Afvallen met...
donderdag 11 maart 2010 om 20:17
donderdag 11 maart 2010 om 21:26
donderdag 11 maart 2010 om 23:49
Jammer Drift, dat je niet mee kunt lunchen! Moeten inderdaad maar snel iets naders afspreken, al vrees ik dat dat na New York wordt, inderdaad.
Fniel, is het relaxter voor jou als ik bij jou kom lunchen? Of in het centrum van het bruisende H? Of liever dan toch niet? Ik kan ook morgen lunchen trouwens, als je toch nu weekend hebt... Oh, dat ga ik je ook wel even mailen.
Ik heb gerepeteerd voor de typemachine-performance, hij wordt mooi Moest natuurlijk weer de helft van mijn tekst schrappen wegens te lang voor een performance van een kwartier, maar het wordt wel erg tof. Voor wie er benieuwd is: Dinsdagavond in Theater Kikker, Proeflokaal.
En mijn broer belde met de mededeling dat hij van een autootje afmoet, een Seat Ibiza diesel van ongeveer 6 jaar oud... Heb in eerste instantie nee gezegd, want ik rij niet genoeg kilometers om een diesel rendabel te maken (hoge wegenbelasting) maar aan de andere kant, als ik 'm voor weinig kan kopen, is het het toch misschien wel weer waard... Maar dan zul je altijd zien dat er na een half jaar wat mee is en dat ik spijt krijg dat ik m'n Peugeotje heb weggedaan.... Toch maar eens vragen wat-ie ervoor wil hebben. Een fijn schakelende auto met stuurbekrachtiging zou natuurlijk best fijn zijn, dat dan weer wel.
Ik ga lekker een stukje slapen. Bis morgen!
vrijdag 12 maart 2010 om 01:04
Erwt, zodra jij bevallen bent doen we een sushi-feestje, ok?
Ik heb vanavond weer genoten van alle lekkernijen. Zoete garnalen, sashimi (=rauwe zalm), wasabi, teriyaki zalm, zalm-maki, tempura garnalen... hmmmm!!
En inderdaad, bij de 2e keer zelf maken had ik het rollen al onder de knie. En het maken van de rijst is nog het lastigst (rondkorrel-rijst koken met wijnazijn, suiker en laten inkoken. Dat laten afkoelen en dan is het pas klaar. Duurt dus even, en je moet alles in de juiste verhouding doen).
Dankje Fniel!!
En gefeliciteerd met je weekend (ik moet nog een -halve- dag werken)
Drift & Erwt, fijne samenvatting, dank je! Maar hoe is het afgelopen? (alhoewel ik het wel kan raden natuurlijk: normaal-ogende buurvrouw krijgt gelijk en tokkie-ogende buurvrouw spoort niet)
Leuk Moos! Ik ga kijken of ik dinsdag kan. Wie gaat er mee?
Ik heb een heerlijke avond gehad. Een mooi dekbedovertrek gehad (had ik nodig, want ik heb er 1 met een slijtage-scheur erin) en 2 schalen.
Nu moet ik m'n bed in, want ik moet morgen nog werken. 's Middags komt m'n moeder en gaan we borrelen en weer uit eten. Wilde nu eigenlijk nog vliegtickets naar China boeken, maar dat doe ik morgen wel. Straks maak ik weer een fout (even denkende aan de concerttickets )
Trusten!
Ik heb vanavond weer genoten van alle lekkernijen. Zoete garnalen, sashimi (=rauwe zalm), wasabi, teriyaki zalm, zalm-maki, tempura garnalen... hmmmm!!
En inderdaad, bij de 2e keer zelf maken had ik het rollen al onder de knie. En het maken van de rijst is nog het lastigst (rondkorrel-rijst koken met wijnazijn, suiker en laten inkoken. Dat laten afkoelen en dan is het pas klaar. Duurt dus even, en je moet alles in de juiste verhouding doen).
Dankje Fniel!!
En gefeliciteerd met je weekend (ik moet nog een -halve- dag werken)
Drift & Erwt, fijne samenvatting, dank je! Maar hoe is het afgelopen? (alhoewel ik het wel kan raden natuurlijk: normaal-ogende buurvrouw krijgt gelijk en tokkie-ogende buurvrouw spoort niet)
Leuk Moos! Ik ga kijken of ik dinsdag kan. Wie gaat er mee?
Ik heb een heerlijke avond gehad. Een mooi dekbedovertrek gehad (had ik nodig, want ik heb er 1 met een slijtage-scheur erin) en 2 schalen.
Nu moet ik m'n bed in, want ik moet morgen nog werken. 's Middags komt m'n moeder en gaan we borrelen en weer uit eten. Wilde nu eigenlijk nog vliegtickets naar China boeken, maar dat doe ik morgen wel. Straks maak ik weer een fout (even denkende aan de concerttickets )
Trusten!