Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Nee, niet echt Buuf.

Jammer.

Maar goed, nu kan het even niet meer, moet nu gaan douchen voor de bezorger van Appie aan de deur staat.

Zodra die is geweest moeten we meteen door naar het consutatiebureau.

Ik dacht dat het goed ging met mijn financien, maar nu blijkt dat er nog wat geld op mijn rekening staat omdat een groot bedrag niet afgeschreven kon worden. Tsja, en dat moet toch ook echt betaald worden

Even wat goochelen met rekeningen.
Zoeb,ik had gister en vannacht het idee dat de ab wel hielp.Hij heeft iig beter geslapen dan de nachten daarvoor.aar nu die koorts weer vandaan komt weet ik eigenlijk niet.

Net even gestoomd in de douche en daarna gepuft.Nu krijgt ie alweer wat meer lucht.

Wat is dat puffen trouwens een ellende zeg,voorzetkamer slaat ie steeds uit mijn handen en zonder mag niet.Moet hem dus echt in de houtgreep nemen.
Da's balen MissM.

Ik wacht nog steeds op mijn eerste salarisbetaling van de krant.

Als ik nog langer moet wachten stop ik met de administratie doen.Ze betalen toch niet,kan ik net zo goed iets anders zoeken.Hoop wel dat ik volgende week wat kan verwachten want de bodem van het putje komt in zicht
Mogguh...

Wat toevallig MissM, ik had vanmorgen hier ook een verstopte gootsteen.

Dat kan dus als eerste op mijn lijstje worden afgestreept:

Gootsteen ontstoppen

Er zijn alleen maar voordelen als je stopt met roken Zoeb!

Wat zouden de voordelen moeten zijn dan?

To do:

Tennissen

Boodschappen doen

Stofzuigen

Was vouwen en opruimen.
Arm ziek Ukkie...

Zijn alle andere kindjes wel weer beter?
Hier zijn de andere kinderen weer naar school.

En ik heb al wel 1001 keer geniesd vandaag.
Ocharm Ukkie. Zie het voor me hoe Coe Ukkie in de houtgreep neemt.

Het snaaien wat je na het stoppen met roken gaat doen Gold. Dat vind ik wel een nadeel. Wel het enigste nadeel trouwens hoor. Maar ik ga eerst maar weer eens minderen voor ik helemaal stop. Het gaat nu net lekker met afvallen. En dinsdag even met de diëtiste overleggen hoe ik dat op kan vangen.
Probeer gezonde dingen in huis te halen Zoeb, dan kun je toch lekker snaaien:

Worteltjes, radijsjes, kerstomaatjes, soepstengels, fruit?

Oeps, ik zit de tijd te vergeten: Ik moet om 10 uur op de tennisbaan staan.

Zoef zoef!!!
goedemorgen dames

ik was al wakker maar moest even met zusje bellen. Die had een beetje verdriet.

Arme happy, kun je geen powerpoint opstarten en ze dan de hele dag laten kijken

Arm ukkie, ik hoop dat het douchen hem goed doet en dat hij nu snel wat opknapt

zoeb, lekkere dingen om te snacken halen en op je eigen tempo afbouwen hoor

MissM, het einde van de maand is nooit leuk

ik hoef mijn huis alleen maar een beetje bezoekklaar te maken. Want er komt bezoek vanavond en ook al ben ik er niet, het is fijn als het schoon is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Miss Moneypenny schreef op 11 maart 2010 @ 05:55:

ah ontvangen en opruimen

plee poetsen

wassen drogen opruimen

geldzaken

administratie opruimen

vaatwasser uit en inruimen

stofzuigen

keuken

vuilnis weg

kattenbak verschonen

consultatiebureau

boodschapjes

kraamvisite

koken

gootsteen ontstoppen
voor het zusje van Its.

En voor Ukkie.

En een voor Rainzzoon.

En vooruit, een voor Happy want die is ook een beetje zielig
Trek je het nog een beetje, Marels, met al die ?
o ja die arme rainzoon is ook ziekjes, hopen dat die ik ook snel beter mag zijn
Ach jee, wat een zieken allemaal!!! Het moet nu maar eens echt afgelopen zijn met die winter. Eerst houden ze ons een gigantische lente-worst voor, de dag erna sneeuw, dan weer lekker, dan weer regen... tja... daar raakt onze huishouding ook van in de war.

Mijn huis is opgeruimd en daarmee schoonmaakster klaar. Ik ga zo even mijn bestelling ophalen bij de Hema en lekkere broodjes kopen, want mijn collega komt straks lunchen. Gezellig.

Verder zit ik er, zwangerschapstechnisch, behoorlijk doorheen. Alles doet pijn, alles kost veel moeite, ook het vechten tegen de tranen. Ik baal van mijn VK die weinig begrip kan opbrengen voor de situatie en met dooddoeners komt als: 'je hebt er ook al 3 rondlopen', 'tja.. de laatste loodjes he', of 'het hoort erbij'. Terwijl iedereen die mijn situatie kent, weet dat het hier weinig mee te maken heeft. En als die Vk het dossier nou eens leest voor ik kom, dan zou ik me stukken meer gehoord voelen...

En ik ben, als doorgewinterde overtijd loper, ook helemaal klaar met de 'we laten de natuur zijn gang gaan en grijpen pas met 42 weken in', mentaliteit hier in Nederland . Helemaal omdat het sterftecijfer onder pasgeboren baby's in Nederland nog altijd het hoogst is van Europa...

*einde klaagzang* ... En nu weer ademhalen
Wat een lange lijstjes zie ik hier toch steeds voorbij komen.. de mijne zijn meestal erg kort en vaak hetzelfde:

- werken

- sporten (of niet)

- koken/eten/afwassen

Best saai eigenlijk terwijl ik toch ook heus best weleens wat anders doe hoor!!

Zoeb, succes vanmiddag met intapen van je knie!

Its, voor je zusje

Coe, nog wat extra beterschap voor Ukkie

Rainz ook beterschap voor jouw kroost natuurlijk!

enneh... eeh.. nu ben ik vast nog iemand vergeten......

Ik ga maar weer snel verder met mn saaie lijstje
Ach Druif, jij ook een hele dikke hoewel ik natuurlijk helemaal niet weet hoe het is om in jouw schoenen te staan kan ik me wel heel goed voorstellen dat het allemaal niet fijn is. Ik hoop eigenlijk dat je bij iemand een gynaecoloog oid voet aan de grond krijgt en dat ze nu eindelijk eens gaan luisteren naar wat JIJ wilt!! Lijkt me toch wel heel belangrijk.

En af en toe.. moeten die tranen er ook maar gewoon uit denk ik. Is niet leuk maar je krijgt het letterlijk en figuurlijk zo benauwd als je alles maar zo vast moet houden...

Sterkte!!
Ehhh Its, het einde van de maand is nog ver hoor.

Druif ik snap je helemaal. Het luisteren lijkt mij op het ogenblik ook ver weg. En je angst is heel reëel hoor. Zo op het eind gaat iedereen wel eens doemdenken. Maar het gaat natuurlijk goed joh. Kop op.

Ik was ook zo'n overtijd mens.

Ik heb nicotinekauwgom gekocht. Met een smaakje. Zijn nog vies, maar het gaat ermee door. Misschien dat het helpt. En ik heb peperkoek liggen. Dan snaai ik dat maar.
het scheelt itsman zijn loon komt, halverwege de maand gelukkig
Ik heb anders helemaal niks tegen knuffels hoor MM, in tegendeel!

Dus ik begin met een teletubbie voor iedereen.

Dan een voor alle zieke meisjes, kerels en kinders.

En een voor Druif, omdat het vast heel ellendig kan zijn, van tijd tot tijd, zo'n zwangerschap.

Dan ook een voor Zoeb vanwege alle salarisperikelen. Echt stoppen met roken hoor meis! Scheelt je zooooo veel! Speaking of which, mijn vader is een paar weken geleden, na zeker 35 jaar roken, gestopt! Ik ben zo ongelofelijk trots

Coe, hoe is het met vers nichtje?

Gelfling; ook maar een gewoon omdat ik daar zin in had.

Ook maar een voor Its dr zusje een eentje voor Its ook, gewoon omdat ik dr lief vind.

Volgens mij heb ik zo niet iedereen gehad, maar wel een eind.

Dan mijn spannende lijstjes;

Gisteren (omdat ik zo weinig gepost heb);

Ik moest gisteren eerst naar het UWV. Mevrouw daar vond het ook wel zinloos voor mij om fiks te gaan solliciteren voor die twee weken en vond dat ik ook wel net mocht doen alsof voor die paar weken dat ik WW trek. Dus dat was puik.

Daarna ben ik naar schoonzus gegaan om met mijn eigenste verse nichtje (3,5 week) te spelen. Die heb ik gebadderd en ik ben tot de conclusie gekomen dat baby's niet eens heel eng zijn en ook niet kapot gaan als je ze op pakt.

Eigenlijk had ik 's middags moeten gaan bezemen maar het was mooi weer dus ik heb mijn twee nichtjes meegenomen naar de speeltuin. Verder heb ik alleen gekookt en afgewassen nog, maar wel een lekker dagje gehad!

Vandaag dus een groter lijstje;

- naar de markt en boodschappen opruimen

- beneden opruimen

- boven en beneden stofzuigen

- nog wat post voor UWV de deur uit doen

- wc schoonmaken

- bij G. langs (vrijwilligerswerktoestanden, ik zoek die man ongeveer één keer in de twee weken op)

- waar ik verder nog tijd voor heb
668, the neighbour of the Beast
Ik ben lui. Nou ja geen zin is misschien beter omschreven.

Heb wel iets gedaan hoor.

'k Heb een schop nodig.

Fysio voor morgen ga ik in ieder geval afbellen. Eerst kijken hoe het gaat.

Was in de droger en ophangen.

Bedden opmaken

Douche en wc's poetsen

Onder en boven stofzuigen en dweilen.

Vanmiddag gipskamer

Verder was het dat wel zo'n beetje.
Oh, en dat vergat ik!

Ik moet ook even cheeren voor Goldie

Ik weet niet waarom maar als we cheeren zal het wel iets goeds zijn, en da's puik en dan cheer ik mee
Ik cheer mee!Al heb ik ook geen idee waarom

Ik heb ondertussen ook 39,4 dus kruip zometeen met Ukkie mijn bedje in.Kon niet uitblijven natuurlijk :(
Dan cheeren we samen in het onbekende

Lekker dan, dat je ondertussen ook ziek bent...

Lekker onder de wol meis! Ik zou bijna vragen of ik sinaasappeltjes voor je uit moet komen persen, maar je woont vast veulstever weg!
Ik woon bij Mamz een dorpje verderop Marels.

Vriend gaat zometeen boodschappen doen en kookt vanavond.

Truste!
Voel me iets beter nadat ik gedut heb.Ukkie heeft nog maar een beetje verhoging dus gaat de goede kant op denk ik.

Zoeb,hoe is het met het tapen gegaan?

Marels,nichtje doet het goed.Omdat wij allemaal zo ziek,zwak en misselijk zijn heb ik haar deze week nog niet gezien.Jammer maar zou ook niet willen dat zij ziek wordt.

Krijg wel bijna iedere dag foto's doorgemaild,dus blijf goed op de hoogte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven