijgen (en daar de beste arts ooit gehad )

Misschien ook voor jou tijd om een grote mond op te zetten...even nóg beter voor jezelf opkomen??

Jammer als het zo moet maar naar mijn gevoel/mening wordt je snel neergezet als een aanstelster als iets wat minder goed aantoonbaar is..

Maar ik vroeg me af of er regelmaat in te ontdekken valt, of dat het ineens komt? Eigenlijk maakt het niet uit, ze mag nu niet buiten en echt heel lastig is ze (nog) niet
Van internet:

Krolsheid kan bij poezen beginnen tussen de 4 en 12 maanden. Als het via een 'normale' cyclus verloopt dan zal dit 1 maal per vier weken plaats vinden. Toch kan je jonge poes onregelmatig krols zijn en het dus vaker of minder vaak hebben. Zodra de krolse periode is aangebroken duurt deze meestal 9 tot 14 dagen. Echter ook dit kan korter of langer duren.

Hoe herken je een krolse poes

■onrustig / zoekend zijn

■in huis urine achterlaten

■langdurig en luidruchtig miauwen

■met de buik op de grond schuren

■veelvuldig aangehaald willen worden

■met de kont omhoog gaan bij aanraking

Wat kun je doen in de krolse periode

Er is weinig tegen te doen op het moment dat de poes krols is. Laat je kat vooral niet naar buiten omdat de kans dan groot is dat zij zwanger terugkomt. Enige wat er opzit is de tijd 'uitzitten' en naar mijn persoonlijke mening. Wat extra aandacht en verwennerij te geven. Let wel: een nestje op een jonge leeftijd zoals 6 maanden is slecht voor je poes.
Je zou haar natuurlijk tijdelijk aan de poezepil kunnen doen totdat ze oud genoeg is voor een nestje (als je dat tegen die tijd nog wilt...)

Zou de pil alleen niet al te lang geven.

Na het nestje zou steriliseren beter zijn omdat ze van de pil op de duur ook tumoren kunnen krijgen..
Luna word in April 2 jaar, dus ze is oud genoeg. Poezenp[il vind ik niet zo fijn, heb ik geprobeerd maar geef liever geen tabletten als het uit te houden is met haar binnen houden. Ik wil in elk geval wachten tot Loki oud genoeg is, zodat ik, als ik besluit om haar een nestje te laten krijgen dat het nog kan. En tot die tijd geniet ik er maar van. Het miauwen is soms vervelend, maar die koerende geluidjes en het gekroel op de grond is wel heel lief en schattig
Hoi!

Bedankt voor jullie meelevende reacties, ik baal er al wat minder van want heb het gevoel dat "mijn" katten wel op mijn pad zullen komen.

Naar aanleiding van missphoebe: Hebben jullie een dierenzorgverzekering? Of zelf een dierenartspotje. En hoe groot is dat potje dan?

@Olijfje en MV, echt rot als je al lang rondloopt met iets en het lijkt alsof niemand, zelfs de experts, niet weten wat eraan gedaan kan worden...

Dan nog een vraag: ik heb een nieuwe kandidaat-kat op het oog maar ze is al twee keer teruggebracht naar het asiel. Dit is in het kort haar verhaal:

Moppie is een lieve binnenpoes die erg van knuffelen houdt, maar ze komt alleen op aandacht vragen als ze daar zelf zin in heeft en als het genoeg is laat zij dit wel duidelijk merken. Maar: 's Avonds heeft zij namelijk regelmatig een gekke bui, dan wordt haar staart dik, haar ogen groot en dan rent zij in 'aanvalshouding' het huis door of recht op haar nieuwe baasje af. Zij heeft absoluut niet lelijk gedaan, maar toch wordt haar nieuwe baasje nu al tot 2 keer toe bang van haar en wordt ze weer teruggebracht. Meerdere katten vertonen dit (jacht) gedrag en met Moppie is dus niets mis, zij vertoont dit gedrag alleen blijkbaar iets vaker en heftiger als de gemiddelde kat. Voor alle zekerheid wordt Moppie niet meer bij kinderen geplaatst, ook zoeken wij dit keer een ervaren kattenliefhebber voor onze Moppie. Iemand die weet hoe hij met haar om moet gaan, dus niet schrikt of bang wordt als Moppie dit gedrag vertoont!!

Ik ben niet snel bang en herken dit gedrag ook wel van andere katten, maar vindt het wel opvallend dat ze ook recht op iemand afrent, dat herken ik niet. Jullie? Advies?

bedankt weer! En ik ben benieuwd naar de foto's van MV!
Oh dat doet Poef ook met enige regelmaat. Tegenwoordig veel vaker dan vroeger. Ik werd er eerst ook bang van, want hij komt dan echt in een soort trance, waarbij hij mij niet meer als baasje ziet, maar als prooi. Maar tegenwoordig grijp ik hem in zijn lurven als hij zo doet, en gooi hem in een keer de slaapkamer in. Na een half uur mag hij daar weer uit, en dan is hij weer gewoon.
Loki is ook zo fel als hij aanvalt, maar hij is dan ook nog een kitten. maar als ie echt te ruw word en geen verschil meer ziet in mij als prooi of baas, pak ik hem ook bij zn nekvel en spreek hem even boos toe. maar ik kan me wel voorstellen dat als een grote kat het doet dat het dreigend over kan komen. Maar alsd je katten een beetje kent en je niet bang laat maken moet dat vast goed komen
Nou "het" verhaal wat leuker voor mij is dan de rest vrees ik;

Het begon dat er zoveel Tetters en Tetterkatten jarig waren en deze maand ook nog jarig worden. Mooie gelegenheid om een kattentaart voor te maken dacht ik. Kon ik mooi een filmpje maken hoe grappig ze doen met die Cachet snoepjes (wilde ik Sarah laten zien waarvan ik de snoepjes uit DE krijg). Bij het maken van de taart waren ze nog erg enthousiast maar tevens verbaasd.

Het taartje bestond uit 1 laag kalkoen/kip mousse, daarop een laagje crunchy hearts hb, vervolgens een laag zalm/tonijn mousse, afgedekt met heerlijke kaas Temptations. Met een mini topping van stukjes verse hart en 2 sticks Cachet om het af te maken (ein Cachet mit lach & forelle und ein mit lamm & truthahn, jawhol). Daar begon het mee, ik wilde laten zien hoe wild ze daarvan wel niet worden.

Ik pakte het mini (planten)tafeltje (15x15x15 cm) om het taartje op te zetten. Op een plek waar ik ze goed kon filmen. Ik zet het neer, dus al op een plek waar ze nooit eten. Op een bord waar ze nooit van mogen eten. En ik die er 30 cm vanaf zit met een camera in de aanslag om hun smulpartij te filmen. Ze keken mij aan met een blik van, wat ben jij van plan? We zijn nog niet jarig hoor. Om 2 uur s’middags krijgen we trouwens ook nooit zoiets te eten. Alsof ik ze wilde vergiftigen zo keken ze.

Nou daar gingen mijn “goeie bedoelingen”.

Dus op mijn gemak kon ik eerst een foto maken van het taartje, op geduchte afstand zaten de boys te wachten wat er ging gebeuren.

Ik heb ze hier met veel overredingskracht overtuigd dat het ECHT voor hun was en dat ze 1 x mochten vergeten dat ze NOOIT iets van een tafel mogen nemen. Jaja, opeens lijkt het net of ze mij gaan vertellen dat het anders ook niet mag. Oja filmen ging niet lukken, zat al een half uur te wachten dus hun beloofd dat ik alleen foto’s zou maken. Dus kom maar …..

Nee het ging niet lukken, ze wilde er niet van eten. Bovenstaande foto, dichterbij dan dat wilde ze niet komen. Nou toen maar het taartje op de grond gezet. En met stukjes ham heb ik ze erheen moeten lokken.

Bo Ghi nam het voortouw. Heel voorzichtig kwam hij, rook hij eraan en pakte hij het stukje ham en rende snel naar de andere kant van de kamer om het op te eten. Pffff. Nou iig nog een half uur heb ik ze er naar toe gelokt, hier daar wat foto’s van;

Kane kwam heel voorzichtig eten, terwijl hij beter koekiemonster kan heten zo’n smulpaap is het, maar dit was eng.

Floyd is ook een lekkerbek dus die heeft lekker gesmuld ervan;

En wat denk je, waar ik ze mee naar het taartje heb gelokt (ham) was blijkbaar het lekkerste. Zit ik op de bank weer te bekomen van de pijn van meer dan een uur op het parket zitten, heeft Bo het kleine stukje ham ontdekt wat ik even op de wandtafel had gelegd en zelf vergeten was (hij niet). Ik weet niet hoe je een pijl in een foto kan zetten waar het mini stukje ligt, kunnen jullie het zien?

Ach vast niet zo grappig allemaal voor een ander maar ik was een middag met die eigenwijze drollen bezig. Zeer zonde van mijn tijd maar het deed mij even alles vergeten en ik heb wel veel lol met die harige hypocrieten gehad. Ze weten je wel voor paal taart te zetten.

Je snapt dat ik voorlopig even tot 13 mei (dan is Bo jarig) even geen taartjes meer maak voor de Boys.

(het hele verhaal is 100 foto’s dus hoop dat het goed is dat ik een kleine samenvatting heb gemaakt ) .
heerlijke foto's + verhaal MV!

katten, denk je iets leuks voor ze te doen.....luisteren ze ineens. Wel een hele leuke rapportage. En ik ga zeker een keer een kattentaart maken. April zijn Balthasar en Luna jarig, dus een goed moment om te proberen.

Luna word met de seconde krolser, ze koert door het hele huis, ik roep heel de tijd met mn allerliefste hoogtste stemmetje dr naam, want daar gaat ze nog meer van koeren en rollen....krolse katten zijn schattig, tot ze besluiten dat ze echt de mannetjes moeten lokken.....en een gecastreerde Balthasar erop, er is ergens iets blijven hangen dat ie er zo op moet, maar er gebeurt niet veel, en Luna word helemaal gek, zo gewillig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven