Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Goedemorgen allemaal! Ik hoop vanmiddag een volle brievenbus te vinden, uiteraard gevuld met kaartjes en niet met saaie post of post voor de bewoners van 1977.

Ik wens jullie hetzelfde: ALLEMAAL !
Hier ook een hurray, een leuke. Japan na 9 dagen . Dat is snel.

Twee adressen aangevraagd, Duitsland en Holland (niemand van hier helaas).

Dat er voor iedereen maar een volle mailbox mag zijn en uiteraard de brievenbus!
Goedemorgen allemaal,

ook hier vandaag eindelijk een Hurray, naar China in 9 dagen!!! Jaja ze kunnen daar wel hard werken!

Helaas geen bedankje of niets, in haar profiel stond ook alleen maar: the subjects of the postcards i loved are scenery,sports, history,university..hope to get posrcards from all over the world

Maarja ik ga er weer twee nieuwe aanvragen **even wachten, tromgeroffel** en het wordt USA Texas en belarus. Ohja die moet ik nou toch eens opzoeken waar dat precies ligt en waar dat eventueel onder valt. Heb nou al zoveel kaartjes daar naar toe gestuurd en ontvangen. Ze zijn best wel actief daar.

Hebben jullie ook het idee dat je met periode veel kaartjes uit een bepaald land krijgt of ze er naar toe moet sturen? Zo heb ik een periode Finland, Taiwan en nu Belarus. Dan komen er een hoop achter elkaar....

@varisha: nou ik hoop dat je vandaag wel post krijgt zodat je dag een beetje opklaart!!!

@Sjnokorn: leuk dat ze kaart mooi vond. geeft wel een beetje eer van je werk toch!

@miertje: zo 5 dagen naar de andere kant van de wereld!!! En china is bij mij ook aangkomen dus komt goed!

@ JJ + Ligaa: ik wacht ook op een volle brievenbus, krijg ten minste en gigantisch pakje van de ECI met lekker dikke boeken!!! Maar hoop ook heel erg op kaartjes! Heb er nog 6 tegoed!

groetjes
@steph: dat is inderdaad ook snel 9 dagen... is zeker met mijn kaartej naar China meegelift!!!

@tine: is die Freek die Joseph die je ook op de reclame ziet want dan mag hij er inderdaad wel wezen. Ik hou alleen niet zo van musicals.
Oei, Varisha, zo vroeg op de ochtend en nu al een sjago-dag! Kom op! Ga iets leuks doen en zet daarbij heel hard de muziek aan :-)

Hier zojuist alle kaarten weer ingescand (de partij die ik tijdens de meeting in Rotterdam had gekocht) en dus mogen de hurrays binnen stromen!
Goedemorgen allemaal!

En een fijne dag!
wens van de dag: dat mijn kaartje naar Rusland na 33 dagen toch aan gaat komen!

en dat ons teamgesprek goed gaat lopen
Hier helemaal geen postcrossingnieuws te melden.

Geen hurrays en de postbode brengt me alleen reclamespul.

Ga zo nog een hoera er is een meisje geboren kaart, een hoera jullie zijn ....jaar getrouwd en een hoera jij ben jarig kaart schrijven.

Ben ik toch lekker bezig.

Straks ook eens even op de site kijken hoelang alles aan het travellen is.

Word nu toch wel een beetje ongeduldig.
Hier alleen reclame.

Ik keek bij die dame uit USA en zag dat ze al meer dan een maand niet meer online is geweest. Mailtje sturen?
En ja hoor een kaartje uit Belarus binnen! Beetje kriegelig handschrift maar ik kan het ontcijferen!

Nou hoop ik dat het volgende kaartje om te versturen of om te krijgen niet uit Belarus komt!

Anita veel plezier met de kaartjes schrijven...

chayuz ik hoop dat je wens uitkomt!
4 kaartjes voor mij vandaag!

1 uit China, 1 uit Zuid-Afrika beiden officals.

dan nog 2 kaarten van de childrensbook illustration RR, 1 uit NL en 1 uit Duitsland.

Lekker veel dus ik ben tevreden.

Geen Hurray's en verzonden kaarten.
Een rare nacht achter de rug. Kreeg gisteravond spontaan een giga bloedneus en na anderhalf uur Niagarastromen door manlief om 00.30 uur naar de huisartsenpost gebracht. Kreeg daar meteen twee tampons in mijn neus en zag er toen uit als een dodo met twee frieten in zijn snuit...

Blijk te hoge bloeddruk te hebben, zit nu aan de bloedverdunners en moet in een lagere versnelling.

Vandaag een hurray uit de US (5 dagen) en uit Taiwan (10 dagen).

Volgens mij is PC erg rustgevend dus meteen twee nieuwe adressen aangevraagd: Brazilie en Turkije.
De kaartjes schrijven was zeker plezierig.

De kaartjes posten een stuk minder.

Ben gestruikeld over een losse tegel daar.

Dus daar ging ik op mijn bekkie, hand open, knie open maar mijn grootste zorg was toch wel kindje in de buik.

Dus ben nu thuis van de verloskundige en daar was alles goed.

Opgelucht dus.

Bij thuiskomst wel een hurray uit de UK.

Na 4 dagen travellen is mijn kaartje aangekomen.

Was het allereerste kaartje wat deze persoon had gehad en was er blij mee.

Nu ben ik bijna beschaamd dat ik een I-drukker heb gestuurd.

China - 49 dagen

Japan - 35 dagen

Mexico - 28 dagen

Duitsland - 17 dagen

Is wat ik nu nog aan het travellen heb.

Hmmm en bij allemaal heb ik geen fijn gevoel omdat de mensen wel regelmatig online zijn.

De tijd zal het leren.
He gats Neferisis. Hoop dat het snel beter gaat met je.

Chrisy: leuke vangst. Ik mag zo naar huis, ben benieuwd (loop 5 kaartjes achter....)

Anita: doe je voorzichtig met jezelf??!!
Snjókorn falla, á allt og alla
Gedsie, wat vervelend Neferisis! Beterschap!

Anita: wat een schrik. Gelukkig is alles goed met je kindje.

Hier 4 leuke kaarten!

1 uit Australie, 1 uit Thailand, 1 uit Rusland en een RRkaart uit NL. Leuk leuk. Vanmiddag weer aan het crea-bea'en geweest en een leuke 'groeten uit Nederland' kaart gemaakt en 2 paaskaarten. oh jah en ook nog een nieuwe woning kaart, die straks nog op de bus gaat.
Hier een kaartje uit Finland met 3 ski-schansen. Jeetje wat zijn die dingen hoog zeg. Leuk verhaaltje achterop ook.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik had vandaag een Hurray uit GB die er 5 dagen over gedaan heeft. Ik had een leuk kaartje met een bord boerenkool gestuurd, ze wilde graag recepten, die dus, summier achterop geschreven. Het zag er jummie uit zei ze!

Ik kreeg trouwens ook vandaag een mailtje van the Postcard Store dat vandaag de bestelling op de bus gaat. Even wachten dus wanneer ik dat ga ontvangen. Als het er maar voor 11 april is!

Nu eerst even koken en daarna Zumba...... reageer later uitgebreider.
Mijn nieuwe kaartje mag naar de USA.

Zo maar eens een leuke zoeken.

Wel weer een ver land dus nu zal ik echt geduld moeten gaan hebben vrees ik.

JJ, je had weer lekker veel post!!!

C-estelle, sport ze.
Hoi

jeetje wat een pechvogels hier... nou ik hoop dat het met jullie beide wat beter gaat!

USA hoeft niet lang te duren hoor! osms kan dat erg snel gaan.

JJ het gaat hard bij jou!

Ik kreeg net een hurray vanuit duitsland. Ze vond het ene leuk kaartej (Idrukker kaartje met de groeten uit NL met de stroopwafels). Ze vroeg zelfs om mijn adres omdat ze me een kaartje terug wilde sturen. Wat doen jullie hiermee? Zal ik gewoon mijn adres opgeven?

groetjes
Neferisis: bah...wat vervelend voor je. hoop dat het nu niet meer terugkomt! Je hebt wel 2 superleuke landen gekregen.

Anita: wat een schrik! Arme jij, doen je hand en knie nog pijn? Vraag maar veel kusjes van je dochter, helpt vast!

Ik ben vandaag even bij de Ikea geweest Is redelijk dicht bij het ziekenhuis waar ik nu steeds heenmoet, dus vandaag eindelijk even lekker daarheen. Heb wat leuke dingetjes gekocht en uiteraard zaten daar ook kaarten bij

En ik..(sukkel..) had een lampje gekocht. Dacht nog, nu niet vergeten er een peertje bij te kopen anders heb ik er nog niks aan..dat is me eerder overkomen nl. Kijk op de verpakking, roep nog tegen mn moeder: ohh beter, er zit al 1 lampje bij. Pak m net uit, helemaal enthousiast, hier ga ik m zetten, oh wat een genot straks als het donker wordt... Eh, ja.. geen peertje. Dus.... morgen als t lukt maar gauw kopen.

C_estelle, ik ga jou zo even bekijken op rtlgemist

JJ: heb je al leuke reakties gehad op je zelfgemaakte kaarten?
quote:Kozoo schreef op 09 maart 2010 @ 18:10:

C_estelle, ik ga jou zo even bekijken op rtlgemist

Waarmee ben je op tv geweest?

ben nieuwsgierig!
Lotte, kijk even bij haar hyves www.

Dames doe eens rustig aan, dat bloed in de neus. Vallen met een ukkie in de buik. En dan is PC zeker rustgevend, NOT.

Lekkere oogst allemaal maar het kan beter;

Post was nog niet geweest, reclame kwam eerder.

Kom ik thuis van dingen kopen (nee geen kaarten) liggen er welgeteld 6! kaarten in de bus. Allemaal officials. Twee maal Rusland, Taiwan, USA, Brazilië en Belarus. Allemaal wensen ze mij alvast een prettige verjaardag. Die is pas over een week maar wel leuk.
Ik heb geen post vandaag, ook (nog) geen hurrays. Het is hier wat kalmer op PC-vlak haha

Neferisis, bah zeg, niet leuk, hopen dat het snel naar beneden gaat.
jeej mijn wensen zijn enigzins uitgekomen,

Ik had en Hurray, alleen die kwam vanuit the USA dus niet Rusland, maar ik blijf hoop houden!

Neferisis, dat zou schrikken zijn geweest! ik hoop dat het nu beter met je gaat!

En Anita, verdomde stoeptegels ook, je zou er een keer harder overheen moeten gaan stappen!

en uuuhm , verder, geen idee, ik ga nu eerst maar eens even eten (en ja, nu netjes aardappelgratin met mais en een speklapje)
hee ik weet niet wat haar hyves is... misschien een hintje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven