En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
I kleine poezeltjes

Bieb is jarig!

Gefeliciteerd!

* zo da's wel een heel bewegende felicitatiepost.... Moet ik zonnebrillen meeleveren? *
HOERAAAAAAA, Bieb, gefeliciteerd!!!

39 jaar is prachtig hoor (denk ik, nog geen ervaring mee )

Maak er een leuke dag van! Veel kadootjes en veel koekies natuurlijk.

Owww, gaan we bewegen?

Taartje drbij?

Hahaha,dank meiden!

Net een heeeele mooie drinkfontein van vriend gekregen voor de poezen

(en een kaartje voor www.dauwpop.nl)

Zal morgen even foto maken.

Truste!
Dauwpop? Even programma opgesnord en... C'mon & Kipsky, Moke, K's Choice, ziet er goed uit. Leuk kado!
Gefeliciteerd Bieb!
Gefeliciteerd Bieb!!!

(maar nu ga ik echt echt echt slapen)
Bieberdepiep Hoeraaaaaaa

HieperdeBieb Hoeraaaaaaaaa

Gefeliciteerd meissie!!

Ik ben mijn eigen bananenschil
Biebelie Gefeliciflapstaart! Maak er een hele leuke dag van! Heb je al plannen gemaakt?

Ratteke, moeilijke dagen zijn dit voor jou en jou familie. Fijn dat het toch zo'n mooie dag is geworden. En ik zou het natuurlijk super vinden als je "even langs komt". Ik ben echt zo'n gezelligheids dier, nou ja eigenlijk dus een theemuts om maar in de mutsen terminologie verder te gaan.

Lokee, inderdaad ook wel een heel verdrietig moment wanneer je ouderlijk huis wordt verkocht. Er liggen zoveel herinneringen binnen die muren he?

Etosha, spannend joh, een poes die op springen staat. Ik ben wel een beetje jaloers hoor, een nestje is zo superleuk.

En Annet jij ook al in spannende afwachting, echt een vruchtbaar topic op dit moment.

Biebelie, ik moest even grinniken om jouw opmerking over "een kippenhok met vrouwen". Ik herken jouw gevoel, ik heb nogal eens in omgevingen gewerkt waarin heel veel vrouwen op een afdeling werkte, hellup wat een gekissebis, brrrrr.

Lieve dierentetteraars, veel groetjes van mij, Anneke
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Gefeliciteerd Biebelie!

Bieb, van harte gefeliciteerd!! Leuk plaatje hou je tegoed, als ik dat nu ga zoeken ga ik treinen missen . En goeie cadeaus
Biebeleboebske, gefeliciteerd!

39.....broekie!

Wacht, ik zoek even een glitterbeest voor je verjaardag.

Een glitterbeest is de ultieme felicitatie.

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hoerig Beeldig he?
Moge Tetters,

Van Harte Gefeliciteerd Bieb!!!!!!!!!!!!!!!

Hele fijne dag ................ met veel lekkers.

Ladies, ik ga niet naar de Viva meet in maart. Wel die van ons half mei. Dat gaat wel door he? Ik wil vandaag een NS Kruidvat kortingskaartje kopen, anders een beetje zonde als ik er niets mee kan doen. Dus niet afzeggen in mei graag .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Biebs!!!! Je bent jarig!!! Gisteren helemaal niet meer meegekregen. Van harte gefeliciteerd, dikke kus!

Dauwpop is leuk, vroeger ook vaak heen geweest. Toen was het nog heel klein, heel knus en gezellig. Één veld, één tent en erg leuke bandjes. Ik heb altijd mooi weer gehad.

Toch jammer hoor, dat je niet komt bij de meet in Utrecht. Maar we gaan elkaar zien in mei! Moet lukken toch?

sorrie voor het slaan...
Bewegen bij jullie de smileys ook niet?
Oh jawel hoor Ratteke ik zie heel duidelijk een poppetje een mep uitdelen

Biebelie gefeliciteeeeeeerd
Stressed is just desserts spelled backwards
Ratteke , fijn dat het afscheid zo mooi was. Daar kun je toch een hoop troost uit halen.

Meiden, ik ben de laatste tijd een beetje van de wap. Gisteren het zoveelste slechte nieuws in de familie, en ik ben echt een beetje murw. Vanwege kinderen in de familie die er niks van weten kan ik er ook op het forum niet zoveel over zeggen.
MV, kijk even op hyves ivm de meimeet! Het wordt misschien anders, eind van de middag volgt er ook mail.
Male, voor jou een en sterkte!
quote:Maleficent schreef op 10 maart 2010 @ 08:15:

Meiden, ik ben de laatste tijd een beetje van de wap. Gisteren het zoveelste slechte nieuws in de familie, en ik ben echt een beetje murw. Vanwege kinderen in de familie die er niks van weten kan ik er ook op het forum niet zoveel over zeggen.

He wat afschuwelijk Male. Heb je wel mensen waar je mee kan praten? Je weet dat je achter de schermen hier ook veel mensen hebt die voor je klaar staan he!

Heel stom he, ik kom alleen op mijn hyves als ik een berichtje krijg dat ik een email heb gehad. Ik kan er niet mee overweg. Ik ben een keer in onze hyves geweest maar kan me niet meer herinneren hoe ik erin kwam. Dus zit nu weer overal te kijken maar geen idee .......................
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV, als je via je mail erin zit, zet hem dan daarna in je favorieten, dan kun je er altijd weer in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven