Welke provider heeft BBC

08-03-2010 20:30 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij zeggen welke tv provider bbc 1 en 2 heeft. Upc kunnen we niet ontvangen, canaldigital gaat niet vanwege de schotel en (weet niet of het zo is) ziggo lijkt me puur afzetterij te zijn?! Welke andere provider heeft het?
quote:poldervrouw schreef op 09 maart 2010 @ 14:07:

wij hebben ziggo met alle bbc's dus 1,2,3,4 .. uitgebreid pakket met hallmark en weet ik veel nog meer.. UPC kan niet bij ons en ook digitenne kunnen wij niet nemen ivm verpreidingsgebied (althans.. gebrek aan)Digitenne heeft geen bbc sowieso.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Nou, Ziggo dan toch maar aangevraagd! Allemaal bedankt voor jullie reacties!
quote:singalala schreef op 10 maart 2010 @ 20:00:

[...]

Digitenne heeft geen bbc sowieso.dat wist ik niet.. maar ach.. digitenne doet ut bij ons niet :-) dus lekker ziggo.. Overigens hebben we niet het internet gebeuren bij ziggo want dat ligt er bij ons nogal vaak uit (buren hebben ziggo internet ). Laten we fijn bij kpn (hetnet)..
Grrrr, ze hebben me een compleet ander pakket bevestigd en maar liefst 100 euro extra kosten en een foute datum voor installeren....
UPC is een gewone kabelmaatschappij die vooral in de omgeving van Noord-Holland opereert.

Ziggo is ontstaan na het samengaan van Multikabel, Casema (midden NL) en @Home (Oost NL van noord tot zuid).

Als je niet in het UPC-gebied woont kun je daar geen producten van afnemen, dat klopt.

eerder is al de link van Ziggo naar het zenderoverzicht geplakt, dus ik neem aan dat je daar wel kunt vinden wat je wilt weten.

Wij hebben ook Ziggo, kijken regelmatig naar de BBC. 1 en 2 zitten gewoon in het basispakket.

We hebben digitale televisie... eenmalig de decoder aangeschaft (keertje via een actie gratis en een decoder voor beneden met een harddisk ingebouwd, wel zelf gekocht).

Geen problemen mee, beeld is goed, en wat mij betreft voldoende zenders.

Het verschil tussen analoge tv en digitale tv is bij Ziggo alleen het aantal regionale zenders (alle, ipv alleen die van je eigen regio).

Verder kun je wel uitbreidingspakketten kopen (thema of talen) evenals filmkanalen. De kosten die ze daarvoor rekenen zijn ook gedeeltelijk kosten die ziggo zelf moet maken om de kanalen te mogen doorgeven (uiteraard met marge).

Dus afzetters... niet meer dan de andere, denk ik.

Iedereen wil winst maken.
Gistermorgen toch maar even gebeld en geholpen door een zeer aardige dame. Het computersysteem was op hol geslagen wat voor de foute bevestiging zorgde. Dus oude order weggehaald en nieuwe ingezet. Gaf me toch wel een goed gevoel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven