Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hier weer een hurray, die uit Nederland. Kaart was erg goed in de smaak gevallen. Ze wilde een morbide/weird kaart en die heeft ze ook gekregen.

Jammer Snjokorn maar een hurray komt wel hoor en de brievenbus komt ook wel weer.
Hey hey,

Ik had vandaag een kaart uit USA gekregen. Niet een heel mooie kaart maar wel met een leuk persoonlijk stukje. Toen ik 'm registreerde bleek het om een vrouwelijke Afganistan-veteraan te gaan. Op foto ook in vol ornaat.

Stefanie, ik weet dat de Hema in BE duurder is als in NL. Hier zijn de kaarten 90 cent. Ik vind dat ze er wel leuke kaarten hebben, altijd wel grappige dingen. Ik had laatst 3 oudere dames in badpak. Klinkt trouwens stommer dan dat het is hoor...

Mijn lijstje:

Finland 6 Mar, 2010 1,502 km 2 days Traveling

U.S.A. 4 Mar, 2010 5,832 km 3 days Traveling

United Kingdom 3 Mar, 2010 458 km 5 days Traveling

Taiwan 27 Feb, 2010 9,465 km 9 days Traveling

Portugal 26 Feb, 2010 1,888 km 9 days Traveling

Australia 22 Feb, 2010 16,612 km 13 days Traveling

South Africa 20 Feb, 2010 9,488 km 16 days Traveling

China 15 Feb, 2010 8,333 km 20 days Traveling

Russia 6 Feb, 2010 6,966 km 29 days

Rusland is trouwens Siberië hoor! En ik zag dat de veel minder kaarten ontvangen heeft als verstuurd. Waarschijnlijk raken er vaak kaarten naar haar toe kwijt... Ik hoop dat de mijne wel aankomt.

Ligaa, hoe ging het vandaag op de hondenshow? Of hoefde je niet?

JJ, zo te lezen ben je goed bezig!

Steph, heb je me gezien? hihi, wat een gegiechel hé!
Ik had vandaag een Hurray en een kaartje, dus na de afgelopen stille dagen was ik wel weer blij. Hurray kwam uit Duitsland en de nieuwe kaart mag naar Brazilie. Dat gaat dus wel weer even duren, maar goed. De meneer naar wie het toe gaat is nog maar kort lid, heeft nog maar twee kaartjes ontvangen.

De kaart die ik ontving is van een watertoren uit de USA.

Bij mij zijn er in de afgelopen 8 dagen 3 kaarten Expired geraakt, ook is er een kaart al 55 dagen naar Canada onderweg en een andere kaart al 32 dagen naar Tsjechie... dat gaat niet goed!!
Oh heb toch adressen aangevraagd, USA, China en Belarus :-)

c_estelle, ja dat dacht ik wel al hoor, heb je wel met meerdere dingen die goedkoper zijn in NL dan BE. Ik hoop op de meeting wat kaartjes goedkoop te kunnen scoren! :-)
FEESTJE! ik heb vandaag een kaartje ontvangen uit Rusland

Verder nog geen Hurray's helaas, maar.... al het goede kan nog komen!

kennen jullie dat trouwens? dat je gewoon geen zin hebt om te eten :P mijn avondeten bestaat tot nu toe uit een beschuitje met pindakaas (i just loooove pindakaas hihi) ik weet het , heel slecht, maar ach,, he ;)
Ja hoor chayuz, dan prop ik me vol met chips en chocola, helemaal niet goed! Haha Ik heb wel meer dat ik geen zin heb om te koken, heb een crappy keuken momenteel en moet alles eerst afwassen voor ik kan beginnen (2 keer afwassen dus) Dan zie ik het zeker niet zitten, maar binnenkort nieuwe keuken!
quote:c_estelle schreef op 08 maart 2010 @ 18:59:

Ligaa, hoe ging het vandaag op de hondenshow? Of hoefde je niet?

Die beurs was alleen dit weekend, c-estelle. Maar de komende drie dagen moet ik weer in dat congrescentrum werken, ik hoop *duim duim bid bid* dat die collega er niet is!!!
Hier vandaag alleen gratis kaarten op de mat, van I-drukker (katertje) en pp-junkie (2 paaskaarten en 1 met Barbieschoenen). Begint de week niet helemaal zo kaal.

@chayuz > pindakaas is heel goed voor je brains! (tenzij je een halve pot leeg lepelt)
Een kaartje uit Duitsland voor mij! Een hele leuke.

Geen Hurray's en geen verstuurde kaarten....
@ Chayuz, zeer herkenbaar vandaag voor mij! Mijn avondeten bestond uit een paar toastjes met kipkerrie En nu.... nu zit ik aan de chocolade-eitjes die ik vandaag bij de Aldi heb gescoord...mmmmmmmm

Morgen een betere dag denk ik dan maar

*trommelt met vingers op bureau.. wachtend op een hurray*
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 11 april definitief moet werken
haha blij dat het niet aan mij ligt. Nu snap ik ook waarom ik mij ineens zo wijs voel neferisis! hihi
quote:Ligaa schreef op 08 maart 2010 @ 19:20:

[...]

Die beurs was alleen dit weekend, c-estelle. Maar de komende drie dagen moet ik weer in dat congrescentrum werken, ik hoop *duim duim bid bid* dat die collega er niet is!!!Ik duim met je mee.... kreeg de kriebels toen ik je verhaal las! Wat een nare vrouw en wat vervelend om voortdurend bij haar in de buurt te moeten verblijven...
er zat een hurray in de mailbox... vanuit duitsland... en guess what.... kon het niet laten direct een nieuwe aangevraagd, en ook die mag weer naar duitsland. dat is nr 3 op rij die naar duitsland gaat!
Hoi!!!

Hoe is het hier! Jullie hebben weer genoeg vol gekalkt zo te zien haha! Gezellig hoor! Maar een beetje veel om op iedereen te reageren.. Helaas morgen weer haha!

Joseph was geweldig! We zaten op rij 5 in het midden en als hoofdrolspeler was Freek er! Dus helemaal leuk! En als we het dan toch over slechte voedingsmiddelen hebben... Na de musical nog een swirl gehaald op het station.. mmm met witte chocolade!!! En dan ben ik op dieet whahaha.. Niemand die me nu nog geloofd hahaha.

Even wat ik onthouden heb..

JJ wat jammer dat je niet kunt komen

Liga wat vervelend, ik weet precies wat je bedoelt heb het zelf nog niet zo extreem mee gemaakt.

En alle meiden die hurrays en kaarten hebben gekregen jeeee! Leuk leuk leuk!

Ik ben her genadeloos afgestrafd door de 9 kaarten van zaterdag haha. Geen post en geen hurrays... Jammer maar helaas (pindakaas)
oh jj, ik heb nu pas door dat het betekent dat je niet kan komen naar de meeting,spijtig hoor,had je graag ontmoet!
Ik had een kaartje uit Polen, een "dubbele" kaart en erg oud.

Beetje jammer, maar een mens kan niet alles hebben.

Nog steeds geen Hurrays, dus ook geen nieuwe adressen.

Duitsland is nu 57 dagen onderweg, grrr!

Ik ga slapen, weltrusten allemaal!
JJ, jammer dat je nog maar zo kort hoeft te werken zeg.

C_estelle, stelletje giegelmeiden zeg erg. Hadden ze zeker maar ingekort!!

Veel kaarten zijn hier aangekomen gelukkig, nu nog de hurray's voor jullie (en mij).

Tine, geluksvogel ook nog Freek als Joseph. Wij zullen wel Jamai krijgen.

En wel gezonder gaan eten dames! *kuch* doe ik ook altijd *kuch*
En Freek is geen vervelend uitzicht hoor vanaf rij 5.. Vooral in dat lende doekje whahahaha
Tine, wij hadden ook Freek, gelukkig! Leuk is ie he! Joseph...

JJ, jammer zeg, dat je niet kan de 11de... Snel daarna een nieuwe date plannen!

Sweetcandy, stom lijstje idd... nou, ik hoop dat er snel iets aankomt van je kaarten!!

Hier niets nieuws....
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Fijn om te horen dat Joseph zo cool was, Tine!

Ik baal ook wel van 11 april.. had helemaal zitten uit te vogelen hoe ik naar de meeting in Groningen en Utrecht kon komen... nu kan ik geen van beiden. Lijkt me leuk jullie eens te ontmoeten! Dus, jazeker, snel een nieuwe date plannen!
Goedemorgen!

Op naar een dag met een volle brievenbus!
goedemorgen allemaal

Vandaag weer een nieuwe postcrossing-dag. Vanmorgen toen ik mijn mailbox opende zat daar een huray in :D Mijn kaartje was in nieuw zeeland aangekomen, en nog wel snel ook geloof ik.........5 dagen! Mag ik toch vandaag zomaar 2 kaarten versturen, 1 naar duitsland, en 1 naar china, heel benieuwd of ie in china aankomt!

mier
Goedemorgen.

Deze dag is begonnen met een hurray uit USA, en toen ik even op mijn wall keek, bleek dat ik een nieuwe favoriet heb (vulkaanuitbarsting).

Laat de kaartjes maar komen...
Snjókorn falla, á allt og alla
Goede morgen iedereen. Gister gewoon geen post grr.vandaag heb ik n klaag,sjago dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven