Dure tas in Utrecht

10-03-2010 13:24 46 berichten
Een overzeese collega heeft zijn vrouw beloofd een stervensdure tas voor haar te kopen, als afkoopsom voor z'n afwezigheid.

Hij zit momenteel in Utrecht. Waar kan hij het beste heen om een 'stervensdure' tas te kopen? Ik ken Utrecht niet zo goed, en kom niet verder dan de bijenkorf.

Hij zat zelf meer te denken aan prada, gucci, etc, Waar kan hij heen?
Ja hij moet inderdaad gewoon naar de PC Hooft als hij geen bepaald merk weet. Ik raad aan een Chanel, een Gucci, een Ferragamo, een Hugo Boss of anders een Claudio Ferrici juweeltje.
Claudio Ferrici is mooi maar kwalitatief niet heel goed. Heb er een aantal tassen van en vooral de lak versie vertoonde al heel snel barstjes. De service van Ferrici is weer wel goed. de tas werd zo weer omgewisseld voor een nieuwe
Alle reacties Link kopieren
Als hij in Utrecht zit is Laren niet zo heel ver weg. Kan hij ook mooie en dure tassen scoren!
...
Claudio Ferrici is geen stervensdure tas

Ik denk dat deze man een Hermes, Gucci, Prada, Chanel of Burberry bedoeld. En smaak heeft 'ie!
...
Ik zou haar meenemen en zelf laten uitzoeken...
Nou dat weet ik niet hoor, Queenie, 't is alleen maar "ter compensatie voor zijn afwezigheid", niet omdat ie andere vrouwen heeft liggen ... Nou ja, dat dus. Toch?
quote:queenie1 schreef op 10 maart 2010 @ 14:47:

Claudio Ferrici is geen stervensdure tas

Ik denk dat deze man een Hermes, Gucci, Prada, Chanel of Burberry bedoeld. En smaak heeft 'ie! ehhh zij heeft smaak.Hij moet het alleen betalen
tja ik denk bij claudio ferrici ook niet aan stervensduur, maar sommige mannen denken anders over dure tassen dan vrouwen... ik vind een mulberry ook erg leuk, en die is -gelukkig- een stuk duurder!
quote:dangeensuus schreef op 10 maart 2010 @ 14:52:

[...]

ehhh zij heeft smaak.Hij moet het alleen betalenZo kun je het ook zien
...
quote:Ainne schreef op 10 maart 2010 @ 14:51:

Nou dat weet ik niet hoor, Queenie, 't is alleen maar "ter compensatie voor zijn afwezigheid", niet omdat ie andere vrouwen heeft liggen ... Nou ja, dat dus. Toch?Hij dacht zelf aan een Gucci of een prada. Dus ja, die heb je niet onder de 1000 euro.
...
Geef mij zo'n vent. Ik kreeg alleen maar een Radley-tas. En ik was er nog blij mee ook. Tot dit topic.
Ik heb ooit een stervensdure tas gekregen van ex en 'm meteen in de TREIN laten liggen. Mijn door mijzelf gekochte iets minder stervensdure zonnebril zat er in, net als geld&huissleutels. Verder nog niks, want ik had hem dus pas een half uur. Sindsdien nooit meer een stervensdure tas gekregen (en terecht) of aangeschaft
quote:Mlle_j schreef op 10 maart 2010 @ 14:57:

Ik heb ooit een stervensdure tas gekregen van ex en 'm meteen in de TREIN laten liggen. Mijn door mijzelf gekochte iets minder stervensdure zonnebril zat er in, net als geld&huissleutels. Verder nog niks, want ik had hem dus pas een half uur. Sindsdien nooit meer een stervensdure tas gekregen (en terecht) of aangeschaftWow! Wat zul jij gebaald hebben!!
...
Jazeker! Ik heb er zelfs om gehuild geloof ik, en mezelf gestraft door een jaar lang met een half vergane lelijke boodschappentas rond te lopen.
Verzekering dekt de schade toch?
quote:Pannetje schreef op 10 maart 2010 @ 15:32:

Verzekering dekt de schade toch?

Helaas... deze tas kreeg ik in een tijd dat mijn administratie bestond uit een mapje met daarin mijn paspoort en twee beduimelde rekeningafschriften van mijn studentenrekening.

Ik word er weer helemaal verdrietig van en ga daarom nu op Yoox een stervensdure tas uitzoeken om mezelf te troosten :-D
Tot dit topic was ik blij met mijn Claudio Ferrici , vond hem al stervensduur (wat mij betreft), maar inderdaad: kan niet concurreren met een Prada van 1000 euro
WTF?
en daarom ben je nu niet meer blij met je ferrici?

Stervensduur is een rekbaar begrip. Ik vind 280 euro voor een tasje nog steeds heel veel geld. Is toch 700 gulden.....
quote:Sarah Scott schreef op 10 maart 2010 @ 13:37:

Lin is leuk ze heeft ook wel andere tassen, zie hier http://www.by-lin.com/ik krijg meteen een viruswaarschuwing als ik de site open
In Utrecht heb je ook nog Sool tegenover het stadhuis, verkopen ze oa Marc Jacobs. En op het Oud Kerkhof zitten nog de Image en Chasen's daar hebben ze ook zat designer stuff, bij die laatste denk ik vooral aan Burberry.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
In Amsterdam zit Ignoor op de Oudezijds Voorburgwal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven