3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
dinsdag 9 maart 2010 om 19:01
dinsdag 9 maart 2010 om 19:04
Ik ben helemaal niet attent... gelukkig zijn mijn vrienden het ook niet. Zo spreek ik sommige vrienden maar 1 a 2 keer per jaar, vooral omdat ik nu in het buitenland woon. Als ik aangeef me daar schuldig over te voelen, wuiven ze dat heel gemakkelijk weg:
'Ik kan ook contact met jou opnemen hoor. Dat heb ik ook niet gedaan. We hebben het allemaal gewoon druk.'
Het fijne is dat als we elkaar zien, het gelijk heel fijn en vertrouwd voelt. Alsof ik nooit weg ben gegaan. Voor mij is dàt echte vriendschap, dat je ondanks weinig contact het beste met elkaar voorhebt en dat niets moet. Dat je elkaar ziet en het meteen weer als vanouds is. Ik mis mijn vienden soms enorm, maar weet ook dat zij er altijd voor mij zullen zijn en andersom. Ondanks het weinige contact.
Als een vriendin mij nu echt nodig heeft, zit ik vanavond nog in het vliegtuig naar Nederland!
'Ik kan ook contact met jou opnemen hoor. Dat heb ik ook niet gedaan. We hebben het allemaal gewoon druk.'
Het fijne is dat als we elkaar zien, het gelijk heel fijn en vertrouwd voelt. Alsof ik nooit weg ben gegaan. Voor mij is dàt echte vriendschap, dat je ondanks weinig contact het beste met elkaar voorhebt en dat niets moet. Dat je elkaar ziet en het meteen weer als vanouds is. Ik mis mijn vienden soms enorm, maar weet ook dat zij er altijd voor mij zullen zijn en andersom. Ondanks het weinige contact.
Als een vriendin mij nu echt nodig heeft, zit ik vanavond nog in het vliegtuig naar Nederland!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
dinsdag 9 maart 2010 om 19:07
Dat had ik ook Bloem met een andere vriendin, we spraken elkaar niet vaak maar als we elkaar spraken was het net of we gisteren nog gekletst hadden. Helaas is ze al overleden en ik mis haar nog elke dag. Nu met die andere vriendin is het anders. Zij heeft ervoor gekozen om mij links te laten liggen en mij doet het pijn maar haar niet blijkbaar dus het zij zo
dinsdag 9 maart 2010 om 19:10
Even iets anders.. Onze poesjes zijn nu 6 maanden en we wilden ze laten steriliseren. Nu is Sens krols en dat vibden we zo leuk! Ze is heel eeg aanhankelijk en kroelerig en ultra lief! Dus nu word ze niet gesteriliseerd uiteraard, even wachten tot het over is.
Maaarrr.. Misschien willen we later wel een nestje van ze, als de tijd en ruimte er voor is. Is het slecht als we ze op latere leeftijd laten steriliseren?
Maaarrr.. Misschien willen we later wel een nestje van ze, als de tijd en ruimte er voor is. Is het slecht als we ze op latere leeftijd laten steriliseren?
dinsdag 9 maart 2010 om 19:17
"Voor mij is dàt echte vriendschap, dat je ondanks weinig contact het beste met elkaar voorhebt en dat niets moet. Dat je elkaar ziet en het meteen weer als vanouds is"
Zo zie ik het ook en zo zeg ik het ook altijd. Het maakt niet uit hoe vaak je elkaar ziet, als je maar kunt bellen als er iets (positief en negatief) is en als je elkaar spreekt merk je niet dat er een tijd tussen heeft gezeten.
Ik kijk Over de kook terug en zie uiensoep... Mjam! Zou er trek van krijgen!
Zo zie ik het ook en zo zeg ik het ook altijd. Het maakt niet uit hoe vaak je elkaar ziet, als je maar kunt bellen als er iets (positief en negatief) is en als je elkaar spreekt merk je niet dat er een tijd tussen heeft gezeten.
Ik kijk Over de kook terug en zie uiensoep... Mjam! Zou er trek van krijgen!