Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Even snel, want ik ben er niet, maar wat naaaaaaaaar Boro, jezus! Hoe oud was dat kind?

Enne, geeft toch niet joh! Ik vind het sowieso normaal dat je even ophangt als je vent binnenkomt trouwens

Ik bel je morgenochtend wel!

Nu snel weg, film kijken!
668, the neighbour of the Beast
Ik spreek je morgen idd :-)

Dank jullie wel.

Ik weet niet precies de details, ik begreep dat ze echt nog jong was , jonger dan 12, niet bij A uit de groep, dus dan de groep van 10 tot 12 , denk ik. Maar dat is maar speculeren.

We zullen van het weekend ws nog een brief krijgen met meer info.

Er is niet aan de kinderen verteld dat ze zelfmoord heeft gepleegd, "gelukkig" deed ze het toen de kinderen op school zaten. Er is wel politie en ambulance gezien door de kinderen.

De gl hebben verteld dat ze heel erg ziek in haar hoofd was en toen is overleden. Ik snap het wel, maar wel erg lastig, want A is heel bang voor "ziek in het hoofd" zijn. Omdat zijn moeder dat ook is. En hij bang is dat hij ook ziek in zijn hoofd is\ wordt.

Dus nu moeten de therapeuten daar mee aan de slag met hem. Om het nog op een andere manier uit te leggen. Ofzo.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Jeetje Bor dat is best wel heel erg heftig zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je daardoor van slag bent. Dat is niet niks. Kende A diegene? En krijgen de kinderen dat mee, of houden ze dat stil?

Hoe oud zijn die kinderen die dat doen? Toch niet zo erg jong meer als A, of wel? Ik kan me goed voorstellen dat vriend ermee zit. Het is ook nogal wat.

Sterkte meis en geef vriend een dikke knuffel van me. (Kan geen kwaad hoor).

Mamz ik ben dat hele internet soms (heel soms) ook gewoon even zat. En dan start ik al bij voorbaat geen pc op, want dan weet ik dat ik er weer aan vast zit. Soms is dat wel stom want ik heb er laatste een vergadering door gemist.

Niet dat ik er spijt van had hoor. Shame on me.

Dus als je eens geen zin hebt, gewoon ook niet doen.

We snappen dat best wel.

Ik denk dat Fus het nu ook even heeft trouwens.

Best begrijpelijk hoor Fus, dus je moet niets maar mag.
Oh mosterd dus. Alle vragen meteen beantwoord.

Ik kreeg vanmiddag trouwens een sms-alert van een meisje van 12 uit Dordrecht. Heeft iemand daar nog iets over gehoord? Op het nieuws was er niets over.
Jee boro, wat heftig. Sterkte.

Zal de komende dagen ook wat minder op het forum te vinden zijn. Mijn toetsenbord vond koffie niet zo lekker als ik en heeft na een mok de geest gegeven.

Typen doe ik nu even via zo'n schermpje in het beeldscherm, maar dat werkt niet zo prettig. Ik meld me weer als ik een nieuw toetsenbord heb gekocht.
Pfoe Boro, wat heftig! Sterkte, begrijpelijk dat jullie allemaal van slag zijn...
Wat heftig Boro. Kun je toch met je verstand niet bij, dat zo'n jong meisje er zo slecht in zit. Ik kan me ook voorstellen dat Vriend nu onrustig is, of jij, want in hoeverre heeft het laatste meisje de eerste nagedaan..

Marels, bezoek lijkt me gezellig

Zoebie, op zich ben ik niet echt moe van het forum, maar wel van mezelf als ik erachter blijf hangen terwijl er helemaal niks gebeurt.

Deze week moet ik nog op topsnelheid zoveel mogelijk leren voor een tentamen, dus minder forumtijd is toch wel aanbevolen.

Nu: moe, en weg. Truste voor straks tubbies!
Ik weet niet hoe de route van marels precies loopt, maar als jullie op een maandag overdags afspreken dan zou ik ook eventueel mee kunnen komen, mocht je dat leuk vinden

( Of ik kan ergens met Marels afspreken, heb geen idee of ze langs dordt bijv. rijdt. )
En idd mamz, ik weet niet of het een domino effect is zeg maar.

Iets wat ik me goed voor kan stellen; een depressief kind dat denkt "Als Jan het kon, dan kan ik het ook wel."

De kinderen worden erbuiten gehouden, maar mss heeft een andere ouder wel haar mond voorbij gepraat ofzo.

Ik zit er zo mee in mijn maag, dat meiske, die ouders, maar ook de groepsleidingen, hoe bizar moet het zijn als een kind uit jouw groep zelfmoord pleegt
Het is ook erg bizar Bor. Je moet er niet aan denken dat het je zou gebeuren. Dan vraag je je toch een aantal dingen af. En heel begrijpelijk dat het je dwars zit. Het is niet niks. Het is voor jullie ook wel erg dichtbij. En moeilijk hoe A hiermee om moet gaan.

En wat je zegt over het domino effect. Met dit soort berichten moet voorzichtig worden omgesprongen.

Sterkte meis.
Maandags overdag kan ik ook jouw kant opkomen, Boro, maar ben je zeker welkom. Dan ben ik ook nog eens zo vrij als een vogeltje, want kinderen op BSO.

Alleen aanstaande maandag niet. Dat tentamen
Maandag is Tut altijd tot aan het avond eten onder de pannen. ( Oma-dagje bij haar oma ) dan heb ik ook hele dagen vrij.

We kijken wel even wat Marels doet, ik spreek haar sowieso morgen ( wanneer niet ) en dan spreken we verder af. Het lijkt me heel leuk je te zien. En wat langer dan een vluchtige 5 minuten voor de deur omdat ik op doorreis ben.

Heb je nog interesse in jongens kleding trouwens ?

Ik ga eerdaags de kast van A weer opruimen
goedenavond

bor, wat moet dat schrikken zijn. Zeker als het zo dichtbij komt. Arme meisje, wat moet er toch in zo een hoofd omgaan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh

Jeeej, jongenskleding! Bij jou kwam heel goed spul vandaan, Boro.

Hoop dat het lukt met een afspraak op de 22ste (dat is de enige maandag die nog beschikbaar is).

Maandag en vrijdag zijn mijn vrije dagen (kinderen tot half zes bij de BSO, en lunchen op school). Ik mag vandaag dus weer helemaal vrij zijn:

Kadootje voor jarig vriendje

Ouders van dat vriendje bellen

Eten/drinken kopen voor feestje Oudste morgen

Studeren

Medicijnen regelen

Was ophangen.
Dat zou leuk zijn zeg, als we er een minimeet van kunnen maken! Moeten we even kijken hoe of wat, want Mamzdurp en Borodurp ligt niet op elkaars route, zeg maar... En normaal zou ik wel de een ophalen en dan naar de ander rijden, maar ik ben even tijdelijk arm

Nou ja, we zien wel en we komen er wel uit!

Ik baal een beetje. Mijn moeder is maandag jarig, en ik had voor haar geregeld dat we vanavond superdeluxe uit eten gaan, als verjaardagscadeau (lees; in een sterrenrestaurant).

Nu is moeders gisteren bij de tandarts geweest en heeft de tandarts met grof geweld haar achterste kies er uit gebikt. Dus afhankelijk van hoe ze zich vandaag voelt kan het misschien nog niet door gaan ook...

Nu heb ik wel gelijk gezegd dat we het dan misschien beter kunnen verzetten, zo luxe gaan eten als je je niet goed voelt is ook niet leuk natuurlijk. Maar ze wil wel heel graag en tandarts had gezegd dat ze zich vandaag in de loop van de dag wel beter zou voelen en dat het wel zou moeten kunnen. Even afwachten dus.

Lijstje voor vandaag;

- nog maar eens opruimen

- dit keer echt stofzuigen

- dit keer écht de wc schoonmaken en niet alleen even snel de borstel en wat chloor erdoor zoals ik gisteren gedaan heb

- DWEILEN

- keuken schoonmaken?

- hopelijk teringsjiek uit eten

- mijn kat opvoeden
Oh, en maandag 22 is voor mij prima denk ik, da's de maandag vóór ik begin met werken, dus de laatste maandag ooooit, dat ik kan
Mogu

Bor Wat gaat er in zo'n koppie om he!Onbegrijpelijk!

Ik had ook wel mijn hoofd even willen laten zien op de minimeet maar dan moet Ukkie zijn amandelen laten verwijderen.
Marels,hopelijk voelt je moeder zich beter.Zou wel zonde zijn als dat lekkere eten aan je neus voorbijgaat.
Ja, nou ja, dan verzet ik het wel hoor Coe, wat in het vat zit verzuurd niet, maar het zou zo rot zijn als ik het af moest zeggen...

Jammer dat je niet mee kunt meeten, ik was wel benieuwd naar je geweest! Volgende keer beter dan maar, je woont dan toch niet heel ver hier vandaan

Hoe is het nu met Ukkie?
Ukkie heeft de nacht doorgeslapen.En is nu al een uur mijn hoofd aan het gek zeuren want hij wil naar buiten.Hij haalt gelukkig weer wat dieper adem en het "zagen"is ook een stuk minder.Straks maar even met hem naar het speeltuintje op de hoek.

Verder vandaag:

boodschappen voor het weekend

stofzuigen en dweilen boven

wvttk
Ik hoop dat het goed komt met de kies van mamavanMarels. Supersjiek eten is natuurlijk wel helemaal geweldig, maar ja, een gat in je mond is dan geen feestje. Echt niet.

Wat mij betreft is mieten in (de buurt van) Borodorp okee. Ben ook arm, maar doe even net alsof van niet en pak de trein. Anyway, mijn huis is open, indien nodig, en het lijkt me hartstikke leuk!

Jammer, Coetje, dat je er niet bij kunt zijn. Aan de andere kant wel fijn als Ukkie dan eindelijk aan zijn herstel kan werken want al dat gesnotter en gepiep is ook niks.

Ik hoorde net dat een kind wat ik vaag ken ongeneeslijk ziek is. Kan nog een heel beste leeftijd bereiken hoor, maar er is nog geen genezing mogelijk van de, toch heel bekende, ziekte.

En dat wroet nu dus in mijn hoofd en dan blijf ik weer achter het forum hangen. Zo iets. Ik geef mezelf een uurtje.
Moggûh lieve lieffies!

Wij hebben een krolse kat en dat is niet fijn Gelukkig staat de afspraak bij de dierenarts.

Vandaag kennismaken met de nieuwe kat van mijn nichtje. Iets ophalen wat ik via Marktplaats heb gekocht. En ik ga met een oude buurjongen door de wijk waar wij opgegroeid zijn wandelen en herinneringen ophalen.

Geniet!
Ik heb een puberkat Buuf, da's ook leuk

Mormel is volledig losgeslagen op het moment, en zodra Marelsman dan thuis komt is ie de liefste kat op aarde.... Aaaargh!!

Mamzie; ik geloof dat ik net met Boro bedacht had dat Boro naar station L-Z komt, ik haar daar op pik (da's minder heel erg om voor mij) en we dan naar jou komen, zoiets. Is dat goed?

Moeders belt net dat het al een stukje beter gaat
Okee, Marels (en Boro).

Mogguh, Buuv
goedemorgen

fijn dat ukkie weer wat beter is, coe

krolse en puberende katten heb ik hier gelukkig niet

marels, fijn dat mams weer wat beter is. Misschien kunnen jullie vanavond dan toch gaan

ik ben druk druk, eerst naar het ziekenhuis, dan werken (waar ik ook weer vroeger moet zijn) en tussendoor even boodschappen want het weekend wordt ook weer druk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven