Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Arme Coe.. ook geveld.. balen zeg. Ik hoop dat jullie snel opknappen!!

Zoeb, hoe is het met je getapede/geteepte/getapete knie?

Ik zit hier een beetje moedeloos te worden van mijn mailbox... probeer echt om het een beetje bij te houden maar dat ding blijft maar vollopen. Als je even een uurtje weg bent heb je er zo weer 10 mails bij, knetter word ik ervan het lijkt soms wel of ik alleen maar aan het mail opruimen ben....

Had me voorgenomen om in ieder geval aan het eind van de week een opschoonrondje te houden, nu dus meteen weer een hele lange todo-lijst... bleh

Maarrrr.. ik heb bijna weekend en dat is fijn!!

Moet nog verzinnen wat ik vanavond eens zal eten.. moet snel klaar zijn en een beetje gezond ivm zieke vriend

Wat gaan jullie vanavond eten? Iemand ideeen?
Macaroni???

Coe, beterschap voor jou en Uk... rust lekker uit...

Wat is die kerel rechts van die bespaartips eng zeg.
Gebakken krieltjes, brocolli en een visje

Wat heeft iedereen toch met die banners? Ik heb er echtr geen last van en die enge meneer van die tips heb ik ook al niet.

Wel die van de belastingdienst trouwens
Buuf, ik over het algemeen ook niet, maar deze man valt me opeens op... misschien heeft het met mijn algehele gesteldheid van vandaag te maken...
Toevallig gisteren al pasta gegeten, maar een visje is misschien wel een goed idee. I like fish!

Jaaa, dat zou het weleens kunnen worden, misschien wel gewoon lekker afgezaagd met gebakken aardappeltjes en worteltjes ofzo..

Hmm, krijg nu al trek
Hemel ze doen er nogal wat omheen. Ik heb nu een knie die vier keer zo dik is. Het voelt niet lekker, maar het moet wennen denk ik. Maximaal 14 dagen moet het erom blijven zitten.

En als ik denk dat het werkt moet ik er over tien dagen nieuwe tape om laten doen. Ben maar meteen een rondje stad gaan doen. Moest nog één en ander halen. Meteen een goeie oefening want ik mag er alles mee behalve nat laten worden.

Dus gewoon niet douchen hé.

Coetje heb je het nu ook. Arm ding.

Ik was al blij dat ik manliefs virus van het weekend niet over heb genomen.

Ik heb nog spaghetti over van gisteren dus ik heb het makkelijk.
Een foto van maken en op de Hyves Zoeb!

Ik vraag mij heelvaak af hoe andere mensen dat doen, mails beantwoorden. Dat doe ik natuurlijk wel maar pas na een tijdje. Omdat ik dan denk dat anderen denken dat ik vastgeroest zit achter mijn laptop

Druif, komt het wel uit dan zaterdag?
Als het alleen een foto van de knie is kan ie hier ook wel hoor Buuf, dan kan ik ook meegenieten

Balen Zoeb!

Ik ben niet zo populair, dus dat probleem met mailboxen heb ik niet zo vaak, haha.

Mijn lijstje kwam weer niet zo veel van terecht vandaag, zucht. Wel naar de markt geweest en de boodschappen opgeruimd, en in huis een beetje opgeruimd, maar verder niet zoveel gedaan. Vrijwilligerswerk duurde langer dan ik gedacht had en daarna heb ik gekookt, want ik bedacht dat ik goulash ging maken.....
668, the neighbour of the Beast
Ik heb trouwens van de week sneeuwklokjes gezien!

Dus het wordt echteerlijkwaar lente!!

Ik wil je niet ontmoedigen, maar hier staan al een maand sneeuwklokjes in de tuin
Ja maar, ja maar! Ik heb geen tuin en heb ruim twee maanden op een stoel gezeten met mijn pootje omhoog........
En ook nog in het ziekenhuis gelegen.....ik zeg je! De wereld gaat aan je voorbij!
Ja, maar je hebt niks gemist, want hier is die lente ook nog niet gekomen

Ellendig trouwens, wat had/heb je aan je pootje? Moet ik je tulpen komen brengen voor je lentegevoel?
Ja, hoor buuf!!! Zaterdag komt prima uit...
Wil je de korte of de lange versie?

Op 31 december geopereerd aan een beklemde zenuw in mijn rechtervoet, na drie en een halve week bleek er een knots van een ontsteking te zitten. Geopereerd zonder narcose en 5 dagen ziekenhuis aan de antibiotica.

Nu kan ik weer aardig uit de voeten, maar heeft veel te lang geduurd.

Nou vertelde mijn zus trouwens dat zij precies hetzelfde heeft aan haar linkervoet!

Ze denkt nog
Jij boft! Ik houd niet van bloemen
quote:druifje76 schreef op 11 maart 2010 @ 17:41:

Ja, hoor buuf!!! Zaterdag komt prima uit...Leukleukleuk!! Laat je nog weten hoe laat ongeveer?
Dat scheelt, anders kon ik mooi met bloemen naar de andere kant van het land

Wat baaalen zeg, dat dat allemaal zo mis gegaan is dan.... Gewoon kut met peren, zeg maar. Zo'n operatie hoort een fluitje van een cent te zijn....

Ik hoop maar dat je snel weer écht goed uit de voeten kan, dit schiet niet op zo....
Whaha Marels, stel je voor dat je eraan vast zat. Maar het lijkt me wel gezellig bij Buuf en Maegdje.

Vandaag kreeg ik een meevaller bij de post. Blijken we vorig jaar gewoon ¤ 180.- teveel aan de thuiszorg te hebben betaald. Ik vond het al veel toen die ¤ 600.- Komt dat even goed uit deze maand.

Manlief maakt de brief open en zegt dat ik nog aan de thuiszorg moet betalen. Ik schrok me te pletter. Dat hij maar eens goed leert lezen.

Ik zal wel eens een foto van die knie maken hoor.

Als jullie er zo op staan.

Kijk dat Buuf dat niet durft met d'r puist, nou ik durf best.
Ik ben eigenlijk een beetje forummoe. En daardoor niet echt in staat tot empatisch reageren hierzo (if ever).

Zoebie, ik hoop dat je knie fijner voelt met al die zooi eromheen.

Coe, zelf ook beterschap

Gelfling, werkmailbox? Zijn het echt belangrijke mailtjes of kun je er een zooi 'dwarslezen oeps, gemist'?

Druifje, ik ben nooit overtijd gelopen maar het lijkt me ook drie keer niks en eng.

Nou, mooi zat hoor

Vandaag een beetje mot met Middelste. Die heeft iets teveel rotgeintjes uitgehaald (en probeer maar eens boos te blijven op een schuldbewust koppie, de enige hier in huis, maar ik moet hem wel even laten weten dat rotgeintjes echt niet kunnen).

Bietjes met spekkies en aardappels. Mjammie. En ex maar denken dat ik nog steeds goede moslimkinderen van zijn zoons maak.
Mamzie, als je toch forummoe bent, dan post je toch lekker een tijdje niet? Het is geen verplichting meis! Ik kan me voorstellen dat je bij tijden genoeg aan jezelf hebt ook.

Zou je het leuk vinden als ik binnenkort nog een keertje langs kom trouwens? Even wat afleiding? Of heb je daar nu juist geen behoefte aan? Allebei prima hoor, net wat jij fijn vindt!

Zoeb, da's een fijne meevaller, 180 euro!!

Enne, zou inderdaad wel grappig zijn ja, als er dan van me verwacht zou worden dat ik blommen naar Groningen ofzo (geen ideeee waar Buuf woont) ging brengen
Marels, Buuf woont niet in Groningen.

Dus zo ver hoef je niet te gaan. Heb jij geluk.

Fuzzeke lieverd, hoe is het nu met jou? Gaat het allemaal nog een beetje?
Dat scheelt al weer Zoeb

Rare dag vandaag , druk aan de telefoon geweest. Vanmiddag het nare bericht gehad dat een kind op de instelling waar A woont zelfmoord heeft gepleegd , de 2e keer in 2 maanden dat er een kind zelfmoord pleegt daar.

Dat zet je toch wel aan het denken. Ben ook best van slag.

Ik vind het zo erg dat een kind het leven al niet meer ziet zitten

( Vandaar dat ik zo abrupt ophing Marels, ik moest het Vriend nog vertellen, en hij vindt het al zo moeilijk dat A is opgenomen. Na die eerste zelfmoord op oudejaarsdag wilde Vriend A bij wijze van spreken al thuis hebben.

Ik geloof "gelukkig" dat de impact dit keer bij mij groter is. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Jesus, wat een k*tbericht Boro...

Forummoe zijn dat kan best, dus voel je niet verplicht om je neus te laten zien Mamz. Gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt

Ik was druk vandaag met:

Was

Tennis

Stofzuigen

Boodschappen

Vriendin

Koken

Nu hangen we voor de tv.

GTST kijken en straks lekker zwijmelen bij Sleepless in Seatle.

Zucht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven