Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Arm Ukkie, hij zal wel heel erg toe zijn aan die operatie (als 'ie weer klachtenvrij is). Hoop dat dat dan ook echt uitmaakt.

Vandaag:

Evaluatiegesprek gehad met jeugdhulpverleenster

Kinderen aansturen op diverse taken (puin boven, spreekbeurt, werkstuk, dwarsfluit, trommel)

Zelf wat studeren

Hopelijk ook nog wat tijd over voor leuke dingen

Pannenkoeken bakken

Kinderen naar en van muziek.
Coebergh, zeker goed dat je geweest bent! Hopelijk slaat de AB snel aan.. heel veel beterschap voor Ukkie
Lekker Mamz, pannenkoeken! Goldie had het gisteren ook al over pannenkoeken, heb er ondertussen behoorlijk trek in gekregen.. Misschien dit weekend maar eens...
Helleu,

Ik krijg ook trek van/in pannenkoeken.

Maar geen tijd, ik moet straks naar cursus.

Vanochtend gewerkt, nu even thuis en over een kwartiertje weer weg.

Ach, arm Ukkie. Beterschap!

Beterschap voor iedereen!

Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ocherm, Ukkie krijgt ook wel alles tegelijk. van mij voor Ukkie.

Mmmm pannekoeken met lekkere stroop past niet echt in mijn dieet. Maar wel lekker.
Oja,hier ook trek in pannnekoeken.Met bruine basterdsuiker...
Ukkie geeft een terug!
Ag, wat balen zeg, voor Ukkie! Hopen dat hij met de AB snel opknapt!

Ik bezem niet zoveel vandaag, ben lekker met twee nichtjes naar de speeltuin gegaan. Nichtjes zijn heel druk aan het spelen en ik lees de bezemerts even bij!
668, the neighbour of the Beast
Jeetje ik dacht even lekker met de fiets en de hond naar de slager en de groenteboer te fietsen. Maar allejezus wat is het koud. Ben niet verder dan de slager gekomen. Straks maar even met de auto naar de supermarkt.
Ja het is kouder dan het lijkt.

Ik heb in de tuin wat bladeren opgeveegd en de kliko zit nu helemaal vol en ik ben nog niet eens op de helft...

Dus ik heb al:

Met kind bij de tandarts gezeten

Koffie bij buurvrouw geleut

Stofgezogen

Tuinwerk gedaan

Overhemden gestreken

Ik moet nog:

*Straks oudste naar de kapper taxiën en als zij daar dan is kan ik ondertussen even op de thee bij vriendin.

*Bedenken wat we vanavond eten.

*Koken
Goed bezig Goldie!

Ik zit dus nog steeds in de speeltuin, buiten dus, en heb het helemaal niet koud!
668, the neighbour of the Beast
Ik heb al gedaan:

opgeruimd

2 wassen gedraaid en opgehangen en 2 gevouwen

buitenkant keukenkastjes

2 brieven gemaakt

ruzie gemaakt met vriend

Dat was het wel zo'n beetje

Straks nog eten maken,kippesoep voor de zieken(nog van gister)en aardappels met snijbonen,appelmoes en een grieks filetlapje van de grill.
Klinkt lekker Coe.

Hoe gaat het nu met Ukkie?

Waarom heb je ruzie gemaakt met vriend? Niet iets wat je snel weer goed kan maken hoop ik?

Ik heb trouwens ook nog was opgehangen en een nieuwe draait alweer.

( En ik heb en soort van mededeling op de BH gezet )
Ukkie knapt wel beetje op van de ab,het is zo'n stootkuurtje van 4 dagen.Dus die is lekker dwars zo af en toe,wil van alles maar dat lukt dan weer niet zoals hij wil.

Ruzie,ach ja het gebruikelijke zullen we maar zeggen.Achterlijke opmerkingen,waar hij achteraf weer spijt van heeft,maar toch is het dan al gezegd.En ik ben niet op mijn best,moe want weinig geslapen en dan kan ik helemaal niet zoveel hebben
voor goldie

Coe, een knuffel voor jouw

ik was net even lekker buiten, het is wel koud maar in het zonnetje is het heerlijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ooooh ik ben zoooo blij dat de zon schijnt!! Ongelofelijk hoe ik daar van kan opvrolijken

Vandaag ook best wel veel gedaan op mn werk dus tevreden gevoel Straks koken, eten, afwassen (pfftt.. dat ben ik dus echt niet meer gewend maar ja,vaatwasser is natuurlijk stuk dus ik moet wel) en dan gewoon waar ik zin in heb. Misschien wel met de zieke op de bank een beetje buis-hangen..

Volgens mij wordt iedereen blij(er) door de zon!

Fus, hoe gaat ie? (niet dat je je 'verplicht' moet gaan voelen om te schrijven hoor maar dat je weet dat ik aan je denk zeg maar... )
Ik geloof dat ik dit weekend even een ritje moet gaan maken naar Ikea of zo. Mijn bureaustoel is zojuist kapot gegaan toen ik erop ging zitten. Met mijn kont op de armleuning terecht gekomen, dus nu een giga blauwe plek. En dus moet er wel weer een nieuwe bureaustoel komen.
Leuk Ikea. Het zit er hier voorlopig nog niet aan. Ik had deze maand 250.- minder salaris. Stelletje sukkels op mijn werk. Nu moet ik ook nog 2 maanden terug betalen omdat ze een fout hebben gemaakt. Ik heb in mei 3 weken gewerkt en dat was niet genoeg om weer op 100% te komen. Hebben ze wel gedaan. Had ik toen vier dagen meer moeten werken. tsja als ik dat geweten had. En december en januari teveel uitbetaald gekregen omdat ik in december al een jaar ziek was. Ik ging er ook van uit dat dat pas in mei was. Wat een oenen zeg. En wat een tegenvaller.
Dat is inderdaad goed balen Zoebje.

Die andere twee maanden gaan ze toch niet in 1 keer inhouden hoop ik voor je?

Ai Rainz, heb je je toch geen pijn gedaan?

Ikea is wel weer leuk dan. Het is nu Plundra, dus misschien heb je nog mazzel ook.

Hebben jullie het wel al bijgelegd Coe? Of heb je nog even nodig?

Gelf, ik vind het ook veel leuker als de zon schijnt.

Blij was ik al

Ik moet er trouwens niet aan denken als ik weer met de hand zou moeten afwassen... 1 keer als we ergens op visite zijn of zo is niet erg, maar dan heb ik er weer voor een paar maanden genoeg van.

Het is gewoon een jeugdtrauma, dat afwassen. Brrrr...

Its, ik neem aan dat je voor me juicht omdat je op de BH geweest bent?

Oudste is net bij de kapper geweest en prachtig geknipt.

Fijn.

Wat ook zo leuk is: Zit ze te web-cammen met vriendje en observeer ik af en toe haar gezichtsuitdrukking.

Zooo schattig
ik was op de BH ja, dus vandaar mijn cheer

Rainz hoop dat je niet al teveel last hebt van je blauwe plek

ik wil zaterdag naar de plundra

Zoeb das gewoonweg damesplasser
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ow, da's balen Zoeb.

Gold, alleen een giga blauwe plek op mijn kont, dus zitten is wat pijnlijk, maar verder valt het mee.

Heb al even op ikea.nl gekeken, de prijzen vallen me mee vwb de bureaustoelen.
Aan de andere kant moet ik over mijn werk ook wel zeggen dat ze me erg goed hebben bijgestaan toen manlief zo ziek was en ik dat conflict had met die Arbo-arts. Ze hebben alles goed geregeld toen. Dus ik heb ook niet moeilijk gedaan hoor. 5 maanden 100 euro minder en dan is het geregeld. Wel balen, maar ik had geen recht op dat geld dus moet ik het ook terug betalen. Zo zie ik het tenminste. En niet zoals collega's meteen dreigen er een rechtzaak van te maken. Daar schiet ik toch niets mee op. En ze hebben toch toegegeven dat ze fout zijn geweest.

Gold ik ga zo meteen de bh lezen. Wat klinkt dat weer raar.

Leuk hoor een verliefde tiener in huis.

Rainz lekker dan, een giga blauwe plek op je billen.

Teletubbies vanaf volgende week:

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. enz.enz. Het gaat echt warmer worden. Heerlijk..
Ik zie helemaal niets van je op de BH Gold?
Bij de blog over je-weet-wel, Buuf.

En Zoeb zo is het natuurlijk wel, geld waar je geen recht op had is niet van jou en mensen maken nu eenmaal fouten.

5 X 100 is ook mooi geregeld om het terug te draaien.

Komt er echt mooier weer aan ja?
Gevonden!

JAAAAH! Mooi weer! Na het weekend! Volgens de weermannen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven