Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Van wisselende stemmingen heb ik eigenlijk altijd last.

Nikki, heb je het gezellig met 'al je vrienden'?

Ik ga zo lekker boven in bed Memories kijken.

Of Verborgen Gebreken...ik ben er nog niet uit.

Goldman kijkt een film met Adam Sandler. Ik ben niet zo'n erge fan van Adam Sandler.
Ja, heel gezellig. Ik kijk America's Next Top Model.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Had net wat waspoeder geknoeid, denk: zuig het even op met de kruimeldief, houdt hij er niet meer mee op Ding blijft maar zuigen!
Gooi 'm het raam uit Rainz!
Daag Teletubbies.

Als de neuroloog het goed vind ga ik volgende week wel weer aan het werk. Aangepast werk. Ik ga monitoren. Collega's afluisteren dus, om te horen of ze beleefd zijn tegen de klanten en of ze goed advies geven. en dat geldt dan ook voor hun functioneringsgesprekken. Ik heb gewoon zin om weer te beginnen. Lijkt me heerlijk weer tussen collega's te zitten.
Lastig Rainz. En nu? Wachten tot de batterij leeg is.
Fijn Zoeb!

Voor hoeveel uur ga je aan de slag?
Ding ligt nu in de berging, de droger staat ook aan, dus nu hoor ik hem niet. Als morgen de batterij leeg is gaat hij inderdaad maar naar het stort, dan maar een nieuwe.

Fijn Zoeb, dat je weer aan de slag mag.
ik was weer thuis

Ik wil ook nog wel even teletubbie-erig doen.Dus bij deze nog een boel knuffels

Ik denk dat iedereen wel eens wat te klagen heeft. En dat je dat zeker niet kunt onderverdelen in wie meer recht tot klagen heeft. Zo vond ik me donderdag heel zielig maar dat is nu weer over (totdat ik mijn vinger weer wil gebruiken )

Fijn zoeb dat je weer aan de slag mag

mag ik even heel erg verliefd doen en zeggen wat voor een lieve bijna-man ik heb. Ik had geen boodschappen gedaan vanochtend en nu was er niets lekkers, heeft hij van echte chocola warme chocolademelk voor me gemaakt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogu,

Heel veel koffie....

Laters
Mogge meissies en maegdje. Of teletubbies.

Als het mag is het maar 1 of 2 uurtjes per dag. Ik wil het ook weer niet forceren. En mijn supervisor moet het goed vinden want ik kan niet op de pc dus ik moet de verslagen schrijven. Wat betekend dat iemand anders ze moet invoeren op de pc. Maar dat is veel minder werk dan het monitoren zelf.

Ik hoop echt dat het kan.
Ik hoop het ook voor je Zoeb!Maar volgens mij moeten ze blij zijn dat je iig wil werken.Er zijn er zat die niet zo'n instelling hebben.

Lijstje vandaag:

bedden verschonen

naar slager

paar uurtjes werken maar dat kan thuis en eventueel vanavond

kopjes thee en beschuitjes maken

wc weer poetsen
Het zonnetje lacht..

De lucht is blauw..

Teletubbies, kom maar gauw!

Kusjuuuuuuhhh!!!!

Vandaag wordt een mooie dag Tubbie-dinnetjes van me!

Fijn dat je weer een beetje aan het werk mag Zoeb?

Ik zag me even jou met die kruimeldief voor me Rainz!

Nu eerst tennis

Tot later
Mogguh,

Zoeb, fijn dat je weer aan het werk mag...

Wat zijn jullie allemaal goed aan de klus trouwens!!! Zou het voorjaar dan nu echt op de loer liggen?? gezien de voorjaarsschoonmaken enzo.

Bedankt voor de support, gisteren. Ik vond het fijn om te lezen dat ook jullie je in dit soort situaties laten overrompelen. Vannacht heb ik beter geslapen, het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.. Ik ga wat doen vandaag...

Mijn lijstje:

* vluchtkoffer klaar zetten

* plastic ding over matras leggen

* was draaien

* opvouwen

* vaatwasser uitruimen

* vaat er al in zetten

* hachee maken

* terracotta potje kopen voor dochter
Goedemorgen lieve kinders

Vandaag :

Routines

Deuren open ( ik zie de ZON )

Wasjes draaien

Binnen iets groots aanpakken

Buiten aan de tuinen beginnen om ze te ont-tokkieen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goeiemorgen allemaal!

Gisteren sneeuw, nu weer zon.. snapt iemand er nog iets van??

Vandaag ga ik maar eens even proberen goed te maken dat ik gisteren zo zat te lanterfanten..

Beetje jammer dat ik wakker werd met keelpijn en hoofdpijn.. voelt een beetje grieperig en dat is helemaal niet handig als je ff heel hard aan de bak wilt (of juist wel omdat je er dan niet zoveel aan denkt, dat kan natuurlijk ook )

Anyway.. ik ga werken!

Zoeb, ik hoop ook voor je dat je weer een beetje mag beginnen, jij lijkt me helemaal geen thuiszitter/stilzitter.

Iedereen een zonnige dag gewenst!

Tot later..
Moggûh lieve teletubbies lieffies!

Its!! Wat een lieve actie van bijna-man!

Van dat soort dingen kan ik zo warm en blij worden als ik dat lees!

Druif, op de BH proberen we weer tot een meet te komen. Nu heb ik gisteren al even naar de datumprikker gekeken, maar jij bent er erg handig in

Mocht je er geen zin meer in hebben, laat dat dan even weten, doe ik het.

Getver Gelfje! Keelpijn en hoofdpijn zijn nooit grappig! Asperien in je mik dan maar?

Rainz, ik lag gisteravond (laat) in een stuip om je kruimeldief! Ik zag je zo staan met dat stomme ding

Zoeb, ik duim en hoop dat je weer lekker een paar uurtjes aan het werk mag/kunt!

Hier is de verwarming stuk én is er geen warm water. Happy is rond 12 uur thuis (geluk bij een ongeluk, anders was hij pas om 18 uur thuis). Dus tot die tijd zit ik met een warme jas en dikke sokken aan

Geniet!
*er staat een paaard in de gang. jaja een paard in de gang *

Hallo buufje, sinds deze nick zit dat liedje steeds inmijn hoofd
Gelf,ik hoop voor je dat het niet doorzet!

Jonna,schijnt bij jullie wel het zonnetje?Hier schijnt ie lekker binnen,heerlijk!

It's,dat is heul lief van Itsman!Houden die man

Ik heb al gedaan:

bedden afgehaald,zitten in wasmachine

vaatwasser in en uitgeruimd

wc gepoetst
Het valt ook wel mee hoor Coe. Zonnetje schijnt inderdaad, heb gewoon mijn ochtendjas aan. Maar baal wel een beetje dat ik niet kan douchen.

Boortje, achteraf had ik er gewoon DeBuuf van moeten maken, maar ja....das een paard koe in de kont kijken he?

Ik heb trouwens een genant probleem. Een ontstoken talgklier op een hele nare (letterlijke) kut plek. En dat doet zeer.

Wel bij de huisarts geweest, ze gaat er niet in snijden, moet vanzelf kapot gaan............
goedemorgen

hier schijnt de zon ook naar binnen, dus de verwarming slaat niet aan

Mijn bezemlijstje

-na het postkantoor

-op zoek naar gekleurde enveloppen (eventueel bij het postkantoor)

-boodschappen doen

- actie voor mijn cursus ondernemen

- telefoneren

Ik heb plastic handschoenen hier, dus misschien kan ik ook wel wat poetsen,
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen Teletubbies!

Ik moet vandaag:

douchen

opruimen

laatste dingen voor WW regelen

stofzuigen

wc schoonmaken

naar een vergadering

En zin dat ik heb

Maar goed, eerst thee en ontbijt en dan schop onder de komt. De zon schijnt, dus dan komt het met de zin vast wel goed!
668, the neighbour of the Beast
Mogguh

Buuv', ik ril met je mee. En geen Happy om 12 uur, dus ik ga toch zelf maar wat klooien *gisteren was ik nr 6 in de wachtrij op een 0900 nummer, dat nodigde niet uit om te blijven wachten*

Zoebie, ik vind het helemaal geweldig om te horen dat je weer zo'n zin hebt in werken!

Coebergh, je was best actief

Ik ben ook een bezig bijtje geweest:

Om 6.15 wakker geworden en blijven liggen tot 7.15 omdat Oudste onder eigen verantwoordelijkheid niet zijn bed uitkomt

Gekleumd aan een karig ontbijt

Kind naar school

Snel boodschappen doen voor een lunchpakket voor Oudste die naar NAC gaat

Nog een keer snel boodschappen doen voor een lunchpakket voor Oudste die naar NAC gaat wegens geen pinpas bij

In dezelfde tijd aanwezig zijn voor woningbouwmedewerker die tussen acht en tien zou komen

Schoonmaakster binnenlaten

Lunchpakket naar school

Bijna tegen een schildersstelling aanrijden in nauw paadje in kortste route naar huis

Schoonmaakster uitgewuifd. Ze had meer zin in drie uur vrij dan drie uur klaagmuur zijn en er was geen warm water. Iemand die dat snapt

Zo. Uitgeklaagd. Als er nu niets onverwachts gebeurt ben ik over een uurtje of zo weer helemaal zennnn,.
Zo, mams heeft er al een hele dag op zitten
Lees ik nu goed bij Bor dat het over "tuinen" gaat?

Het lijkt wel een landgoed waar je op woont Borretje.

Je bedoeld natuurlijk gewoon je voor en achtertuin.

Jeetje Buuf wat vervelend zeg een dikke puist op die gevoelige plek. Als het is wat ik denk tenminste.

Wat vreselijk lief van Itsman.

Gelfje niet ziek worden.

Paard in de gang heb ik eens echt meegemaakt. Bij mijn ouders thuis op de boerderie/manege hadden we de paardenstal aan huis vast. De deur van die stal lag tegenover de slaap/opkamer van mijn ouders. Ik sliep eens thuis en opeens een hoop gedender in de gang. Had iemand de tussendeur opengelaten en er stond dus echt een paard in de gang. Mijn pa moest alle moeite doen om het beest terug in zijn stal te krijgen, maar het was nogal klein en hij kreeg hem niet gedraaid. Staan mijn jongste broertje en ik te zingen. Er staat een paard in de gang. Mijn vader kon nogal vloeken en dat was dan ook niet van de lucht. Uiteindelijk heeft mijn broertje het paard weer terug op stal gekregen en was de rust wederkeert. En nu moet ik daar steeds aan denken.

Ik ben naar de fysio. Zwaai zwaai

En om maar even in de juiste sfeer te blijven hier een zwaai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven