Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Mamz, da's lekker bezig al zo vroeg

En dat voor tienen!

Rainz, als de kruimeldief toch naar de stort gaat vandaag, waarom heb je hem dan niet tegen de muur van de schuur kapot gemept ofzo? Dan heb je geen last meer van het geluid

Zoeb, wat super dat je weer een paar uurtjes aan het werk kunt!!!

Buuf, ik heb ook een keer zoiets gehad, niet echt grappig.

Its, ik vind best dat je wel eens niet mag poetsen, tot je vinger weer leeft.
668, the neighbour of the Beast
Wat een grappig verhaal, Zoebie

Kon dat paard niet langs de voordeur?
Ik wil ook een paard in de gang! Lijkt me best stoer. Dat ik Marelsman kan bellen; Marelsman! Er staat een paard in de gang!!

Maar neeeeee, ik heb alleen een kat in mijn nek....
Ik heb een Terror op de bank. Jaja een Terror op de bank

Hij heeft wat grappigs, ipv de "waarom" fase, vraagt hij heel de dag : "Hoe Kan dat Nou ?? " en dan echt zo heel overdreven vragend Kleine heaumeau van me
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zoeb, wat een leuk verhaal!!! Ik zie het zo voor me..

Buuf, dat is vervelend. Ik hoop dat het gauw over gaat!

Ik wil op zich best die datumprikker eruit doen, maar omdat ik geen beheerder ben, kan ik jullie e-mailadressen niet zien. Dat heb ik vorige keer ook al geprobeerd.

Ik ben trouwens op zoek naar kleine chocoladerepen. Vroeger verkocht AH ze, maar ze zijn uit het assortiment. Weet iemand waar je die kan kopen? Bij C1000 heb je ze niet, Hema, Xenos, Kruidvat ook niet. En ik vind grote chocoladerepen een beetje te veel voor kinderen.

Het is voor de traktaties op school als de kleine geboren is. Heb een site ontdekt, waar je zelf chocoladewikkels kunt maken.
Zijn koetjesreepjes niet gewoon leuk Druifje? Of zijn die niet meer te krijgen?

Ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat ik die de laatste jaren gezien heb...

Ik weet wel "kleine" chocoladereepjes, maar dat zijn stervendure Belgische reepjes kwaliteitschocolade... Als je niks anders kunt vinden wil ik die uiteraaaard voor je halen, maar die zijn dus verre van goedkoop en ik neem aan dat je dat wel zoekt.

Sowieso hebben ze in Belgie vaak een ton verschillende soorten chocola, dus als ik voor je moet zoeken zeg je het maar!
Het hoeft idd niet bijstergoede chocolade te zijn... dat proeven kinderen toch niet. En aangezien ik er toch een stuk of 100 nodig heb... ... Bedankt iig voor het meedenken.

Ik zal kijken of de wikkel om een koetjesreep past... Heb er ook aan gedacht, maar nog niet geprobeert...

Al twee wasjes gedraaid, hangen heerlijk buiten in het zonneke.

Straks na de lunch even stofzuigen en dweilen en hopelijk even buiten in de zon wachten tot de vloer droog is.

Straks nog even met de belastingdienst bellen, hoe dat nou zit met mijn fiscale partnerschap, mijn vt, mijn heffingskortingen en aftrekposten (oa mijn huis) hoe dat zit als ik zelfstandig ondernemert word.
Hahaha, oeps, dan zou ik niet die Galler-reepjes nemen nee. Hoewel die wel goddelijk lekker zijn.... maar inderdaad, voor kids is dat wat teveel van het goeie.

Als ik voor je moet kijken moet je het maar even laten weten, ik kom van de week toch nog in Belgie, denk ik.

(raar, ik kan ineens geen accenten meer op mijn letters typen, maar alleen op Viva niet... "e 'e `e.... heel raar. Op msn doet ie het wel)
Goed bezig, Zus!!!! Waar ga je zelfstandig in worden?

Had ik trouwens al verteld dat mijn middelste dochter op haar 3e schooldag al een luis in haar haar had ??? . Doet ze rap. Meteen behandeld, maar het bleef er bij 1 en ze had gelukkig nog geen neetjes.
Bij Jamin misschien Druif?

Ik heb even gekeken hoe ik jou medebeheerder kan maken, maarreuh.......

Mag Rainz even doen of iemand die iets slimmer is dan ik.
Onze Jamin is dicht zag ik zaterdag.

Ik ga nu echt wat doen... als ik 's morgens sloom begin, komt er de rest van de dag niets uit mijn handen is mijn ervaring.
Hier komen ze eigenlijk niet voor bijvullen van de cv. Nou ja, omdat ik heel zielig deed toch, ergens vandaag.

Volgens mij is de buuv van de grote combinatietang thuis, eens kijken of ik daarmee verder durf.

Druif, Superdeboer al geprobeerd, of de Aldi? Geen idee eigenlijk, zijn kleine brosjes of kleine marsjes te dik?
Ik heb dus al bijna de hele week een soort fantoom-jeuk....

*schopt zichzelf nu echt van de bank*
ottelientje gebruikt haar beide achterpootjes weer, nog niet van harte maar ze gebruikt ze
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hee, das goed nieuws Its!!

Ik kan niets doen, want poetsen met koud water is geen optie

* ik vergeet voor het gemak de rest*
quote:druifje76 schreef op 09 maart 2010 @ 10:04:

Goed bezig, Zus!!!! Waar ga je zelfstandig in worden?

Had ik trouwens al verteld dat mijn middelste dochter op haar 3e schooldag al een luis in haar haar had ??? . Doet ze rap. Meteen behandeld, maar het bleef er bij 1 en ze had gelukkig nog geen neetjes.In het gastouderen!
Fijn hé luizen bah......... lekker weer al die was.
Hee, wat leuk Zus!! Spannend hoor, zelfstandig worden!

Itskiiii Ik ben zo blij voor jullie en Ottelientje! Da's een hele zorg minder al!

Mamz, fijn dat ze toch langs komen!!
Je kunt water op het vuur zetten, of in de magnetron hoor, Buuv

Wat ik ook niet doe. Nou ja, voor koffie dan.
Mijn eigenste monteur is al onderweg naar huis!
Jeuj Buuf!

Zo'n monteur moet ik ook hebben, hehe.
Heeft jouw monteur wel een combinatietang met een enorm grote mond?

Hoop dat je het snel weer warm hebt, buuv, het is helemaal niks, die kou. Moet straks verdorie in de zon gaan zitten om wat warmte in mijn voeten te krijgen

Ik stem voor een avatarwijziging. Ik vergis me steeds in de combi van nick en ava.
Zeg wordt er hier ook nog gebezemd ipv gekletst?

*schopt jullie allemaal aan het werk, of het water nu koud is of niet*
Er komt een boom voor mijn raam voorbij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven