Bezemtopic deel 6
dinsdag 9 maart 2010 om 12:38
En ik kom thuis om de heer des huizes te spelen (de verwarming vullen en zo) en wordt enthousiast uitgenodigd met de woorden "moet je eens kijken".
Dat is uiteraard niet tegen dovemansoren gezegd, maar de aanblik was dit keer 'iets' minder dan gebruikelijk....en dat terwijl ik nog niet had gegeten Smurrie all over the place
Dat is uiteraard niet tegen dovemansoren gezegd, maar de aanblik was dit keer 'iets' minder dan gebruikelijk....en dat terwijl ik nog niet had gegeten Smurrie all over the place
dinsdag 9 maart 2010 om 12:41
Zo, mijn dorp is in een timewarp 50 jaar terug geworpen...
"Ding-dong"
*Borodini huppelt naar de deur, trekt haar schort recht en doet de deur open *
-Polygoon stem -
"Een hele goedemiddag Mevrouw, de Scherensliep hier. Heeft u nog scharen en messen die geslepen moeten worden"
"Neen dank U zeer Mijnheer, vandaag niets van dat al"
*Borodini sluit de deur en gaat in de achtertuin verder met mattenkloppen*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 9 maart 2010 om 13:08
Ik kwoot mezelf even :quote:borodini schreef op 09 maart 2010 @ 12:57:
Op een topic wordt een puist op een nare plek "down under" besproken.
De google add:
"Rioolproblemen ? www.rioolplroblemen.enz "
Die was hier dus, die google add. Ik vond hem briljant . Google heeft humor.
Op een topic wordt een puist op een nare plek "down under" besproken.
De google add:
"Rioolproblemen ? www.rioolplroblemen.enz "
Die was hier dus, die google add. Ik vond hem briljant . Google heeft humor.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 9 maart 2010 om 13:08
Haha, wat zijn jullie lekker bezig zeg vandaag
Hier gaat het nog maar matig met het goedmaken van mijn niet-productieve dag gisteren.. nou ja.. t is jammer.
Twee paracetamols verder voel ik me wel weer wat beter, dat is fijn!!
Nu even een potje thee zetten en weer verder.. heb wel veeeeeeel moeite met op gang komen.. raar, zat de laatste weken juist in zo'n lekker werk-ritme.
Iedereen succes met rare smurrie, niet werkende verwarmingen, langslopende bomen, f*cking lieven dochters etc.
Hier gaat het nog maar matig met het goedmaken van mijn niet-productieve dag gisteren.. nou ja.. t is jammer.
Twee paracetamols verder voel ik me wel weer wat beter, dat is fijn!!
Nu even een potje thee zetten en weer verder.. heb wel veeeeeeel moeite met op gang komen.. raar, zat de laatste weken juist in zo'n lekker werk-ritme.
Iedereen succes met rare smurrie, niet werkende verwarmingen, langslopende bomen, f*cking lieven dochters etc.
dinsdag 9 maart 2010 om 13:18