Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Leuk Kobe, iemand uit NL!

JJ, da's wel lief van d'r ja!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
JJ: mooi gedaan hoor, je kaart!

En de kaart van Janna vind ik ook mooi.

Ik had gister 2 kaartjes in de bus. Een grappige illustratie met kikkers en een onbegrijpbare russische tekst. Zet ze erbij: Omdat je van talen houd hier iets over internationale francophorie day, goede manier om frans te leren! Wel leuk bedacht van haar, maar ik spreek zo goed als geen frans en geen russisch..haha dus geeeeen idee wat het betekend

De andere kaart kwam uit Estland, de kaart zelfs heeft een afbeelding van Puerto Rico, leukkk!

Het is zo heerlijk licht vandaag. Perfect om te schilderen. Ik maak schilderijtjes en vooral met priegelstukjes is het perfect met goed licht. Kan ik even doorwerken aan mn opdrachten, zijn die mensen ook weer blij!

Ik denk dat ik zo ook nog even een adresje opvraag. Als ik vanmiddag weg moet, kom ik langs de brievenbus waar ik meestal mn kaartjes post. Ik vind het zo zielug voor m als ik dan met lege handen langsloop...
Hahaha, Kozoo! Erg zielig anders ja..

Oh... ik laat me weer veel te veel afleiden door 't forum...
Kozoo, zo'n brievenbus mag je ook niet teleurstellen he.

Hahahah

Wat leuk dat je schilderijtjes maakt.

Wat zijn vele van jullie hier toch crea!!!

Janna, echt een super kaart.

Hier nog geen post geweest.

Dochterlief is uitgeteld van een ochtendje school dus die ligt languit op de bank.

Ga zo een bammetje met haar eten en dan door naar zwemles enzo.
Dankjulliewel voor de leuke woorden over de zelfgemaakte kaart.. ben maar een amateurtje hoor Elke dinsdagmiddag is er hier bij het Leger des Heils een creaclubje met allemaal bejaarde vrouwtjes. Geweldig gezellig om daartussen te zitten! Ik breng de gemiddele leeftijd flink omlaag! En ze zijn allemaal te lief voor me haha. Ik zeg wel es voor de grap: 'zo vanmiddag weer vrijwilligerswerk doen bij de creaclub'... Maar stiekem vind ik het heerlijk ontspannend om een kaartje te maken hihi.

Kozoo: succes met het maken van je schilderijtjes! Wat raar joh dat je geen Russisch spreekt ;)

Janna: aan het werk! Foei!
Jipppieeeeeee de postbode is geweest 4 kaartjes in totaal, 3 voor mij en 1 voor dochter.

Wat ik heeeeeeeeeeeeeeeeel speciaal vin, heb 2 kaartjes uit Amerika ontvangen vanuit de zelfde collectie ( cheerleaders vintage kaartjes,.. ) LEUK LEUK LEUK, Ook een kaart uit Letland. ( dochters kaart uit belarus ook erg leuk, echt kinderlijk!!)
Wat een toeval, 2 kaarten uit dezelfde collectie! En gelukkig geen dubbelen! Leuke vangst, Justme!
Kaartje naar Singapore is ook aangekomen na slechts 6 dagen!!!

Ik had een kaartje uit Marokko verstuurd en ze vond het erg leuk. Ze zat al tijden te wachten op een kaartje uit die hoek!

Zo geeft mij ook weer een fijn gevoel!

Groetjes
@just me; dat is inderdaad toevallig! En leuk!

@JJ: Ik werk met (over het algemeen) bejaarde en ik vind het toch wel de leukste leeftijds categorie hoor! Zeker de dametjes die lekker sociaal bezig zijn!

@Kozoo: hoor je de brievenbus al roepen?

@Kobe: jaja nederlanders zijn altijd al een reislustig volkje geweest!

Ik kreeg zojuist een Facebook message en een PC Message van een meisje dat mijn adres heeft gekregen en een of ander project heeft opgestart;

"Hello Charlotte! I just received your address to send you a postcard. I am collecting postcards for my educational website Imagiverse.ORG (and Imagiverse.COM). If you would be interested in sharing stories about your travels that we could put on our Countries of the World pages at Imagiverse.ORG you can contact me at Imagiverse.COM using the contact-us link. I co-founded the website so children (and people of all ages) around the world can learn from people who live there or in your case have traveled there and photographed it. You have some amazing photographs. Additionally, you sound like the kind of person who would make a wonderful Imagiverse interviewee. You can browse through our "Friends" pages at Imagiverse.ORG to see the people we have interviewed so far. Most of the interviewees I know are friends or people I have met in person. Others are just some of the fascinating people I have encountered through the Internet.

I am going to send you two cards in an envelope with a letter. One card will be a historic card of Corona, California, the city where I live. The other... from Disneyland... where I work. I look forward to hearing bavk from you. As I said before, you can use the Contact-Us link at Imagiverse.COM. The Contact at Imagiverse.ORG will also reach me but it gets forwarded from my webmaster. Imagiverse.COM link goes direct to a form for the "Activity Coordinator" ... me.

Your friend,

Michelle"

Ik ga er straks maar eens voor zitten want moet zo weer gaan werken maar het lijkt me wel erg leuk!!

groetjes
Ik denk.... ik ga even de kaartjes inscannen..... whaaaa 13 stks nu.. Naja dan heb ik ook wat te doen vanmiddag ;) Hahahah... En misschien ga ik de rest van mijn kaarten ook nog wel inscannen...
Ooh justme ik heb er meer in te scannen haha, moet er dringend eens aan beginnen, want het telt alleen maar op momenteel

Gisteren een hurray uit Duitsland, vandaag nog niets. Post zie ik pas vanavond, denk niet dat er veel gaat inzitten, sta er nog maar 3 achter :-)
Ik verveel me vandaag echt vreselijk... en ik heb geen geld om te gaan shoppen, chips, wat nu haha... écht ff geen zin in dat stomme onderzoek

Ik denk dat ik toch ff richting de Kruidvat fiets om wat rond te snuffelen!
haha JokeJacket! we zitten in hetzelfde schuitje, ook gewoon geen zin om iets te gaa ndoen (nogal slecht geslapen vanacht)

Maar het goede nieuws is dat ik zojuist een kaartje uit griekenland heb ontvangen en dat ik mijn Wreck This Journal binnen heb! dus ik ga mij vanaf nu wel vermaken! zo even nar de action beetje koekeloeren en bedenken wat ik ga eten (ow zoooo zin in patatjes, maar ik hou mij netjes ;) )
Hallo! Hier vandaag geen post en geen hoeraatjes. Vanochtend om 6 uur beginnen met werken en net toch even een uurtje slaap gepakt. Nu kan ik er vanavond weer tegenaan, want ik ga met vriendinnen naar een concert. LEUK!
Oh ja, nog een reactie op de ingescande kaartjes van JJ en Janna, die kan ik niet gelijk zien als ik op m'n mobiel het forum volg (vanuit m'n bed ).

JJ leuke kaart die je hebt gemaakt, ik weet zeker dat de ontvanger er blij mee is.

Janna, echt leuk die kaart met de beer in het bloemenveld (dat kan toch niet in het echt? Zo'n beer hoort in de sneeuw. )

Zo justme, lekker aan de scan gezeten? Ik heb inmiddels (bijna) mijn hele voorraad ingescand.
Whaa, Chayuz! Veel plezier met wrecken.. I love it, maar op dit moment beetje inspiratieloos.

Ligaa: Veel plezier vanavond bij het concert! En bedankt voor je reactie op mn kaart!

Ik heb toch nog iets gekocht hihi.. een boek van 12,50, zodat ik een boekenweekgeschenk zou krijgen whaaaaa... zondag naar het boekenfestijn in Den Bosch en nu dus gratis treinen haha.

Daarnaast ook nog 2 boekenweekpostzegels ter waarde van 2,20 en vakantiefoto's die ik via Kruidvat had besteld, lagen al in de winkel.. Jeeeeej, nu kan ik gaan inplakken! Vind ik altijd leuk om te doen!
Hoi meiden,

Nou ik ben weer thuis hoor van mn dagje Amsterdam! Vanmorgen om kwart voor 11 de deur uit en nu net

een kwartiertje thuis! Mn gesprek ging goed! In ieder

geval heb ik een goed geval laat ik het zo zeggen.

Morgen hoor ik waarschijnlijk of ik een dagje mag

mee draaien. De fulltime aanstelling was alleen alweer

vergeven.. damn... Maar ze hadden nog een partime

functie open op de babygroep. Ik hoop dat ze me morgen

bellen met goed nieuws! Daarna nog lekker door Amsterdam

heen geslenterd op zoek naar kaarten.. Heb wat toeristen kaartjes gekocht. En ook nog 3 met schilderijen van Vincent van Gogh erop. Dacht dat is misschien ook wel eens leuk.

Was nog op zoek naar de Art Unlimted winkel maar wist niet waar die was en echt niemand kon me vertellen waar die zat..

JJ wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg!

Die ijsbeer was ook leuk, weet alleen even niet meer van wie die was.

C_estelle, dank je voor het door geven van de vacature, je mag me de link wel toesturen als je wilt!

Ligaa naar welk concert ga je?

Hier vandaag geen post.. helemaal niets nopped nada. Ook geen hurray. Maar ach ik heb nog 17 kaarten te schrijven van de childrens book rr dus dat wordt nog even pennen!

Ga ik nu maar evne doen!
Oh, ik heb weer een kaart! Met harry potter erop, die hadden z'n zoontjes voor me uitgezocht schreef hij

Ik heb zin in 11 april!!!
17 Tine?
whoehoe i looooove harry potter (zucht, volgens mij blijf ik altijd een beetje een kind hihi)

17 kaarten Tine, tjah zo blijf je ook wel bezig!

En JokeJacket geniaal dat jij ook druk aan het wrecken bent ;) haha kunnen we bijna een nieuw topic openen, want volgens mij had VrouwLimburg ook een Wreck This Journal binnen gelezen meen ik te hebben gelezen
lol...... heb de nieuwe kaarten ingescand, maar nog niet geupload- upgeload.,....tja... kreeg visite!

Eten staat in de oven straks dochter naar voetbal brengen dan even weer uploaden... dochter ophalen en dan jongste naar bed, rest inscannen oudste naar bed... weer verder met inscannen...... dan slapen.

jeeeeeetje tine.... heb je niets te doen???
Ik heb m ook, wreck this journal!!

Het is echt leuk. Eerst dacht ik echt, dat is toch echt To Weird voor me, raar gedoe.. maar toen ik me erin ging verdiepen en plaatjes van anderen zag, leek het me wel heel leuk. Ik heb m toen in de boekhandel gekocht en het is superleuk! Als een van jullie pagina's af heeft, wil ik ze wel graag zien eigenlijk. Ik wil die van mij ook wel showen. Op het forum van postcrossing staat al wel mijn kaft, maar moet nog steeds even wat pagina's op de foto zetten. (maar mn camera is steeds leeg..)

Maar nu weer on-topic.

Ik heb ook zin in 11 april.

En ik heb mijn vriend de brievenbus gevoerd met 2 kaartjes, een naar Frankrijk en een naar Australie. Leuke landen vind ik zelf.

Ligaa wat leuk een concert!! Hoop dat je lekker uitgerust bent nu, dan kun je lekker genieten.

JJ: Kijk... door dat boek te kopen heb je jezelf wel even mooi de kosten van een treinkaartje bespaard he... ghehe.Welk boek heb je gekocht? (ik ben gek op boeken).

Tine: klinkt wel goed van je gesprek. En leuk dat je in Amsterdam door de stad hebt geslenterd, heerlijk! Heb je de goedkope kaartjes gevonden? Anders weet ik wel precies waar ze zitten, ik koop ze zelf meestal in amsterdam.

oh ps Chayuz: ik heb bij de action echt heerlijke viltstiften gekocht en daarmee kleur ik in mn wreckie. Kost geen drol en het zijn er 30 en mooie kleuren!
En 2 kaartjes gehad vandaag! Oostenrijk en belarus, maar die laatste kan ik niet registreren wat het id klopt niet... boehoe..

Ik zag dat Janna een hurray krijgt! uit duitsland..
kozoo, werken die serieus heb beetje actiontrauma wat stiften betreft, maar ik heb er net wel gekleurde gelpennen, correctievloeistofpen (moest mn naam in het wit schrijven :P ) en glitterlijm gekocht, stiften had ik van de week gehaald bij de Hema (gewone en toverstiften)

ok dit is wel heel erg "offtopic" mochten er mensen een voorstander zijn een "wreck this journal" topic te openen dan hoor ik het wel

excuses voor het off-topic
Leuke kaarten zag ik weer voorbij komen JJ en Janna. Hier alleen een lege hurray uit Oekraine. Ik ga straks/vanavond maar eens nieuwe kaartjes aanvragen en schrijven.
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven