Kabouters Kookkunsten!

04-03-2010 14:29 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen mijn Spaghetti avontuur zo grappig vonden.. hier een algemeen topic voor mijn kookkunsten haha!

Hierrrrr vind je trouwens mijn Fanhyve! *klikkerdeklik*
Bedankt! Hahah is gewoon PMS hoor.. gister was ik enorm sago, en vandaag moet ik de hele tijd janken.. ik had t eigenlijk dinsdag moeten worden, maar had een ongelukje gehad waardoor ik de MAP moest nemen, en nu zit ik dus te wachten wanneer het eens doorzet
Uhmmm...wat is MAP?
Morningafterpil

De hamburgers waren op dus heb maar M&Ms gehaald en ga nu lekker in bed liggen
Oh, dan heb je inderdaad aardig wat hormonen je lijf in gepompt...!

Ga maar lekker in bed met een grote kop thee en je M&M's en kom er niet meer uit! Dat gehaktbrood komt wel. Je kunt trouwens van dat gehakt dat je nu al uit de vriezer hebt gehaald ook nog zelf "hamburgers" maken.
Vandaag gehaktbrood

Zou het ook met een ovenschaal mogen ipv een bakplaat?
ik heb geeneens een bakplaat en doe alles in een ovenschaal(of eigenlijk is het een tepsija) dus ik neem aan dat dat met jouw gehaktbrood ook kan. voel je je al wat beter trouwens?
Ja gelukkig wel, sliep ook al heel vroeg! Maar vandaag schijnt de zon, en kaboutertje is blij dus t komt helemaal goed
Goedemorgen lieve kabouter! Wat fijn dat je je weer beter voelt!

Ik denk dat het alleen maar slimmer is om het in een ovenschaal te doen...
Goeiemorgen !

Dan word het een ovenschaal
Ben heel benieuwd hoor!!
Ik lees weer mee! Succes.

(Ook met je PMS)
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Je kan ook een cakevorm gebruiken Kabouter - ook ik volg je weer met belangstelling
Hey Kabbie!! Wat vervelend dat je je gisteren zo rot voelde. Maar idd, vandaag weer een nieuwe dag en wat lees ik? Gehaktbrood?? Geweldig! Zelf ook nog nooit gemaakt dus ik lees gezellig mee ;)
Zit trouwens recept te lezen.. maar er hoeft helemaal geen paneer in.. dan valt t toch zo weer uit elkaar? Of regelt de ei dat alles bij elkaar blijft?

En moet ik de ovenschaal ook invetten nu?
Ja ook invetten en ik zou het in de cakevorm doen. Anders wordt het een plak gehakt ipv een gehaktbrood.

Het ei zorgt er idd voor dat het aan elkaar blijft kleven. Volgens mij klopt het wel dat het een beetje een derrie wordt.

Ja, zou de schaal wel een klein beetje invetten, niet teveel hoor!
Hmm de cakevorm.. goed idee! Dan doe ik het in mn cakevorm

Is het dan niet erg dat hij aan de buitenkanten "leeg" blijft? Ik kan nooit die hele vorm vullen
Leuk trouwens dat ik precies op tijd ben om het te volgen, hoewel ik zo naar huis ga...as usual...
Niet vergeten de cakevorm in te vetten hoor!!!!! Anders krijg je hem er zeker niet uit!
Aan de buitenkant leeg blijft? Alles "stort" toch naar de zijkant?
quote:Mittens schreef op 09 maart 2010 @ 16:28:

Aan de buitenkant leeg blijft? Alles "stort" toch naar de zijkant?Geen idee.. ik ben optimistisch hahah! Ik verwacht er een mooi brood van te maken! Maar dan word hij heel dun, en als die eieren er nog tussen moeten.. en de cakevorm moet vullen
Nou...volgens mij wordt je gehaktmengsel een beetje een snotterige derrie, die je dan in de cakevorm moet doen.
Nou.. we zien het wel haha! Heb reserve eten in huis

Ik ga beginnen
Hahahaha...reserve eten....
Succes!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven