3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Was net verdwaald op het forum en kwam bij een topic over het verlengen van wimpers!

Ik wil ze verkorten, zit steeds tegen m'n brilleglazen aan te knipperen, heel irritant!
IBIhond ligt opgerold naast me te snurken. Nu die ouder wordt slaapt die steeds meer de luilak
Staat zeker op Mode BAM dat topic? Die heb ik geblokt. Goh heb jij een bril? Had ik niet verwacht.
Sinds kort IBI.

Niet gemerkt dat ik nu serieuzer post?

Komt door die bril, die staat heel wijs
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 maart 2010 @ 11:19:

[...]

Ja gelukkig wel! Mijn man heeft ze gisteren op kunnen halen.

Fijn!

Heb je nog met je behandelaar overlegd wat nu te doen? Of je hier last van kunt gaan krijgen ezno?
quote:josje37 schreef op 10 maart 2010 @ 11:19:

Dank je wel appeltje. Nus is het geen straf om te wandelen met appelhondDat is het zeker!
Zat net ook even op een ander topic: verslaafd aan zwangerschapstesten
quote:appeltjesgroen25 schreef op 10 maart 2010 @ 11:21:

[...]

Fijn!

Heb je nog met je behandelaar overlegd wat nu te doen? Of je hier last van kunt gaan krijgen ezno?Ik kan weer last krijgen van de bijwerkingen. Beetje balen maar er was gewoon niks anders aan te doen.
quote:josje37 schreef op 10 maart 2010 @ 11:25:

Zat net ook even op een ander topic: verslaafd aan zwangerschapstesten Ja die zag ik ook staan.
Nog 92
4 op een rij!
Kwartet
Wat voor soort baan is het eigenlijk Josje?
Wie gooit de nieuwe open?
Nog niet hoor BAM moeten er nog 90 ofzo. Maar wie het gaat doen ik heb geen idee. Floor werd net gevraagd door Roos geloof ik.
IBI het is een baan als fysiotherapeut
Vnamiddag gesprek met de meester van Oudste over naar welke school ze wil/gaat.

Komen de meeste ouders daar overtuigen om kind hoger te laten doen dan geadviseerd want "hun kind is echt wel slim...." ik moet meester overtuigen waarom ik Oudste naar een "te lage" opleiding wil laten gaan
even feesten dan ben ik weer weg
goede morgen trouwens
Mogguh Bankje!
moet zo weer werken
maar een feestje sla ik niet af
hey Bankje

Floor houdt wijselijk haar mond, maar wie zwijgt, stemt toe toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goeiemorgen bankje
BAM, zal dat een probleem worden denk je?

Mijn moeder stond er wel op dat ze mijn advies van vbo naar vbo/mavo zouden doen want ik wilde naar de mavo. Ruim de helft van de mensen met mijn cito uitslag gingen naar de HAVO. Nou ze wilde het echt niet hoor gelukkig stond mijn moeder erop. Docent zei dat ik in het eerste jaar al zou zakken maar helemaal niet hoor. Had gewoon na 4 jaar mijn diploma en alles op d-niveau.

Leuke baan Josje. Ook met mensen werken.

He hoi Bankje. Heb je lang niet gezien. Althans niet dat we samen even online waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven