3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
maandag 8 maart 2010 om 22:16
MMM ik ben denk ik echt een verwend nest geweest de afgelopen jaren.. het kon hier niet op...
Die collega van ex heeft bijvoorbeeld een kledingkast.. essenhout.. in eerste instantie denk ik.. ok... verven we gewoon wit.. maar als het van dat fineerzooi is.. koop ik liever de kast die nu bij trendhopper in de aanbieding is voor 299... helemaal naar mijn zin ... mooi hoogglans wit enzo..
Ik krijg namelijk echt een piep klein slaapkamertje.. dus ik denk dan.. alles zo licht mogelijk.. dan lijkt het nog wat ... oh ik ben een zeur.. ik weet het sowwy
Die collega van ex heeft bijvoorbeeld een kledingkast.. essenhout.. in eerste instantie denk ik.. ok... verven we gewoon wit.. maar als het van dat fineerzooi is.. koop ik liever de kast die nu bij trendhopper in de aanbieding is voor 299... helemaal naar mijn zin ... mooi hoogglans wit enzo..
Ik krijg namelijk echt een piep klein slaapkamertje.. dus ik denk dan.. alles zo licht mogelijk.. dan lijkt het nog wat ... oh ik ben een zeur.. ik weet het sowwy
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 8 maart 2010 om 22:17
maandag 8 maart 2010 om 22:19
maandag 8 maart 2010 om 22:21
@ Floor mail back
En Straat.. hihi moet aan mijn kamertje denken in mijn eigen huisje toen ik in 98 na 10 jaar relatie weer singel werd.. poppenhuisje.. maar daar kon niet eens een tweepersoonsbed staan.. en had ik een kleine inbouwkast.. dus alles kan .. dat weet ik maar al te goed uit ervaring!
En Straat.. hihi moet aan mijn kamertje denken in mijn eigen huisje toen ik in 98 na 10 jaar relatie weer singel werd.. poppenhuisje.. maar daar kon niet eens een tweepersoonsbed staan.. en had ik een kleine inbouwkast.. dus alles kan .. dat weet ik maar al te goed uit ervaring!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 8 maart 2010 om 22:22
maandag 8 maart 2010 om 22:24
maandag 8 maart 2010 om 22:25
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 21:22:
Hoop dat wel mijn volledige adres op het kaartje staat anders komt het nie goed nie.
No voor de zekerheid:
B.A.M. Mamalief
Dorpsstraat 11
1234 AB Nergenshuizen (Frl)Ow, ik dacht Dorpsstraat 22 in Wegwaaierveen
Hoop dat wel mijn volledige adres op het kaartje staat anders komt het nie goed nie.
No voor de zekerheid:
B.A.M. Mamalief
Dorpsstraat 11
1234 AB Nergenshuizen (Frl)Ow, ik dacht Dorpsstraat 22 in Wegwaaierveen
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!