Laptoptafel, wie helpt?
donderdag 11 maart 2010 om 20:02
Okee, het probleem.
Door problemen met mijn rug is het lastig om veel te internetten terwijl ik op de bank zit. Voorheen stond de laptop op de armleuning en kon ik uren internetten, nu helaas (even) niet meer.
Nu wil ik graag zo'n laptoptafelding zodat ik gewoon recht kan blijven zitten en toch kan internetten (en tegelijk tv kan kijken). Wie weet waar ze deze voordelig verkopen?
Ik weet dat er nu 1 in het krantje van de Blokker staat, maar deze vind ik eigenlijk te simpel (en niet zo mooi). De 'Dave' van Ikea vind ik super, maar eigenlijk te duur. Marktplaats staat helaas bijzonder weinig. Wie heeft er meer ideeën? Of wordt het toch de simpele variant van Blokker?
Door problemen met mijn rug is het lastig om veel te internetten terwijl ik op de bank zit. Voorheen stond de laptop op de armleuning en kon ik uren internetten, nu helaas (even) niet meer.
Nu wil ik graag zo'n laptoptafelding zodat ik gewoon recht kan blijven zitten en toch kan internetten (en tegelijk tv kan kijken). Wie weet waar ze deze voordelig verkopen?
Ik weet dat er nu 1 in het krantje van de Blokker staat, maar deze vind ik eigenlijk te simpel (en niet zo mooi). De 'Dave' van Ikea vind ik super, maar eigenlijk te duur. Marktplaats staat helaas bijzonder weinig. Wie heeft er meer ideeën? Of wordt het toch de simpele variant van Blokker?
donderdag 11 maart 2010 om 20:07
Ik heb geen krantje van Blokker, maar wel van die 'schoottafels': van die 'dienbladen' zonder rand met een zak met van die piepschuimkorrels er onder (snap je het nog? )
Hij voldoet voor mij prima, maar ik heb dan ook maar een klein laptopje. Met de muis werken gaat dan nog net.
Ik zou gewoon zo'n ding bij de Blokkert halen en kijken of het bevalt, dan kun je altijd nog een duurdere variant kopen. Ze zijn volgens mij niet zo duur?
Hij voldoet voor mij prima, maar ik heb dan ook maar een klein laptopje. Met de muis werken gaat dan nog net.
Ik zou gewoon zo'n ding bij de Blokkert halen en kijken of het bevalt, dan kun je altijd nog een duurdere variant kopen. Ze zijn volgens mij niet zo duur?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 11 maart 2010 om 20:10
Het nadeel van die 'schootkussens' (ik begrijp welke je bedoelt ) is dat ik alsnog veel naar beneden moet kijken. Het probleem is juist dat ik mijn rug recht moet kunnen houden. Zo'n tafeltje kun je in hoogte verstellen en dus kan de laptop op ooghoogte.
Hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel
Dit is die van de Blokker btw
Hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel

Dit is die van de Blokker btw
donderdag 11 maart 2010 om 22:49
Ik heb een tafeltje van ikea, weet alleen niet of die nog verkocht wordt. Ik gebruik hem als laptoptafel (werkt erg goed!), als bijzettafeltje en voor mijn dochter om af en toe eens voor de televisie te mogen eten. Ben er erg tevreden over.
Het is een tafeltje met een rond wit bovenblad, dan een gebogen houten poot naar beneden, dan weer een rond blad (liggen tijdschriften op) met daaronder wielen. Hmm, ik zoek effe een plaatje
het lijkt op onderstaand plaatje, alleen heb ik dan maar aan 1 kant een gebogen poot die een onderblad vasthoudt. Je kunt hem dan dus onder je bank schuiven en zodoende lekker dichtbij je trekken.
Het is een tafeltje met een rond wit bovenblad, dan een gebogen houten poot naar beneden, dan weer een rond blad (liggen tijdschriften op) met daaronder wielen. Hmm, ik zoek effe een plaatje
het lijkt op onderstaand plaatje, alleen heb ik dan maar aan 1 kant een gebogen poot die een onderblad vasthoudt. Je kunt hem dan dus onder je bank schuiven en zodoende lekker dichtbij je trekken.
donderdag 11 maart 2010 om 23:01
zaterdag 13 maart 2010 om 21:40
Vandaag toch maar niet naar Ikea gegaan ivm verwachte drukte, dus helaas geen Plundra ben net nog een beetje aan het googlen en zie dat 'Dave' in België gewoon ¤17,95 is!! In tegenstelling tot de ¤29,95 hier...
Nu vind ik het helemaal belachelijk er bijna ¤30,- voor te betalen
Zag ook dat ze bij de Kwantum een soort tussen oplossing hebben (qua lelijkigheid)
Of misschien toch maar naar de Blokker...
Nu vind ik het helemaal belachelijk er bijna ¤30,- voor te betalen
Zag ook dat ze bij de Kwantum een soort tussen oplossing hebben (qua lelijkigheid)
Of misschien toch maar naar de Blokker...
maandag 15 maart 2010 om 17:38
Niet echt een nuttige bijdrage aan het laptoptafeltjes dilemma, maar wat raar dat er zo'n verschil zit in de prijzen tussen Ikea NL en Ikea België. Helaas niet op de producten die ik graag wil, maar toch. Sommige dingen zijn goedkoper in NL, sommige dingen zijn goedkoper in België. Loont dus wel de moeite! Voorbeeldje:
99 euro in België, 69 euro in NL
89 euro in Belgie, 79 euro in NL
299 in België, 249 in NL
2,25 in België, 1,99 in NL
3,99 in België, 4,49 in NL
9,99 in België, 10,33 in NL (sowieso een rare prijs)
Hoe zou dat toch komen?
99 euro in België, 69 euro in NL
89 euro in Belgie, 79 euro in NL
299 in België, 249 in NL
2,25 in België, 1,99 in NL
3,99 in België, 4,49 in NL
9,99 in België, 10,33 in NL (sowieso een rare prijs)
Hoe zou dat toch komen?
maandag 15 maart 2010 om 17:56
quote:Noukels schreef op 13 maart 2010 @ 21:40:
[afbeelding]Die lijkt me erg hoog, ook qua poten met wieltjes. Ik zou even goed kijken in de winkel of je hem helemaal laag kunt zetten (en vooraf de hoogte van je bank opmeten, en hoe hoog je nog lekker zit met je armen).
[afbeelding]Die lijkt me erg hoog, ook qua poten met wieltjes. Ik zou even goed kijken in de winkel of je hem helemaal laag kunt zetten (en vooraf de hoogte van je bank opmeten, en hoe hoog je nog lekker zit met je armen).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 15 mei 2010 om 22:45
Ik weet niet of het een oplossing is, maar waarom niet zo'n dienblad op pootjes die je hebt om te ontbijten in bed. En je hebt ook bij Xenos dacht ik van die kussens met een dienblad erop, speciaal om op je schoot te leggen om te eten. Daar wil ik zelf nog een keer naar zoeken, dat lijkt mij handig om je laptop op te zetten. Die tip heb ik trouwens van een andere forumster hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 16 mei 2010 om 02:00
quote:mylenevalerie schreef op 15 mei 2010 @ 22:45:
Ik weet niet of het een oplossing is, maar waarom niet zo'n dienblad op pootjes die je hebt om te ontbijten in bed. En je hebt ook bij Xenos dacht ik van die kussens met een dienblad erop, speciaal om op je schoot te leggen om te eten. Daar wil ik zelf nog een keer naar zoeken, dat lijkt mij handig om je laptop op te zetten. Die tip heb ik trouwens van een andere forumster hoor.
niet kopen met zo een kussentje sluit je ventilator af en word je laptop te warm. mag hem ook nooit op de bank ofzo zetten
groetjes
niet kopen met zo een kussentje sluit je ventilator af en word je laptop te warm. mag hem ook nooit op de bank ofzo zetten
groetjes