Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Vanmiddag lekker op de bank met een boek gelegen. Man heeft boodschappen gehaald, dochter gekookt en zoon keuken opgeruimd. Elk nadeel heb z'n voordeel!

@ Anita > Zo'n dikke buik kan het uitzicht behoorlijk beperken. Link zo'n tegel. Ik hoop dat je inmiddels bekomen bent van de schrik en pijn. Wens je een rustige nacht toe!
quote:tine2804 schreef op 09 maart 2010 @ 21:08:

OOO ben wel aan kladden hier.. Kan iemand mij hier vertellen of ik buiten de Efteling om ergens Efteling kaarten kan kopen? Heb een aantal laven kaarten nodig om een kennis even in de maling te nemen. Heb al gekeken op de site maar kon niks vinden... Iemand een idee?In het Efteling hotel zit een souvenirwinkeltje waar je kaarten kunt kopen. De Efteling webshop schijnt tijdelijk gesloten te zijn, is uit zijn jasje gegroeid.
Tine, misschien bij artunlimited? Succes morgen.

Neferisis, doe maar lekker rustig aan.

Ja, uiteraard is Freek homo (ik vind Freek echt niet mooi).
Janna, hebbie je mail al gelezen?? Ik had je gemaild zondag maar heb nog niets gehoord.....
Goedemorgen!

Ik zal me hier vanochtend maar weer als eerste melden

Geen hurrays vanacht helaas, m'n kaart naar de USA doet er nu al 44 dagen over **huil huil**
Goedemorgen, Ook hier geen hurrays, maar verwacht deze wel....

IK dacht laat ik de profielen eens bekijken, want het duurt mij nu alweer te lang. Stond er in een profiel dat ik het ID nummer vergeten was.... Nou dat lijkt me sterk. Na een tip van Steph hier zet ik altijd eerst mijn ID erop (linksbovenin) en daarna begin ik pas met de tekst. Maar goed het kan gebeuren natuurlijk.

Denk dat mijn volgende kaart naar duitsland zal gaan, deze staat nog niet in mijn rijtje ;) USA en Finland wel.
Goedemorgen

Vanmorgen dochter naar school gebracht en daarna even mail lezen.

Helaas geen hoeraatjes erbij voor mij.

Ben ook weer naar de beruchte brievenbus gelopen (nog voorzichtiger dan anders) om mijn kaartje naar de USA te posten.

Justme: ben gewoon weg bijna blij te lezen dat je ook gevallen bent.

Ken werkelijk waar geen enkele zwangere (of iemand die zwanger is geweest) die dat ook heeft gedaan.

Gelukkig kon de vk me echt wel geruststellen.

Dat er meer voor nodig dan een simpele valpartij om schade te berokken aan je kindje.

Maar toch he.

Je voelt je zo stom.

Sweetcandy: Wat goed dat jij die projecten doet.

Met die kleertjes en ondergoed kan ik me wel wat voorstellen.

Maar wat doe je dan precies met die thee???

Voor iedereen een fijne pc-dag!!!!
Ben zelfs 2 x gevallen... 1x op mijn handen en knieen, ach dan schrik je nog niet zo heel erg. De 2e x volop op mijn buik. Nou ben 's middags gevallen ( maar niet naar dokter of zo gaan he...waarom weet ik nog steeds niet, wilde me groot houden denk ik) De hele familie was in rep en roer. Ze vroegen telkens of ik de baby al voelde.... Dus ik kon duizend keer zeggen, nee als ik na 20.00 vanavond nog niets voel trek ik aan de bel, de jongste was namelijk de hele dag rustig en echt om 20.00 kwam madame tot leven. Deze avond dus ook.

Maar je schrikt je dood.... dat is echt wel zo.

Hopelijk ontvangt iedereen vandaag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hurrays in de mail
Rare vrouwen zijn we dan toch he.

Ik was gewoon opgelucht dat er net niemand langs kwam lopen.

En dat zal ik wel bellen of niet bellen.

Toen dacht ik toch maar wel, zal ik wel of niet mijn man bellen heb ik ook nog gedacht.

En pas toen ik hem aan de telefoon had moest ik zo janken, die schrok zich ook meteen te pletter en is echt nog nooit zo snel thuis geweest.

Ik heb juist een erg bewegelijke baby en die voelde ik direkt niet meer, pas dus in de wachtkamer van de vk weer en dat was toch anderhalf uur later.

Zit je echt niet lekker.

Oke, enorm off-topic dit.....
Hej! Phoe, ik had weer heel wat bij te lezen...

Jeetje, Anita, dat is wel echt schrikken hoor! Ik herken wel dat iets pas 'echt' wordt en je pas echt beseft hoe eng of erg je iets vind wanneer je het aan je vriend/man/iemand anders verteld... Off topic maakt niet uit hoor!

Neferisis, hoe gaat het nu? Bloedneus is ook echt onhandig! Maar je moet dus wat rustiger aan doen... Vast lastig voor je!

C_Estelle, ja, heb em gelezen... Ben weer eens een beetje druk... hihi... Vanmiddag misschien?

Steph, leuk, al zoveel verjaardagskaarten!!

Sweetcandy, wat irritant zeg, zo'n zus! En 't zijn idd erg leuke en goede projecten!! Dat van die thee had ik gemist geloof ik...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Oh, ik had nog twee kaarten, zou het bijna vergeten

Ga ze zo meteen eerst registreren...

1 uit Lithouwen, met plaatjes van de stad en beelden en 1 uit Canada, met ook olympische spelen postzegels en een ijsbeer in rose bloemetjes erop, wel leuk. (En een leuk verhaal, over dat ze van (downhill-eh da's toch altijd) skieen houdt, maar dat het zo duur is daar...
Whaha, moeder-geklets Dat mag zo af en toe hoor!

Gelukkig kan ik er zelf nog niet over meepraten, maar wil absoluut ooit kindjes hehe.

Ik kalk soms ook hele berichtjes lang off-topic geklets hier neer..

Maarre Justme: Misschien was de Id-code onleesbaar geworden?? Of had ze geschreven dat je hem helemaal vergeten was?

Mijn kaart naar Maleisië is na 8 dagen aangekomen! Krijg écht weer net een hurray terwijl ik hier aan het typen ben!

"Hi, thanks for the lovely black and white postcard.

It is beautiful and reminded me that is has been a long time for me to do cycling."

Wel grappig, wij stappen bijna dagelijks (meerdere keren) op de fiets haha! Daarom had ik ook een typisch Hollands kaartje met een fiets erop gestuurd. Blij te lezen dat ze het een mooie kaart vindt. ff naar de site om een nieuwe kaart aan te vragen! Tot zo!
Wat een toeval...

Gisteren een leuke zelfgemaakte 'groeten uit Nederland kaart' gemaakt met het idee dat ik die ooit als een official kan versturen... Trek ik nu al een profiel waarin iemand aangeeft zelfgemaakte kaarten te willen ontvangen!

Whoehoe... mijn kaartje gaat dus naar Duitsland. Ga nog wel ff de kaart inscannen!
Hahahah jaja dat moedergeklets.... Beetje offtopic is toch niet erg ;)

Er stond in het profiel dat er geen ID op de kaart stond.... dus ach ja.. misschien heb ik het wel vergeten hoor... Maar normaal is dat het eerste wat ik er op zet. ( is maar goed dat ik dat profiel nog een keer ging doorlezen, doe ik wel vaker....)

Wat een leuke hurray!!JJ
Gaaf zeg JJ Heb je een dubbele kaart of wel een enkele?
JJ, leuk dat je meteen je eigen werk kan opsturen!!!!

Janna, wat grappig een kaart van een ijsbeer met roze bloemetjes.

Van zulk soort kaarten hou ik wel.

Just me, ik ben ook mijn lang reizende kaarten eens gaan bekijken qua profiel.

Maar je zou bijna zeggen helaas niks gericht aan mij over missend ID.

Wel dat de studente uit China in een drukke periode zit dus dat registreren wellicht op zich laat wachten.

Moed houden dus.

Beetje lelijke scan geworden.. de klep van de scanner wilde niet helemaal dicht. Maar dit is hem dus! In het echt veel mooier

Het is een dubbele kaart, trouwens, Justme.
Heb de kaart met een oranje pen beschreven Helemaal Hollands!
Haha, leuke kaart JJ!

Anita, zouden de studenten in China thuis geen internet hebben? Zou je haast denken he...

Ik zal m'n ijsbeer even posten!

Kijken of het nu wel rechtstreeks lukt...
Die is leuk!!!!!

Crea hoor.
Nou, vanaf de pc site meteen hier een plaatje plaatsen lukt me weer niet... Raar! Dat kan toch wel? Want ze staan al op internet?? Toch??
Owww Janna die is cute!

Vanmiddag is goed hoor!

JJ, lekker crea. Leuk gedaan.

Verder nog niets te melden want de postbode is nog niet geweest.
Grappige kaart, Janna! Mooie paarse bloemen ook!

De post is er ook al! Wat een goeie dag zeg!

2 leuke kaarten, 1 official met een supergrappige (lelijke) hond die op zn rug ligt met de tekst 'I feel good!'

En ik had een poosje terug een kaart door midden gekregen van de TNT en die mevrouw wilde me een kaart terugsturen, maar dat wilde ik niet hebben, want het was haar schuld niet. Heeft ze toch nog een nieuwe kaart gestuurd! Wat aardig! Ook een leuke kaart erop met 2 vogels, die een beetje op fazanten lijken... Maar ik denk dat ze kleiner zijn.. Gambel Quail staat erbij... straks ff op googlen.
Janna, leuke kaart. Wel origineel.

JJ, goed gelukt jouw zelfgemaakte kaart. Helemaal in stijl en precies zoals de ontvanger wilt.

Ik heb gisteren 1 kaartje gekregen uit Barcelona. Van een Nederlandse die daar woont. En mijn kaartje naar de VS was aangekomen met een leuke hurray. Volgend kaartje mag weer naar de VS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven