Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Cijfers zijn zoombereik, maar volgens mij moet je ten opzichte van de niet-digitale spiegelreflexen omrekenen (heeft mijn vader me ooit eens, heel kansloos, proberen uit te leggen ).

Ik heb bijvoorbeeld deze: Nikkor AF-S DX 18-105/3.5-5.6G VR http://www.cameranu.nl/ar ... _18-105_3.5-5.6G_VR.html:

AF = autofocus (kan automatisch scherpstellen, is een keuze op je camera)

DX = zegt volgens mij iets over het formaat, maar weet ik niet precies

18-105 = het zoombereik

3,5-5,6 = diaframabereik

VR = vibratiereductie (stabilisatiesysteem, bij sommige merken in de camera, bij anderen in de lens).

Of bedoelde je dit niet?
Peas on earth!
quote:AgentL schreef op 12 maart 2010 @ 23:18:

Pechtold over Bos: "ik zag hem vanavond ook weer de hele avond op tv en dacht: 'moet jij niet bij je kinderen zijn?'"

Ik vind het trouwens wel tof dat Cohen ineens in beeld is!
Peas on earth!
Jaaaaa! Job!! Ik heb meer vertrouwen in Job dan in Wouter.

Wel tof, want in mijn omgeving (collega's, vrienden etc) is iedereen heel blij en verheugd dat Job eraan komt. Er heerste juist wat negativiteit door de PVV en het slechte politieke klimaat in NL. Maar nu is er een positieve 'buzz' gaande

Ik ga morgen even uitgebreid naar je uitleg kijken over de lenzen. Ik merk dat ik moe ben.
Ja, ik vind Cohen heel integer, duidelijk en eerlijk overkomen (veel meer dan Bos). Alleen al zijn persconferentie vond ik heel goed!

Ga maar lekker slapen Age! Ik ga ook lekker slapen! Morgen beetje rommelen in huis. Plintjes liggen boven al bijna helemaal
Peas on earth!
Oh ja! Mama wil in mei samen met mij en zusjes naar Zweden, naar Broer! Met de auto...

Tof! Lekker met z'n 5en zijn
Ohh, da's leuk! Lijkt me ook leuk, lekker met z'n vijven!

Ik ben ook nog aan't googlen naar een weekendje weg, maar wil héél lowbudget en kan nog niet echt iets vinden
Peas on earth!
Daar kan ik je misschien wel bij helpen.

Maakt het klimaat je uit? Vrijdag t/m maandag? Vliegen toch? Heb je voorkeur voor een land/regio? Budget?
Nee, klimaat maakt niet uit en inderdaad vrijdag t/m maandag het liefst. Xan zou het volgens mij wel heel leuk vinden om te vliegen. Het liefst zouden we naar Dublin willen. Londen is ook wel een alternatief. Zou dan het beste kunnen in weekend na pasen (da's rond 10 april ofzo) of weekend erna. Heel veel later wil ik eigenlijk niet meer vliegen. Tips?
Peas on earth!
Ha! Ik had op een heel toffe blauwe schommelstoel geboden op MP. Bieder had mijn bod verwijderd, maar ik zie dat er lekker nog geen nieuw bod geplaatst is! *kijkt gemeen*
Peas on earth!
En ja, met z'n 5en is echt leuk. We waren laatst met 13 personen en dat was wel echt héél veel... Ook leuk, maar ook heel heftig.

Mama gaat half juni al op vakantie (Hongarije) en Broer komt begin juli of zelfs eind juni al terug.

Voor mij komt mei het beste uit qua periode, april is al bijna en is voor mij onmogelijk.

Begin mei komt qua werk voor mij het beste uit, maar aangezien we met de auto gaan en dus spullen mee terug nemen voor Broer (mountainbike, winterkleren etc) is eind mei voor hem het beste. Dan hoeft hij zijn mountainbike niet zo lang te missen
Heeft ie z'n eigen mountainbike mee daarheen? Grappig!

Kan me voorstellen dat het met z'n dertienen wel echt (te?)veel is inderdaad. Fijn om dan ook nog even met z'n vijven te zijn!
Peas on earth!
Tssss... wat stom om jouw bod te verwijderen!

Londen is leuk!! Easyjet is wel goedkoop en een prima maatschappij (beter dan Ryanair vind ik...). Als je dan op Stansted vliegt dan hoef je nog maar een half uurtje met de trein naar Londen stad.

Edinburgh is misschien ook wel leuk! Easyjet vliegt daar ook op, en die stad is lekker overzichtelijk en dus prima te doen in een weekendje. Londen heeft m.i. meer te bieden dus daar moet je wel lang voor uittrekken.

Dublin ken ik niet, maar een vriendinnetje van me die woont daar nu. Wil ik eigenlijk nog wel naar toe, maar ja... moet ook al naar China en Zweden
Ja, mama had z'n mountainbike vorige maand meegenomen met de auto
Ik lees op nu.nl dat de meubels van Michael Jackson geveild worden ofzo, en dan staat onderaan in dat artikel over het veilinghuis:

Eerder verkocht het veilinghuis de niersteen van Star Trek-acteur William Shatner voor een bedrag van 25 duizend dollar.

Een niersteen
Peas on earth!
Ryanair daarentegen is wel heel handig omdat wij heel gemakkelijk vanuit Weeze kunnen vliegen (maar vanuit daar geen vluchten naar Dublin helaas). Oh, even kijken of die ook naar Edinburgh vliegen. Dat klinkt ook wel leuk!

En voor Londen zou Stansted dus het handigste zijn? Heb je ook nog hotel-tips voor Londen?
Peas on earth!
Wauw, Job is echt goed bij P&W. Vooral zijn reactie op de achterlijke reactie van Geert.

Ik heb er vertrouwen in!! Job kan Geert aan!!!
Jaaaa Job had ook al heel subtiel gereageerd op GW in zijn persconferentie! Van mij mag Job premier worden! Zie net op nu.nl dat hij voor 52% van de Nederlanders favoriet zou zijn!
Peas on earth!
Haha inderdaad, een niersteen!

London City schijnt het állerhandigste vliegveld te zijn, want dat is letterlijk midden in de stad. Maar daar vliegen de low-cost maatschappijen niet op.

Ik kan je wel helpen met een hotel op een goede plek, ken de stad redelijk goed. Zal eens gaan googlen.

Ik zat zelf altijd in een hostel, maar is voor jullie geen aanrader.
Deze website heb ik trouwens een poos geleden eens opgeslagen: http://www.london30.com/hotels/
Oh, da's een handige website. Die sla ik even op. Mij maakt het niet zoveel uit, maar in een hostel krijg ik Xan niet denk ik

Ik zie nu dat we ook vrij goedkoop naar Edinburgh kunnen vliegen. Ik denk dat Xan zou kiezen voor Londen tussen die twee. Ga ik ook even kijken...
Peas on earth!
Ooooh, ik heb het even heel moeilijk. Ik was even heel sterk maar ben het even kwijt geloof ik.

Van de vriend van m'n moeder kreeg ik 2 repen Rittersport Pfefferminz voor m'n verjaardag. Súperlekker dus!

Maar.... ik wil het NU!!!!
Als je het moeilijk hebt, betekent dat niet meteen dat je niet sterk bent Age... Zou het lukken om één of twee blokjes te nemen? Of gaat het dan mis?
Peas on earth!
Op welke Londen airports kun je vliegen vanaf Weeze?

Luton zou ik iig niet aanraden. Dan moet je nog eerst 1,5 uur met de bus voor je in de stad bent (zonde van je tijd als je maar een weekend gaat)
Alleen Stansted, dus dat komt eigenlijk wel goed uit. Wel een beetje lastige tijden om te vliegen. Edinburgh heeft én goede vliegtijden én niet duur. Daar was jij toch? Kom je daar gemakkelijk van vliegveld in centrum?
Peas on earth!
Oh wacht, ik heb al gekeken:

Weeze naar Stansted.

Ik zeg: op donderdagavond 15 april vliegen om 21:05u, en op maandag 19 april om 18:35u weer terugvliegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven