Oktober 2007 # 3

26-05-2007 09:36 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de groep is te vinden op: http://groups.msn.com/oktober2007/homepage

gelukt, kunnen we hier weer verder!!
nog even een vraag aan de andere die voor de tweede keer zwanger zijn.

Ik heb t gevoel dat ik deze uk veel meer en heftiger voel dan bij dochter.

Toen voelde ik t voor t eerst bewust met 21 weken, en nu is het met 20 weken echt al neit te missen, zo duidelijk.

Is er bij jullie ook duidelijk verschil merkbaar?
He Nitro, heb me aangemeld, weet niet of het verder nog uitleg behoeft?? zag dat je en keuze moest maken tussen online lezen en berichten ontvangen in postvak in.. hebhet laatste gekozen, hoop dat het goed komt..

Margreet: fijne vakantie (als hje het nog leest!)

Ik ben ook voor de tweede keer zwanger, maar heb eigenlijk niet het idee dathet gevoel meer is... Maar vond de vorige "baby" ook altijd erg aanwezig!!

Ja, zwangershcapsverlof komt straks alweer in beeld Lily; lekker hoor!! en geslaagd voor een badpak! van harte.. hihi

tot later
he ladiez,

we staan helemaal op pagina 3!

dus ff uppen.

Hier weinig nieuws, gisteren hadden we een foto-sessie voor familiefoto, mn ouders zijn over een paar weken 35 jaar getrouwd, en de kleine meid wilde natuurlijk helemaal niet stil zitten.. dus ben erg benieuwd hoe foto's zijn geworden.

Volgende week veel meiden emt de 20 weken echo zag ik, spannend!

Cip, je bent geaccepteerd voor msn, nu kun je op de pagina gewoon berichten plaasten en lezen enzo.

en mijn eerste bewoog wel veel maar meestal niet heel heftig, je hoort wel eens dat mensen er echt van wakker worden, kon ik me echt niets bij voorstellen, maar als deze zo door gaat...

nou ja, vind het wel gezellig.

heb net boterkoek gebakken, heerlijk, en groot voordeel geen rauw ei in t deeg dus ook daar kan je lekker van snoepen!

fijn weekend verder!

Hé meiden,

Even uppen hoor, we stonden onderaan pagina 2!!

Iedereen een fijn pinksterweekend gehad? Wij zijn nog even met de babykamer bezig geweest, ik ben gisteren nog aan het behangtrekken geweest. Vandaag niks gedaan. Even op kraamvisite bij mijn schoonzusje, heb mijn neefje weer even vastgehad, wat heerlijk weer zo'n kleintje zeg.......

Lief heeft gisteren voor het eerst de baby gevoeld, hij was zo druk gisteravond laat dus ik zei tegen lief: leg je hand nu eens even op mijn buik en na een paar minuten liet ukkepuk zich even hard genoeg aan z'n papa voelen. Lief vond het weer heel bijzonder, zo wordt het voor hem ook weer wat echter hé?

Morgenochtend de 20 weken echo, vind het best spannend maar kijk er ook naar uit.

Ik kom zo snel mogelijk langs om verslag te doen!!

Zal dan ook weer eens reageren. Leuk dat we alweer in een nieuw deeltje zijn begonnen zeg. Gaat hard zo.

Liefs Luna

even ego berichtje:

Net terug van de 20weken echo en alles was helemaal goed, erg leuk dat ze alles uitgebreid bekijken en je kan het zo super goed zien, hartje met 4 kamers, hoofdje, neusje, oogkassen, kinnetje, 10 vingers en een piemeltje!! yes, it's a boy!!

Nitro, gefeliciteerd met je goede echo en je krijgt dus een zoon!! Leuk hoor.

Hier ook even een egoberichtje. Vanmorgen ook de 20 weken echo gehad en gelukkig was alles goed (zover ze kunnen zien). Inderdaad heel erg bijzonder om je kindje zo goed te zien zeg!! Beebje was erg druk dus ze moest af en toe echt even moeite doen om beebje goed na te kijken haha.

Voor details verwijs ik jullie graag naar de groep;)

Liefs Luna

He meiden

Waar gaan we nu verder schrijven? Hier of op de groep? Ik ben inmiddels lid, maar vind het een beetje ingewikkeld om op 2 plekken te schrijven. Dus schrijf ik liever op de groep.  Maar dan moet wel eerst iedereeen hier lid worden natuurlijk:)

Ik heb de 20 weken echo gehad btw en alles was goed. Ook weten we wat het is, maar ik wil het niet verklappen.

groetjes crini

21, 4 weken zwanger
Whatever, I do what I want

Crini, super dat jij ook een goede echo had. Ben wel benieuwd naar het geslacht hoor hihi!!

Wat mij betreft blijven we gewoon hier schrijven en gebruiken we de groep voor bijv. foto's en 'gevoelige' informatie haha.

Maar ik hoor wel wat de rest wil.

Groetjes Luna

Luna, wat leuk dat je vriend het nu ook kon voelen, dat maakt het echt super echt he! En die echo ook natuurlijk :P

ben heel nieuwsgierig ga zo snel op de groep spieken!

Crini en fijn dat bij jullie ook alles goed is!

vonden jullie t ook zo bijzonder dat er al zo'n echt groot mensje in je buik woont...

wat mij betreft trouwens ook lekker kletsen hier, en vertrouwelijke verhalen in de groep (vind dit makkelijker kletsen namelijk)

ben trouwens heel de dag niet erg gefocused, meer bezig met de baby - lekker op mn blauwe wolk
Goeiemorgen iedereen!

Nitro; ga straks ooke ven naar groep toe, blijf hier uiteraard ook kletsen.

En een jongen!!!!! Jeetje, wat geweldig!! een klein manneke; erg leuk hoor. En heel fijn voor jullie dat alles goed is!! En blijf nog maar even heerijk op de blauwe wolk!

Crini; ook jij van harte!!!!!!!! goed gevoel?!!! en ook Luna van harte! en je vriend kannu ook echt meegenieten, ook weer bijzonder

Goeie berichten allemaal meiden! Wij "moeten" morgen! ben ook heeel erg benieuwd. ZOu het geslacht dus graag willen weten; maar vriendlief niet... ga wel heeeel erg goed kijken hihi. Maar denk dat je het dan moeilijk gaat zien toch..

Verder alles oke, geen ellendige bloedingen meer gehad, denk dat ik straks dus gewoon weer terugga naar de VK, dat betekent ook weer dat ik thuis zoukunnen bevallen...

veel liefs
Zoooo, daar ben ik ook weer eens!

Ik heb me ook aangemeld voor de groep. Het lijkt mij ook beter om daar de speciale info te zetten en dat we hier gewoon verder blijven beppen. Sjamash sluiten we anders helemaal buiten en er lezen ook een aantal meiden met mijn belevingen hier mee die ik heb leren kennen op dit forum.....

Er waren een aantal die vroegen naar mijn hond. Omdat het een zeldzaam ras is zal ik hier niets over vertellen maar op de groep wel. Daar zal ik ook een link plaatsen naar onze beebiesite.

Sinds afgelopen weekend zijn wij ook begonnen met de kinderkamer te maken. Ik ben morgen al 24 weken, dus op zich mochten we er wel eens aan beginnen. Het weer zit ook niet mee met de tuin dus kunnen we mooi binnen aan de klus!

Van de week hebben mijn man en ik mijn buik al helemaal zien bewegen! De schopjes worden krachtiger en krachtiger, dat belooft wat, haha!!!!!

@Nitro; gefeliciteerd met je zoon!!!! Grappig dat bij jou het voorgevoel dus echt klopte!

@Luna; hoe is het verder gegaan met je schimmelinfectie? Is het nu weg?

Er zijn weer een hoop echo's gedaan; iedereen enorm gefeliciteerd met de gouede uitslagen! Zo vanzelfsprekend is dat niet en het is toch echt wel even een feestje waard!

Liefs MH.
quote:Zoooo, daar ben ik ook weer eens!

Ik heb me ook aangemeld voor de groep. Het lijkt mij ook beter om daar de speciale info te zetten en dat we hier gewoon verder blijven beppen. Sjamash sluiten we anders helemaal buiten en er lezen ook een aantal meiden met mijn belevingen hier mee die ik heb leren kennen op dit forum.....

Er waren een aantal die vroegen naar mijn hond. Omdat het een zeldzaam ras is zal ik hier niets over vertellen maar op de groep wel. Daar zal ik ook een link plaatsen naar onze beebiesite.

Sinds afgelopen weekend zijn wij ook begonnen met de kinderkamer te maken. Ik ben morgen al 24 weken, dus op zich mochten we er wel eens aan beginnen. Het weer zit ook niet mee met de tuin dus kunnen we mooi binnen aan de klus!

Van de week hebben mijn man en ik mijn buik al helemaal zien bewegen! De schopjes worden krachtiger en krachtiger, dat belooft wat, haha!!!!!

@Nitro; gefeliciteerd met je zoon!!!! Grappig dat bij jou het voorgevoel dus echt klopte!

Er zijn weer een hoop echo's gedaan; iedereen enorm gefeliciteerd met de gouede uitslagen! Zo vanzelfsprekend is dat niet en het is toch echt wel even een feestje waard!

Liefs MH.Tis jammer dat je er geen plaatje bij zet MH, komt nl. nu wel erg serieus over.
quote:

Tis jammer dat je er geen plaatje bij zet MH, komt nl. nu wel erg serieus over.

Een plaatje waarvan???? Ikke niet helemaal snappen....

quote:

quote: mostlyhappy reageerde

Zoooo, daar ben ik ook weer eens!

Liefs MH. Tis jammer dat je er geen plaatje bij zet MH, komt nl. nu wel erg serieus over.

ZOnder plaatje komt het nogal welgemeend over en ik kan me niet voorstellen dat je het daadwerkelijk ook bedoelt. Vandaar is een gek icoontje of emoticon wat prettiger: dan weet je dat het ironisch is bedoeld....nu denk ik het te weten, maar vind het toch niet zo super aardig staan.......
Hoi allemaal!

Leuk een nieuw deel,

Ik ben vanochtend bij de vk geweest voor de 20 weken echo en volgens mij rust er een vloek op want ik was 2 weken te vroeg! :o :?

Ik ben nu 18 weken, dus ik ben voor nop naar de praktijk gereden. Ze hebben wel een echo gemaakt als troost dus dat was wel fijn.

Met uk is alles goed, hij was aan het smakken met zijn tong naar buiten zo leuk om te zien. Verder kon je echt al veel zien, z'n handjes met vingertjes en z'n ruggegraat. In ieder geval moet ik over 2 weken terugkomen en dan krijg ik de "echte" 20 weken echo, en die afspraak heb ik gelukkig op zaterdag kunnen maken want manlief kon vandaag niet mee vanwege de maandafsluiting op z'n werk.

Dat was even mijn update,

liefs!
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Jeetje een deel 3 alweer.

Ik heb geloof ik de hele week geen computer gezien. Heb het erg druk gehad met vanalles en sinds van het weekend ook last an bekkenpijn, zo erg dat ik in de ziektewet zit. Ach ja hopelijk gaat het snel over.

Nitro, leuk een jongen!!!! Wat fijn dat alles goed is met je uk.

Luna, jij ook al een goed echo!!!!! Ik heb hem vanavond, hopelijk is ie bij mij ook goed.

Cip, wat fijn voor je dat je geen bloedingen meer hebt gehad. En dat je thuis zou mogen bevallen is ook wel weer fijn (hopelijk gaat dat door).

Irbaboon, das ook balen. Wist je dat je 18 weken was en had je jezelf in de datum vergist? Of werd er al die tijd gedacht dat je nu 20 weken zou zijn?

Bij een vriendin van mij hebben ze tot 3 keer toe de datum veranderd, op het laatst zat er meer dan een week verschil in. Wel leuk dat je even een "extra" echo hebt gehad!!

Ik heb alleen even gereageerd op degene die in het nieuwe deel staan, anders wordt het weer zo veel.

Wij hebben vanavond dus de 20 weken echo (ben vandaag 21 weken) en ben erg benieuwd. Verder willen we niet weten wat het wordt. Er is ook gevraagd voor het schema of de kleine zich laat voelen: JA, en ook steeds vaker en harder. En het liefst zou ik thuis willen bevallen.

Op zich gaat het hier redelijk goed, alleen die bekkenpijn is echt niet fijn. Krijg er ook therapie voor.

Ik zal ook eens op de groep kijken en aanmelden, ben ook lid van een andere groep en moet zeggen dat ik daar makkelijker en sneller reageer dan hier, misschien wordt het dan nog iets met mij haha.

Groetjes Stier18
@Sjamash; aha, nu snap ik 'm, hahaha!!!! Maar het is ook niet helemaal een grapje hoor. Dat ik geen zin heb om dit topic op te doeken en alleen maar op de groep verder te beppen komt door het grootste gedeelte dat ik niet wil omdat jij dan niet meekan...... Ik neem trouwens aan dat je wel kan mailen vanaf werk? Als je even naar mostlyhappy@hotmail.com een mailtje stuurt, dan kan ik je de site die ik bijhoud sturen. Kun je m'n puppie en de 3-d echo's bekijken, als je wilt natuurlijk.

@Irbaboon; oei, das niet helemaal handig gegaan dan..... Wel lekker dat je toch een echo gehad hebt, niet helemaal voor niets geweest. Ik hoef mijn man er niet steeds bij bij de VK maar voor de 20 weken echo vond ik het toch wel belangrijk dat hij er bij was en hij gelukkig ook. Dus wel lekker dat jouw man er nu wel bij kan zijn als je de echte echo krijgt.

@Stier; getver, jij dus ook al bekkenpijn....... Sterkte ermee meid!

Er is iets misgegaan bij het aanmelden van mij bij de groep.

Ik heb wel een mail ontvangen waarin staat dat ik nu lid ben. Dan kun je verschillende dingen doen, waaronder de pagina op het web aanklikken.

Wat ik ook doe, ik kom steeds bij een pagina die zegt dat alleen leden welkom zijn en ik me dus moet aanmelden..... Zoals ik dus al heb gedaan.

Als ik me probeer aan te melden, gaat het mis omdat er al iemand geregistreerd is met mijn naam!!!!!

Zou ik daarom nog een keer aangemeld kunnen worden?

Thanx!

Hoi meiden,

Ik zag al af een toe een spion langskomen (mostly...), maar kom het toch even zelf melden: Ben weer zwanger!

Na de miskraam lang gevloeid, 2x gecurreteerd, 1 ronde gewachte en toen meteen de 1e keer raak!

JIPPIE!!!

Kan alleen niet mijn 4 maanden achterstand op jullie goedmaken ;)

Groetjes,

Dok

Dus toch, dus toch, dus toch!!!!!

Gefeliciteerd meid!!!

En zo zie je maar weer, we blijven je in de gaten houden he!

Jippie!
Dok, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat super zeg!!

Leuk dat je het hier even komt melden!!

Even voor de tabel: 12 juni vk, 20 juni gyn.

Zo en dan duik ik nu mijn bedje in.

Slaap lekker.

Liefs Luna
Hee meiden!

Allereerst: GEFELICITEERD DOK!!!!!!!!!!!!!!! GEWELDIG!!! Even snel rekenen: wordt het een januari of februari kindje? Nou moest wel aan je denken hoor met die nare curretage etc. Tja, voor mij blijf je gewoon nog bij ons oktober topic horen hoor, ook al ben je met vier maanden wat vertraagd!

Nitro: geweldig dat je ook een manneke krijgt! Gefeliciteerd daarmee en natuurlijk met je goede echo! Enne, boterkoek bakken??? Ben je broeds? Hahaha. Ik heb nu dat ik de tweede dus eerder voelde, maar hij beweegt niet heftiger ofzo. Of misschien toch wel omdat de placenta voorligt en ik hem ondanks dat toch heel goed voel! Ook manlief heeft al een aantal schopjes gevoeld. NU nog even zijn broertje leren om de handjes op de juiste plek neer te leggen.

Crini: ook jij natuurlijk gefeliciteerd met je goede echo! Wel balen voor ons dat je het nog niet wil verklappen! Maar ach dat houdt het ook weer lekker spannend en kunnen we gaan speculeren.

Luna: jij ook gefeliciteerd, jammer dat ik me waarschijnlijk niet kan aansluiten bij MSN. Volgens MH moet dat kunnen, ook met een werkmailadres, maar daar moet ik even ons internetprotocol voor doorspitten. Anders kan ik mijn hotmail nog wel gebruiken, maar moet ik nog even verzinnnen wat mijn password ook al weer was.......Ik zou wel erg graag willen hoor!

Cip: succes vandaag met je echo! KOm je snel langs om te vertellen? En fijn dat die bloedingen nu helemaal passé zijn! Kun je eindelijk zorgeloos gaan genieten!

Iraboon: balen dat je twee weken achterloopt! Maar, voordeel is inderdaad dat je binnenkort nog een echo krijgt! Ook leuk en prettig dat je man dan ook meegaat! Mijn man gaat trouwens overal mee naar toe! Vind ik wel zo betrokken!

Stier: jeetje meid! Ook al zo vroeg? Hoe gaat het nu? Die tips van Lily zijn echt goed hoor, ga daar maar alvast mee aan de slag! En laat je lekker masseren door je man met arnica/rozemarijn/lavendelolie. Die is van Weleda en werkt echt geweldig: het ontspant je spieren zodat je wat verlichting hebt! Let wel je man moet je dan niet knedend masseren (heb ik vandaag van mijn fysio gehoord). Hoe was je echo verder??  

NOu en verder dan. Ik heb het echt onwijs druk op het werk: het feit dat je even afwezig bent betekent dat je het naderhand dus allemaal moet gaan inhalen. Daarnaast hebben we hier vreselijk gesteggel op het werk: onze teamleider is met onmiddellijke ingang ontslagen........tja. En dan alleen nog volgende week werken en daarna twee weken naar Menorca! Ben er aan toe. NU alleen nog een bikini scoren!

Verder gaat het met mijn bekken op en af: ene dag is qua pijn haast ondrageljik, andere dag - zoals vandaag - gaat het eigenlijk best wel! Moet nu 7 uur per dag werken van de bedrijfsarts. Dat mens spoort ook niet hoor: ik blijf 32 uur werken. Dat mens viel haast van haar stoel: wist ik wel wat ik deed: met 2 kinderen 32 uur werken?? Ik was echt verbaasd, ik ben toch zeker niet de enige??? Nou ja, ik werd een partij bang gemaakt: dat het zo vermoeidend is en dat de zorg grotendeels op mij terecht zou komen. DUhhhhh, dacht het neit.

Wel meisjes, veel plezier vandaag!
Hallo,

Jeetje dok, GEFELICITEERD. Hoe gaat het nu met je? Hoever ben je?

Sjamasch, jij had het over tips van lily voor de bekkenpijn, kan ik die terug vinden in deel 2? Ik ga zo wel ff neuzen. Klinkt goed zeg, 2 weken op vakantie. Ik wil zelf ook nog gaan kijken voor een leuke en betaalbare bikini, als je er een hebt laat je weten waar je hem hebt gehaald? Ik ga denk ik bij de prenatal kijken. Hopelijk gaan bij jou de klachten van de bekken ook weg, wat doe je voor een werk? ik moet veel tillen voor mijn werk en zit daarom dus ook thuis nu.

Groetjes Stier18

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven