Desperate housewives
vrijdag 12 maart 2010 om 19:00
dinsdag 16 maart 2010 om 21:25
dinsdag 16 maart 2010 om 21:39
quote:tinydancer schreef op 16 maart 2010 @ 21:25:
Dit zou de allerlaatste aflevering zijn,
en dan stopt mijn tv (of de kabel) met uitzenden vanaf 21.00 !!
Wie o wie, praat mij bij, en vertelt wat er nu gebeurt, allemaal gebeurd is ? !!
(p.s. kan je desperate housewives nog ergens terug zien ?)Helaas zullen weinig mensen dit kunnen vertellen aangezien de storing landelijk is. Ik baal als een stekker!!!
Dit zou de allerlaatste aflevering zijn,
en dan stopt mijn tv (of de kabel) met uitzenden vanaf 21.00 !!
Wie o wie, praat mij bij, en vertelt wat er nu gebeurt, allemaal gebeurd is ? !!
(p.s. kan je desperate housewives nog ergens terug zien ?)Helaas zullen weinig mensen dit kunnen vertellen aangezien de storing landelijk is. Ik baal als een stekker!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
dinsdag 16 maart 2010 om 21:47
Ben ik even blij dat ik schotel heb.
- Susan gaat strippen in die club terwijl Mike er is. Als hij het haar verbied heeft ze haar punt gemaakt en beloofd hij nooit meer te komen.
- Orson buit de situatie flink uit door Bree allemaal rotklusjes te geven.
- Tom heeft op het werk gezegd dat zijn vrouw (ik ben zo slecht in namen) niet meer wil werken na de bevalling. Zij kwam daar achter wat natuurlijk tot een woordenwisseling leidde.
Verder weinig bijzonders.
- Susan gaat strippen in die club terwijl Mike er is. Als hij het haar verbied heeft ze haar punt gemaakt en beloofd hij nooit meer te komen.
- Orson buit de situatie flink uit door Bree allemaal rotklusjes te geven.
- Tom heeft op het werk gezegd dat zijn vrouw (ik ben zo slecht in namen) niet meer wil werken na de bevalling. Zij kwam daar achter wat natuurlijk tot een woordenwisseling leidde.
Verder weinig bijzonders.
woensdag 17 maart 2010 om 09:08
Ja joh, ook hier storing, grrrrr. Ik baalde al omdat ik met werk bezig was en er te laat aan dacht te gaan opnemen, dus eerste kwartier al gemist. Wil ik het later op de avond rustig gaan kijken... geen beeld na een paar minuten!
Maar was dit nu dan de allerlaatste aflevering ever of van het seizoen?
xYella.
Maar was dit nu dan de allerlaatste aflevering ever of van het seizoen?
xYella.
woensdag 17 maart 2010 om 18:57
quote:Spoken schreef op 17 maart 2010 @ 12:58:
Bij mij ook storing gister, heb de aflevering op internet gekeken (naar beneden scrollen). Gisteren is seizoen 6, aflevering 12 (You gotta get a gimmick).
Beeld is niet super, maar beter dan gisteravond op tv
Hartstikke bedankt, was gisteren niet thuis en heb net lekker aflevering 12 zitten kijken
En ik zag ook dat er nog minimaal 5 afleveringen komen, jammer dat ze die er nu niet gelijk achteraan doen..
Bij mij ook storing gister, heb de aflevering op internet gekeken (naar beneden scrollen). Gisteren is seizoen 6, aflevering 12 (You gotta get a gimmick).
Beeld is niet super, maar beter dan gisteravond op tv
Hartstikke bedankt, was gisteren niet thuis en heb net lekker aflevering 12 zitten kijken
En ik zag ook dat er nog minimaal 5 afleveringen komen, jammer dat ze die er nu niet gelijk achteraan doen..
woensdag 24 maart 2010 om 12:42
Moeilijk om niet stiekem de volgende afleveringen ook te kijken he? Ik heb me tot nu toe in kunnen houden, vind op de tv ook fijner kijken dan op computer.
Ik heb trouwens net5 gemaild (de dag na de laatste uitzending hier ) over wanneer de volgende afleveringen uitgezonden zouden worden en dit was hun antwoord:
"Het is nog niet bekend of en wanneer de laatste afleveringen van Desperate Housewives seizoen 6 uitgezonden zullen worden. We lopen nu maar een paar weken achter op de Amerikaanse zenders dus er bestaat nog geen seizoen 7."
Hoop dat er nog wel een seizoen 7 gemaakt wordt..
.
Ik heb trouwens net5 gemaild (de dag na de laatste uitzending hier ) over wanneer de volgende afleveringen uitgezonden zouden worden en dit was hun antwoord:
"Het is nog niet bekend of en wanneer de laatste afleveringen van Desperate Housewives seizoen 6 uitgezonden zullen worden. We lopen nu maar een paar weken achter op de Amerikaanse zenders dus er bestaat nog geen seizoen 7."
Hoop dat er nog wel een seizoen 7 gemaakt wordt..
.