Welke provider heeft BBC

08-03-2010 20:30 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij zeggen welke tv provider bbc 1 en 2 heeft. Upc kunnen we niet ontvangen, canaldigital gaat niet vanwege de schotel en (weet niet of het zo is) ziggo lijkt me puur afzetterij te zijn?! Welke andere provider heeft het?
In wat voor opzicht vind je/is Ziggo afzetterij?

Ik heb Ziggo, met dus BBC 1 en 2...

Anders Digitenne?
Ik heb ook Ziggo incl.BBC

Geen afzetter en prima service...snap niet zo goed wat je bedoelt
Ik heb KPN ook met BBC
En anders kijk je via de kabel naar de BBC.
Ja, reageer denk ik een beetje fel, maar als ik bij ziggo het duurste pakket voor telefoon, internet en televisie kies, komen daar nog allerlei kosten bij. Dus 65 euro voor het pakket, extra 10 euro voor gratis bellen, extra betalen voor uitzending gemist, nu bij upc heb ik dat voor 60 euro, maar we gaan verhuizen. Of heb ik de kosten nu helemaal fout?

Oh, en dan ook nog een dure receiver.
Ziggo = kabel, maar ik snap het probleem met Ziggo niet zo, gewoon een kabelmaatschappij net als UPC.
quote:bloempje797 schreef op 08 maart 2010 @ 20:43:

Ja, reageer denk ik een beetje fel, maar als ik bij ziggo het duurste pakket voor telefoon, internet en televisie kies, komen daar nog allerlei kosten bij. Dus 65 euro voor het pakket, extra 10 euro voor gratis bellen, extra betalen voor uitzending gemist, nu bij upc heb ik dat voor 60 euro, maar we gaan verhuizen. Of heb ik de kosten nu helemaal fout?

Waarom uitzending gemist niet via je pc?

En ik heb geen dure reciever hoor!
Op de schotel met Canaldigital zit geen BBC, maar wél Hallmark. Mijn ouders hebben Ziggo, maar die hebben geen Hallmark maar volgens mij wel BBC. 13Th street en Syfy kun je volgens mij alleen bij UPC ontvangen. Helaas nog niet op de schotel.
UPC kunnen we niet ontvangen? Huh?
quote:bloempje797 schreef op 08 maart 2010 @ 20:43:

Maar waarom wil je het duurtse pakket?

Ik heb trouwens gewacht tot er weer eens een actie was waarbij je de receiver gratis kreeg bij een abbo...
quote:Xander68 schreef op 08 maart 2010 @ 20:46:

UPC kunnen we niet ontvangen? Huh? Kan ik ook niet hoor. Die zitten nog niet landelijk.
https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... overzicht/

BBC zit gewoon in standaardpakket.

Maar misschien op een ander nummertje dan voorheen, ghe ghe
quote:elninjoo schreef op 08 maart 2010 @ 20:49:

[...]

Kan ik ook niet hoor. Die zitten nog niet landelijk.UPC is geen zender dus er valt niks te ontvangen. Da's wat Xan wil zeggen denk ik.
Hoezo is ziggo pure afzetterij? Ik heb al bijna 3 jaar digitale tv van ziggo, met bbc! En ben heel tevreden over ziggo. Betaal 16 euro per maand
quote:elninjoo schreef op 08 maart 2010 @ 20:45:

Op de schotel met Canaldigital zit geen BBC, maar wél Hallmark. Mijn ouders hebben Ziggo, maar die hebben geen Hallmark maar volgens mij wel BBC. 13Th street en Syfy kun je volgens mij alleen bij UPC ontvangen. Helaas nog niet op de schotel.

Wij hebben ook Ziggo en wel Hallmark en 13th Street, Syfy weet ik niet. Wij hebben dan ook wel het meest uitgebreide pakket.

TO, wij kregen toevallig van de week een aanbieding voor KPN glasvezel, dus man heeft het weer eens vergeleken. Bij KPN zouden we 5 euro goedkoper uit zijn, maar dan zouden we ook minder zenders hebben.
Denk dat ik door alle vergelijksites geen objectief beeld meer heb. Pffff, kan geen electriciteits en televisie en andere websites meer zien. Zal nog eens de ziggo site doorspitten. Hebben jullie wel goede ervaringen met ziggo?

Weet je wat het is, als je op internet zoekt zie je alleen een hoop gemopper en gezeur, bijna niemand zegt dat het goed gaat met een provider.

En sorry voor mijn Nederlands, ben na jaren buitenland weer een jaartje terug in Nederland, maar mijn taal moet weer opgepoetst worden, geloof dat het groene boekje in de tussentijd alweer drie keer veranderd is.
quote:bloempje797 schreef op 08 maart 2010 @ 21:01:

Denk dat ik door alle vergelijksites geen objectief beeld meer heb. Pffff, kan geen electriciteits en televisie en andere websites meer zien. Zal nog eens de ziggo site doorspitten. Hebben jullie wel goede ervaringen met ziggo?

Weet je wat het is, als je op internet zoekt zie je alleen een hoop gemopper en gezeur, bijna niemand zegt dat het goed gaat met een provider.

En sorry voor mijn Nederlands, ben na jaren buitenland weer een jaartje terug in Nederland, maar mijn taal moet weer opgepoetst worden, geloof dat het groene boekje in de tussentijd alweer drie keer veranderd is.

Tip; Niet zoeken naar ervaringen op internet. Daar vind je over iedere provider wel een site gewijd aan klachten.

Eerst opschrijven wat je wilt, en dan per provider kijken of ze voor een redelijke prijs kunnen bieden wat jij wilt hebben.
quote:elninjoo schreef op 08 maart 2010 @ 20:49:

[...]

Kan ik ook niet hoor. Die zitten nog niet landelijk.UPC valt niet te ontvangen, omdat het een aanbieder is
quote:Star schreef op 08 maart 2010 @ 20:51:

[...]

UPC is geen zender dus er valt niks te ontvangen. Da's wat Xan wil zeggen denk ik.Jij begrijpt 'm!
BBC verkoopt zijn signaal alleen aan kabelmaatschappijen. Alle adsl providers hebben het dus niet. Je zult dus toch afhankelijk zijn van de kabelmaatschappij in jouw woonplaats als je persé de BBC wilt zien.
Wij hebben ziggo met extra HD en entertainment pakket daarin zit BBC1 t/m 4, BBC entertainment en nog een andere BBC zender. Is geloof ik 3,95 per pakket duurder dan gewoon digitale TV (wat gratis is naast aanschaf kastje zover ik weet). Wij hebben trouwens normale digitale TV en niet dat interactive ding waarbij je programma's terug kan kijken, spelletjes kunt spelen (schijnt ook te kunnen hoorde ik van collega) etc.
De bbc kun je via de kabelmaatschappijen ontvangen, afhankelijk van je regio is dat upc of ziggo. Deze bieden gewone kabel aan en digitale tv, allebei met bbc 1 en 2, digitaal met 3 en 4 er meestal bij.

Bij kpn digitenne en interactieve tv zit geen bbc1 en 2 helaas.

Verder kun je ook nog de bbc (1 t/m 4) via de satteliet ontvangen, met een schotel. Op zich is dat via de astra 2 satteliet gratis (ik geloof dat je andere britse zenderszoals itv en channel 4 er ook gratis mee kunt ontvangen). Maar je moet wel een schotel hebben. Zie ook http://electronica.infonu ... a-de-astra-satelliet.html
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
wij hebben ziggo met alle bbc's dus 1,2,3,4 .. uitgebreid pakket met hallmark en weet ik veel nog meer.. UPC kan niet bij ons en ook digitenne kunnen wij niet nemen ivm verpreidingsgebied (althans.. gebrek aan)
Hier ook een heel tevreden Ziggo klant.

TV + digitaal 4x BBC, internet, en telefonie, alle vaste nummers gratis voor 50 euries in de maand.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven