Oktober 2007 # 3

26-05-2007 09:36 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de groep is te vinden op: http://groups.msn.com/oktober2007/homepage

Wyfke, bedankt voor de tip, die sinasappelsap klinkt niet verkeerd maar die citroen er doorheen yuk!! Maar als het helpt............

Wat erg hé dat maagzuur, ik wordt er ook helemaal gestoord van.

Als het jou helpt moet je idd gewoon lekker eerder eten, is effe niet anders, samen eten komt wel weer toch?

Dus jullie kindje zit een beetje hoog in de lijn? Ik ken de grafiekjes wel, ik krijg zo'n beetje elke 2 weken een groeiecho. Ons kindje zit qua hoofdje en beentjes zo'n beetje op de middellijn alleen het buikje zit er iets onder maar gelukkig niets zorgwekkend.

Nou hopelijk zakt je beebje nog wat zodat je wat meer ruimte krijgt. Gebruik je trouwens iets tegen het maagzuur? Ik heb antagel voorgeschreven gekregen, vaak helpt het wel iets, niet altijd helaas. Rennie vloeibaar schijnt ook fijn te zijn. Die is volgens mij zonder recept te krijgen maar ik zou wel even overleggen met je vk.

Ik duik op de bank met mijn cappucino decafe!

Morgenochtend komt de kraamverzorgster langs, we krijgen dezelfde als bij dochter, ben ik erg blij om (ja garanties kunnen ze niet geven maar in principe komt ze zelf). Zo'n leuk mens.

Daarna kom ik hier denk ik wel weer langswaaien.

Liefs Luna
Van sinaasappelsap krijg je toch ook weer maagzuur? Heb ik steeds gehoord..

Ik ga morgen baby dump bellen hoe dat zit met die levertijden. Op zich neit heel erg als het een paar weekjes duurt, maar 2 maanden vind ik eigenlijk alweer te lang...

Vervelend Luna; ook nog grieperig.. Vitamines zijn altijd wel goed, denk dat je weerstand er ook een beetje aangaat door alles. Lekker thuis, lekker op de bank, lekker koeteldekoet; strekte meid!

Inmiddels alweer half 9, ik ga naar de herhaling van gooise vrouwen kijken, tot later
Margreet, fijn dat alles er weer goed uitzag!

Wyfke, leuk dat je ook mee schrijft. Hier is de baby ook al ingedaald, maar de buik zir ook nog steeds hoog…

Nitro, bij jou dus ook minder beweging. Voel je wel nog geregeld leven?

Cip, heb vandaag idd even aan de bel getrokken bij de VK. Zie einde van dit bericht. Veel plezier met gooise vrouwen.

Luna is back!!!! We misten je al. Ook hier moeite met slapen. Tig keer wakker om te plassen. Last van maagzuur. Omdraaien is idd een hele klus en als ik op m’n rug lig krijg ik steken in m’n buik… Hoort er allemaal bij zeggen ze. Dus van mij mag het ook wat eerder komen.

Wat ellendig dat je je zo grieperig voelt. Hopelijk gaat het morgen weer een stuk beter met je. De sinaasappels van Wyfke zijn vast en zeker goed bedoelt, maar ik krijg er ook altijd last van maagzuur van…

MH, jullie hebben een mooie meid en ze heeft een supermooie naam! Hoop snel weer iets van je te lezen!

Blink, gelukkig geen blaasontsteking en geen harde buiken meer. Ben benieuwd of je idd donderdag gaat bevallen… Spannend.

Omdat ik vandaag al de hele dag geen beweging meer heb gevoeld heb ik rond 6 uur de VK gebeld. Zij vond het verstandig dat ik ff lang het ziekenhuis ging voor een CTG-scan. Ze zegt dat je toch wel een paar keer per dag iets moet voelen. Aangezien ik vandaag de hele dag al niets voel ben ik dus naar het ziekenhuis geweest.

Toen ik hoorde dat ik naar het ziekenhuis moest, schrok ik wel ff. Ik dacht de VK laat me even komen om naar het hartje te luistere en klaar.

Ik het ziekenhuis hebben ze een CTG van een half uurtje gemaakt. Die was gelukkig ok. Daarna is er nog ff snel een echo gemaakt om te kijken of er genoeg vruchtwater was. Ook dit was weer ok. Morgen moet ik terug om nog een CTG te maken en ik moet 3x bloed laten prikken om te kijken of m’n suiker goed is. Alhoewel ik nog steeds geen leven voel, ben ik toch wel wat gerustgesteld.

Ik hou jullie op de hoogte. Tot morgen.
heel even kort een berichtje van mij. Onze meiden mogen inderdaad woensdag naar huis. Morgen zitten we de hele dag op het ziekenhuis, Dan mogen we ze de hele dag verzorgen. Als we dan nog vragen hebben dan staat de verpleging voor ons klaar.

Mijn bloeddruk is weer een beetje gedaald maar nog niet helemaal op het oude niveau dus voorlopig moet ik het rustig aan doen.

Weltrusten.

liefs Lily

P.s het is wel weer lekker hoor geen buik, ik herken de verhalen van jullie. Ik mis wel het gevoel van de baby's in de buik. Maar uit de buik is nog veel leuker, het is echt heel vertederend.
Colleke, jee dat is wel effe schrikken meid. Gelukkig was het CTG goed, fijn dat ze je nu even extra in de gaten houden. Wel eng hoor als je geen leven voelt. Hopelijk laat je hummeltje zich nog even voelen.

Succes weer morgen en houdt ons idd maar even goed op de hoogte meid!!

Lily, fijn dat jullie je meiden woensdag mee naar huis mogen nemen, hoef je niet meer elke keer naar het ziekenhuis, want dat is ook erg vermoeiend. Hoeveel uur kraamzorg krijg je nog? Ik hoop meer dan mij destijds want ik vond het allemaal erg karig. Morgen dus nog een dagje ziekenhuis, bij ons noemden ze dat rooming in. De hele dag voor je kindjes zorgen. En dan begint thuis het 'echte werk'!! Zal ook nog best even pittig zijn maar je hebt je meiden iig lekker thuis.

Doe maar rustig aan en we horen wel van je hoe het allemaal gaat. Super trouwens dat je ons al steeds zo op de hoogte houdt. Ben ook wel heel benieuwd naar foto's van je meiden dus als je een keer zin en tijd hebt.............

Cip, idd van sinasappelsap krijg je ook weer maagzuur maar het is zo lekker, de verse tenminste, dus zo heel af en toe doe ik het toch!!

Voel me trouwens al iets beter, ga nu zo naar bedje toe, nog effe lezen en hopelijk een beetje slapen vannacht. Dan voel ik me hopelijk morgen weer beter.

Welterusten allemaal............enne het is volle maan hé? Wie gaat er vannacht bevallen????

Liefs Luna
Trouwens jammer dat we niks meer van Sjamash horen, zij is de eerstvolgende die uitgerekend is. Misschien is ze al wel bevallen.......
Zo

Eergister een heel verhaal getypt hier, ben ik bij de allerlaatste regel loopt die K-computer hier weer vast L En het was me een lap tekst! Ik kon niet eerder weer de moed opbrengen dan nu, dus hier poging 2. En nu maar even om de 3 regels saven. Gelukkig is 2 oktober de overdracht van ons huis en krijgen we een smak met geld en dan is het eerste wat we kopen een nieuwe computer!

Maar hallo meiden J

Allereerst: Lily en MH van harte gefeliciteerd met jullie meiden! Super gegaan is het zeg Lily en wat fijn dat ze (waarschijnlijk) zo snel al mee naar huis mogen. En MH, toch nog op de uitgerekende dag toch? Ga je hier ook nog vertellen hoe ze heet (ben helemaal niet nieuwsgierig verder J) Leuk dat man van MH hier even gepost heeft!

Ik denk dat Monkey al bevallen is en hoop dat ze snel iets van zich laat horen en dat alles goed is. Ben erg benieuwd! Ik gok als volgende op Luna of Blink. De kop is er af iig, zet hem op meiden!

Hier alles nog rustig, maar de eerste hier kwam pas met 42 weken en 3 dagen en de bevalling werd ingeleid, anders zat ie er vast nog J want alles zat nog potdicht toen. Maar goed, de tweede kwam maar 2 dagen na dato, dat was keurig en ik kan niks zinnigs zeggen over nummer 3 dus. Tenminste niet over wanneer het komt, wel dat het volgens de vk weer een flinkerd wordt. Ik moet maar rekenen op 9 pond (huil huil, want ik kán helemaal niet bevallen). Maar ’t is wel realistisch want de eerste was hier ook nog net geen 9 pond en de tweede 8,5 pond. Ben blij dat die niet zo superlang bleef zitten, want anders was dat vast een 10-ponder geweest. Maar ik lees dat ik hier iig niet de enige ben die zo’n dikkerd krijg, ook bij jou schatten ze het dus op 8 pond Wyfke! Nouja, je kan er toch niks aan doen en het is ook altijd maar afwachten of ze gelijk hadden. Bij mijn eerste hadden ze het notabene op 7,5 pond geschat, die verpleegkundige die dat zei zat er toch wel errug naast (ok ok, ’t was ook geen vk maar ze werkte op de verlosafdeling).

Mijn zusje is 3 weken geleden vrij gemakkelijk en vlot bevallen van een schattig 7-pondertje, tja ’t is maar oneerlijk verdeeld in de wereld J Maar ik gun het haar van harte natuurlijk! ’t Is zo’n moppie en ik ben nu voor het eerst echt tante, wat een overweldigend gevoel is dat zeg. Echt nog heel anders dan kindjes van een vriendin of zelfs de kinders van mijn schoonfamilie (nou zijn die laatste ook veel ouder, want mijn man is bijna van een andere generatie dan zijn broers en zussen, hij kwam 11,5 jaar na zijn zus boven hem en zijn oudste broer is zelfs al opa sinds april!, hoewel die ook wel jong opa is geworden hoor, en zijn dochter jong moeder.)

Behalve dat alles nog rustig gaat is het ’s nachts wel onrustig, d.w.z. ik slaap echt RETEslecht. Ik heb een enorme buik (ben 20 kilo aangekomen en ’t zit bijna allemaal in mijn buik) en die zit echt mega in de weg. Bovendien moet ik om de anderhalf uur plassen. En dan als je tegen de ochtend eindelijk goed slaapt wakker worden van de wekker omdat oudste naar school moet en dan moet je ook nog weer lief doen tegen een peuter van ruim 2,5 die niet verschoond en niet aangekleed wil worden. Maar verder is ’t een moppie hoor J. Mijn oudste is normaal ook een moppie, maar die zit door alle gebeuren even slecht in zijn vel. Want én in de zomer vaak uit logeren, én nieuw huis, én nieuwe school en dan ook nog een hoogzwangere moeder die niet altijd meer zo aardig (lees bij tijden erg gestresst en depri is door de horrormonen) én de spanning van een baby die elk moment kan komen, hebben er bij hem erg ingehakt. Hij huilt zodra hij uit school komt én dan ook echt om alles, verder is hij enorm druk en stuitert door het huis, terwijl hij juist een heel rustig jochie is normaalgesproken, plast hij weer in zijn bed ’s nachts, terwijl hij sinds april zindelijk was ’s nachts, en heeft last van paniekaanvallen en onverklaarbare angsten. Erg zielig, en ik probeer dan ook vooral om erg geduldig en lief met hem te zijn, maar soms is dat gewoon heel lastig als hij weer staat te gillen ‘om niks’, vooral als ik weer maar 3 uurtjes geslapen heb in 1 nacht. Maar goed, ook dat zal wel een keer over gaan. Toen hij net op school zat (vanaf de kerstvakantie) was hij ook 2 maanden heel huilerig en druk thuis, (toen was hij alleen niet zo angstig en droeg hij nog luiers ’s nachts). Ik denk alleen dat het nu wel eens langer kan gaan duren, want straks komt er natuurlijk weer een megaverandering met de nieuwe baby, dus ik denk dat we hier wel tot iig de herfstvakantie mee zoet zijn.

Maar vooralsnog ga ik er van uit dat het tijdelijk is en ik vind het eigenlijk vooral ook heel zielig voor hem zelf (hoewel, soms ook erg zielig voor mij J)

Maar voor de rest mag ik niet klagen, want overdag gaat het best heel goed. Het huis is zowaar leuk om schoon te houden, omdat alles zo lekker nieuw en mooi is en behalve maagzuur, kleine spataderen en kramp in de benen (’s nachts) heb ik niet echt veel kwaaltjes, maar ja die stemmingswisselingen vind ik ook al genoeg hoor. En wat ik wel heel fijn vind; ik hou deze keer nauwelijks vocht vast, terwijl ik bij de andere 2 zwangerschappen vanaf 6 maanden al overal opgeblazen was. Ik heb zelfs nog een slank gezicht en als ik in de spiegel kijk en niet teveel naar beneden tuur, kan ik me zelfs voorstellen dat ik niet zwanger ben haha J

Nitro en Ief, dat chagrijnige/dipje herken ik maar al te goed, heb vanavond ook nog even een lekkere huilbui gehad, lucht wel op. En ik vind ook gewoon dat we in deze termijn er wel recht op hebben om eens flink chagrijnig te zijn! Hoewel het voor onze omgeving natuurlijk niet zo leuk is, vooral tegenover mijn kindjes voel ik me soms erg schuldig.

Maar we willen nu gewoon ook wel eens ons oude lijf terug toch, zonder al die vervelende bijkomstigheden. En als ik dan toch slecht moeten slapen, dan liever van een lief kindje wat me wakker houdt. Hoewel ik daar ook wel weer tegen op kan zien, erg he. Nouja, ik zeg tegen iedereen gewoon dat ik nu nog even lekker geniet van mijn rust na de verhuizing, maar dat is ook maar lulkoek, want welke rust? en ik ben het wachten evengoed beu als de vorige keren haha J

Colleke, ik lees nu pas van je CTG (keek even terug om op iedereen te kunnen reageren). Gelukkig dat alles goed was, maar wel schrikken lijkt me! En ik maar klagen hiero. Laat je goed in de gaten houden meid en zodra je het niet vertrouwd aan de bel trekken, goed dat je dat ook al gedaan hebt.

En ook goed dat je morgen weer terug moet komen.

Hier trouwens wel nog steeds een fanatieke schopperd, waren mijn andere kids ook tot het eind toe, maar deze is wel het allerduidelijkst aanwezig. Ach het zegt niks, want ik heb een rustig en een energiek kind en toch waren ze dus beide heel druk in de buik.

Zo en nu vind ik het wel weer een lang genoeg verhaal. Ik hoop niet dat ik iemand overgeslagen heb met reageren bedoel ik, maar als het wel zo is dek ik me alvast in: het is de zwangerschapsdementie J

Enne, wanneer iemand vannacht weeën krijgt wel even melden he, want als ik niet slapen kan kruip ik vaak even achter de pc (tot ie weer vastloopt L) en dan kan ik je aanmoedigen!

Liefs crini, 38 weken en 3 dagen
Whatever, I do what I want
Trouwens, ik zag dat Sjamash op een ander topic meeschrijft (het wel en wee van baby nummer 2 ) en dat ze nog niet bevallen is.
O en wie ik ook nog wilde feliciteren, want die zag ik hier langs glippen (maar mijn laptop liep dus vast dus bericht weg, dus ook felicitatie weg en 't was me weer ontschoten vanwege de zwangerschapsdementie, maar dus alsnog;)

Toosje! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat super zeg! Maar natuurlijk ook RETEspannend. Ik ga onwijs duimen dat het nu wél goed gaat, want als iemand het verdient heeft...! En ik hoop dat de eerste spannende 12 weken voorbij vliegen!

liefs crini
Oja, wat me ook nog te binnen schiet, en gek dat ik het niet eerder opschreef want daar maak ik me wel enige zorgen over:

Mijn HB (ijzer) is laag en dat is gek, want heb altijd een HB van boven de 8. Hoop niet dat ik weer teveel bloed verlies, want dan moet ik deze keer echt aan de bloedtransfusie. Mijn HB is nl. nu al maar 6,9, terwijl hij aan het begin van deze zwangerschap dus 8,1 was nog. Bij de eerste was die vlak voor de bevalling zelfs 8,8! Bij de tweede kelderde die van voor de bevalling 8, naar na de bevalling 6,4 en moest ik dus aan de staalpillen. Moet je nagaan als dit lage HB ook zoveel keldert dus....

Behalve dat heeft dochter een slechte start gemaakt na de geboorte (ik weet niet of ik het hier al eerder genoemd had, maar ze is toen bijna gestikt) en daarom ben ik nu een beetje zenuwachtig. Hier is nl. het ziekenhuisbeleid dat je binnen 2 uur weer buiten staat als je poliklinisch bevalt, zelfs midden in de nacht. Mijn dochter had een zodanig ersntige reflux dat ze er ademhalingsmoelijkheden doorkreeg. 't Is allemaal goed gekomen hoor, maar ik moet er niet aan denken als ik toen thuis geweest was. Dus, wil ik nu iets langer blijven ter observatie van baby. Vk weet dat al, maar ik moet het nog wel duidelijk aangeven in zhuis tijdens bevalling. Nou, dat is dan een mooie klus voor mijn man! Ach, zodra het medische indicatie wordt, mag ik al langer blijven en dat kan al door bijvoorbeeld toediening van pijnstilling, of als ik weer teveel bloed verlies (niet dat ik dat hoop natuurlijk, maar 't is wel een reeële kans). Nu heb ik echt weer genoeg over mezelf gezeurd en ga ik echt proberen te slapen. of bevallen, wie weet haha

liefs crini
Ik heb 2 foto's van onze meiden geplaats op de msn site.
Jeetje, 't wordt wel een beetje een alleenspraak zo, ik bedoel, beetje veel posts van mij in 1 keer, maar ik wou even zeggen dat het hier rommelt WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Vannacht harde buiken en krampen en nu ook nog. Maar goed, bij de tweede duurde dit 3 dagen voor het doorzette, dus het zegt niks. Iig gebeurt er wat! Nu komen zo mijn zus en zwager het nieuwe huis bekijken en we zouden gaan shoppen.... Ga ik ook nog wel doen, want wie weet helpt het wel. Het zet toch eerder door als je actief bent?

crini
@Lily: wat een ontzettende lieve kindjes. Marieke & Charlotte zien er zo mooi uit. Leuk dat je foto's hebt geplaatst op de group. En natuurlijk superfijn dat ze morgen lekker mee naar huis mogen.

@Crini: hoe laag moet je hb minimaal zijn nu?? Dat weet ik namelijk niet precies. Heb je dit ook al aangegeven bij de vlos? Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je hb.

En wb je zorgen rond die ernstige reflux van je andere kind bij de geboorte, ik zou ook zorgen dat je kindje wat langer mag blijven ter observatie om te laten bekijken of dit kindje dat ook zou hebben. Ik wist niet dat je zo snel weer buiten bent na een poliklinische bevalling.

En dat sjamash wel op een ander topic meeschrijft en niet 'meer' hier is wel jammer, iedereen is zo benieuwd hoe het met haar gaat.

Gefeliciteerd met dat je voor het eerst tante bent geworden.

Ja slecht slapen is erg bekend bij mij, maar ook bij sommige anderen. Helaas lijkt het er echt bij te horen. Maar wel vervelend.

Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je oudste kind, het is ook allemaal niet niks zo. Zoveel dingen tegelijk.

@Colleke: goed dat je aan de bel hebt getrokken, je krijgt dan direct verschillenden dingen om alles te controleren wat erg fijn is. Ik heb dat toen ook gehad een hele tijd terug. Zo te horen gaat het toch nog allemaal goed bij jou, ja de beeb krijgt natuurlijk ook steeds minder ruimte, maar helemaal niets meer voelen is dan natuurlijk wel even beangstigend.

@Cip: hopelijk is die kinderwagen nog op voorraad, wij kregen hem eerder dan gepland.

@Wyfke: ja ik zag dat er een bepaald tuutje aanzat, volgens mij kun je daar een opzetstukje op doen en dan zelf gewoon met de fietspomp oppompen. Ik neem aan dat we daarvoor niet speciaal naar een benzinepomp moeten hoor.

Tja de hardheid, volgens mij zijn daar toch geen speciale regels aan verbonden, misschien staat er wat in de papieren, die ik nog niet helemaal goed heb doorgelezen ;o)

Ik word echt niet goed van dat slecht slapen, niet dat ik er sjaggie van word, maar het lijkt er gewoon op dat er wat in mijn systeem aan het veranderen is, ik werd vannacht om +/- 3 uur wakker en ik hoefde niet eens naar de wc, normaal wel op dat tijdstip, maar toch werd ik wakker. En vervolgens kon ik niet meer goed slapen, dus maar even gelezen.

En ja dat vocht vasthouden, gisteravond werden m'n benen ook wat dikker en ik merk nu ook dat mijn gezicht en mijn hals wat dikker lijken. Argh en daar hoopte ik dus absoluut niet op, echt de laatste loodjes, ik hoop zo dat het kindje zich voor de 40 weken meld. Heb echt geen zin om tot 42 weken te moeten wachten. Dus ik duim hard voor mezelf hihi.

Gisteravond en vannacht in bed was het kindje ook behoorlijk druk, veel gedraai en geduw tegen mijn buik, ik had ook wat last van een wat hardere buik. Nu is alles weer gewoon.

Fijne dag allemaal!
quote:crini schreef op 25 september 2007 @ 09:47:

Jeetje, 't wordt wel een beetje een alleenspraak zo, ik bedoel, beetje veel posts van mij in 1 keer, maar ik wou even zeggen dat het hier rommelt WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Vannacht harde buiken en krampen en nu ook nog. Maar goed, bij de tweede duurde dit 3 dagen voor het doorzette, dus het zegt niks. Iig gebeurt er wat! Nu komen zo mijn zus en zwager het nieuwe huis bekijken en we zouden gaan shoppen.... Ga ik ook nog wel doen, want wie weet helpt het wel. Het zet toch eerder door als je actief bent?

criniOoh crini, spannend allemaal. Ik hoop voor je dat het allemaal doorzet, hou je ons op de hoogte van alle veranderingen zolang het kan??
Meld!

Crini, spannend hoor!!! Houdt ons op de hoogte!

Colleke, jeetje wat een schrik, maar gelukkig is alles goed. Als je het niet vertrouwd dan gewoon weer bellen hoor!!

Ik vind het toch niet netjes van Sjamash dat ze zich dan niet hier even afmeld. Kleine moeite lijkt mij.....

Er is zoveel bijgeschreven ga het even rustig na lezen.

Lily, wat een schattige meiden!!!

Nou, hier nog niets aan de hand. Alles gaat zijn gangetje.....

Blink
Tja dat vollemaansgezicht, zoals ze dat dan noemen, daar ben ik ook niet echt blij mee. Een beetje dikke vingers of enkels kun je nog wel verbergen, maar als je gezicht opzwelt denkt men volgens mij meteen weer dat je onbeheersbare vreetbuiten hebt dankzij je zwangerschap. Gelukkig las ik op één of andere site dat het een teken is dat je gezond zwanger bent als je vocht vasthoudt, zolang de bloeddruk maar niet te hoog is. Dus!

Wat verstaan jullie nu precies onder ROMMELEN? Zelf begin ik nu te voelen dat het helemaal onderin m'n buik nu wel erg "vol" begint te worden. En ik heb steeds vaker harde buiken, die niet pijnlijk of kramperig aanvoelen overigens. En heel af en toe steekjes onderin bij m'n bekken, maar dat zullen de banden wel zijn die op de proef gesteld worden door het indalen?!

@Luna: als je inderdaad ook maagzuur krijgt van sinaasappelsap, vergeet dan mijn recept maar! Ik drink zelf iedere ochtend bij het ontbijt versgeperste jus en heb daar geen last van gelukkig. Maar wel heel erg van kiwi's En die zijn ook zo lekker en gezond...
Wat versta ik onder rommelen? Nou, vannacht en vanochtend 'rommelde' het; keiharde buik en pijnlijk ook en af en toe wat krampjes. Maar toen ik vanochtend zoonlief op school gebracht had en weer thuis was, werden het al meer krampen. En tegen de tijd dat mijn zus en haar man arriveerden waren het weeën! Ze kwamen ook best snel, dus man gebeld en die is nu thuis, maar ja, natuurlijk is er nu niks meer aan de hand, op wat 'rommelen' na :(

Hij baalde dus dat ie 'voor niks' naar huis was gegaan, maar ligt nu in bed. Ik zei dat ie nu beter even bij kan slapen, want dat het iig geen weken meer duren gaat en dat ie straks zijn slaap nog hard nodig heeft. Zus is met man en mijn peuterdochter naar de stad gegaan en stiekem hoop ik dat dat me genoeg rust geeft dat het nu toch doorzet, want dan kunnen we ze bellen en halen ze om 15.00uur ook mijn zoon uit school en dan kunnen wij hier lekker samen naar het ziekenhuis gaan, terwijl zij op de kindjes passen.

Duim dus voor me dat het weer door gaat zetten voor 15.00uur!

liefs crini
OK Crini, nu snap ik het! Dan mag ik het bij mezelf nog geen rommelen noemen. Bij jou lijkt het erop dat het nu gaat beginnen....sterkte!!!
Hey meiden,

Ff een kort berichtje van mij. Ben vanmorgen weer ik het ziekenhuis geweest. CTG was gisteren nog goed. Vandaag acceptabel. Ze vertrouwen het niet helemaal. Ook omdat ik nogal veel vruchtwater heb, denken ze aan zwangerschapssuiker. Ik moet om 4 uur nog een keer terug om bloed te prikken en voor een CTG. Is het dan niet goed, (CTG of suiker) dan gaan ze me vandaag nog inleiden. Is het CTG en m’n suiker wel ‘goed’ of in ieder geval acceptabel dat moet ik morgenochtend om 8 uur binnenkomen en gaan ze me alsnog inleiden. Tenzij het vannacht spontaan op gang komt. Zoals jullie begrijpen moet hier nog het 1 en ander gebeuren dus ik hou het kort. Als ik vanmiddag gewoon naar huis mag laat ik vanavond nog een berichtje achter, anders ben ik er pas weer als moeder.

Duim voor me!

Grtz

Colleke
Colleke veel sterkte!
Crini, spannend!!! Ik hoop dat het nu lekker bij je doorzet!

En bij Colleke dus ook al zo spannend, meid heel veel sterkte!! En ik duim heel hard voor je, zet m op!!!!
Colleke, spannend! Ik hoop dat ze je gaan inleiden, want het lijkt me niet leuk dat ze het niet helemala vertrouwen. gewoon bevallen dus! Ik duim voor je.
Lily, wat een prachtige dochters heb je! echt schitterend. Veel succes in het ziekenhuis vandaag en we duimen dat je morgen lekker met je gezinnetje thuis bent!

Luna, alweer wat opgeknapt? hielp de sinaasappelsap? En bij jou alles rustig? Nu al bijna 37 he, wel super netjes!

Crini, wat een grote kinderen krijg je trouwens! ben benieuwd hoe groot deze is. Mijn dochter was klein: 2770 gram bij 39+4 weken, ben erg benieuwd hoe groot deze frummel gaat worden.

Margreeth, fijn het dat vocht vasthouden, not! en slapeloze nachten... blehh, vreemd genoeg kan ik 'sochtends wel geod slapen.Dus toen vriend en kind de deur uit waren ben ik weer in bed gedoken en nog heerlijk een paar uurtjes geslapen.

Blink, bij jou dus ook alles rustig?

Wyfke, dat volle gevoel onderin en harde buiken hoort er echt bij, zolang ze nog niet pijnlijk zijn is er niets aan de hand. Zit je er echt al op te wachten? of mag de baby van jou nog wel even blijven zitten?

Hier alles ok, gisteren naar schoonheidsspecialiste geweest en me heerlijk laten verwennne, echt lekker is dat!

en nu een beetje aan t rondhobbelen, van mij mag de kleine wel komen. Het is zo raar als je al vanaf 28 weken thuis zit met het idee dat ie echt eerder gaat komen en dat ie dan gewoon blijft zitten. Alles is echt helemaal klaar...

Maar goed, heb ondertussen een nieuw klusje voor mezelf bedacht, ik heb een aantal jaren geleden een website gebouwd voor t bedrijf van mn ouders en die moet een keer gemoderniseerd worden. Dus daar ga ik me nu maar mee bezig houden.

kom straks nog even kijken of er nieuws van Crini en Colleke is!!
@Colleke: het ziet er dus naar uit dat je snel mama gaat worden, ik duim voor je dat alles goed gaat verlopen. Succes met alles meid.
Eigenlijk is alles er hier wel klaar voor dus de baby mag komen! En het begint extra te kriebelen door al die bevallingsverhalen hier...

Ik had ook wel zin in zo'n verwenarrangement bij de schoonheidsspecialiste, maar hoef je dan niet heel lang op je rug in een stoel te liggen? Want dat vind ik dan weer niet prettig voelen met zo'n dikke buik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven