Afvallen met...
vrijdag 12 maart 2010 om 23:20
Cijfers zijn zoombereik, maar volgens mij moet je ten opzichte van de niet-digitale spiegelreflexen omrekenen (heeft mijn vader me ooit eens, heel kansloos, proberen uit te leggen ).
Ik heb bijvoorbeeld deze: Nikkor AF-S DX 18-105/3.5-5.6G VR http://www.cameranu.nl/ar ... _18-105_3.5-5.6G_VR.html:
AF = autofocus (kan automatisch scherpstellen, is een keuze op je camera)
DX = zegt volgens mij iets over het formaat, maar weet ik niet precies
18-105 = het zoombereik
3,5-5,6 = diaframabereik
VR = vibratiereductie (stabilisatiesysteem, bij sommige merken in de camera, bij anderen in de lens).
Of bedoelde je dit niet?
Ik heb bijvoorbeeld deze: Nikkor AF-S DX 18-105/3.5-5.6G VR http://www.cameranu.nl/ar ... _18-105_3.5-5.6G_VR.html:
AF = autofocus (kan automatisch scherpstellen, is een keuze op je camera)
DX = zegt volgens mij iets over het formaat, maar weet ik niet precies
18-105 = het zoombereik
3,5-5,6 = diaframabereik
VR = vibratiereductie (stabilisatiesysteem, bij sommige merken in de camera, bij anderen in de lens).
Of bedoelde je dit niet?
Peas on earth!
vrijdag 12 maart 2010 om 23:26
Jaaaaa! Job!! Ik heb meer vertrouwen in Job dan in Wouter.
Wel tof, want in mijn omgeving (collega's, vrienden etc) is iedereen heel blij en verheugd dat Job eraan komt. Er heerste juist wat negativiteit door de PVV en het slechte politieke klimaat in NL. Maar nu is er een positieve 'buzz' gaande
Ik ga morgen even uitgebreid naar je uitleg kijken over de lenzen. Ik merk dat ik moe ben.
Wel tof, want in mijn omgeving (collega's, vrienden etc) is iedereen heel blij en verheugd dat Job eraan komt. Er heerste juist wat negativiteit door de PVV en het slechte politieke klimaat in NL. Maar nu is er een positieve 'buzz' gaande
Ik ga morgen even uitgebreid naar je uitleg kijken over de lenzen. Ik merk dat ik moe ben.
vrijdag 12 maart 2010 om 23:28
vrijdag 12 maart 2010 om 23:35
Nee, klimaat maakt niet uit en inderdaad vrijdag t/m maandag het liefst. Xan zou het volgens mij wel heel leuk vinden om te vliegen. Het liefst zouden we naar Dublin willen. Londen is ook wel een alternatief. Zou dan het beste kunnen in weekend na pasen (da's rond 10 april ofzo) of weekend erna. Heel veel later wil ik eigenlijk niet meer vliegen. Tips?
Peas on earth!
vrijdag 12 maart 2010 om 23:37
En ja, met z'n 5en is echt leuk. We waren laatst met 13 personen en dat was wel echt héél veel... Ook leuk, maar ook heel heftig.
Mama gaat half juni al op vakantie (Hongarije) en Broer komt begin juli of zelfs eind juni al terug.
Voor mij komt mei het beste uit qua periode, april is al bijna en is voor mij onmogelijk.
Begin mei komt qua werk voor mij het beste uit, maar aangezien we met de auto gaan en dus spullen mee terug nemen voor Broer (mountainbike, winterkleren etc) is eind mei voor hem het beste. Dan hoeft hij zijn mountainbike niet zo lang te missen
Mama gaat half juni al op vakantie (Hongarije) en Broer komt begin juli of zelfs eind juni al terug.
Voor mij komt mei het beste uit qua periode, april is al bijna en is voor mij onmogelijk.
Begin mei komt qua werk voor mij het beste uit, maar aangezien we met de auto gaan en dus spullen mee terug nemen voor Broer (mountainbike, winterkleren etc) is eind mei voor hem het beste. Dan hoeft hij zijn mountainbike niet zo lang te missen
vrijdag 12 maart 2010 om 23:42
Tssss... wat stom om jouw bod te verwijderen!
Londen is leuk!! Easyjet is wel goedkoop en een prima maatschappij (beter dan Ryanair vind ik...). Als je dan op Stansted vliegt dan hoef je nog maar een half uurtje met de trein naar Londen stad.
Edinburgh is misschien ook wel leuk! Easyjet vliegt daar ook op, en die stad is lekker overzichtelijk en dus prima te doen in een weekendje. Londen heeft m.i. meer te bieden dus daar moet je wel lang voor uittrekken.
Dublin ken ik niet, maar een vriendinnetje van me die woont daar nu. Wil ik eigenlijk nog wel naar toe, maar ja... moet ook al naar China en Zweden
Londen is leuk!! Easyjet is wel goedkoop en een prima maatschappij (beter dan Ryanair vind ik...). Als je dan op Stansted vliegt dan hoef je nog maar een half uurtje met de trein naar Londen stad.
Edinburgh is misschien ook wel leuk! Easyjet vliegt daar ook op, en die stad is lekker overzichtelijk en dus prima te doen in een weekendje. Londen heeft m.i. meer te bieden dus daar moet je wel lang voor uittrekken.
Dublin ken ik niet, maar een vriendinnetje van me die woont daar nu. Wil ik eigenlijk nog wel naar toe, maar ja... moet ook al naar China en Zweden
vrijdag 12 maart 2010 om 23:43
vrijdag 12 maart 2010 om 23:45
Ryanair daarentegen is wel heel handig omdat wij heel gemakkelijk vanuit Weeze kunnen vliegen (maar vanuit daar geen vluchten naar Dublin helaas). Oh, even kijken of die ook naar Edinburgh vliegen. Dat klinkt ook wel leuk!
En voor Londen zou Stansted dus het handigste zijn? Heb je ook nog hotel-tips voor Londen?
En voor Londen zou Stansted dus het handigste zijn? Heb je ook nog hotel-tips voor Londen?
Peas on earth!
vrijdag 12 maart 2010 om 23:47
Haha inderdaad, een niersteen!
London City schijnt het állerhandigste vliegveld te zijn, want dat is letterlijk midden in de stad. Maar daar vliegen de low-cost maatschappijen niet op.
Ik kan je wel helpen met een hotel op een goede plek, ken de stad redelijk goed. Zal eens gaan googlen.
Ik zat zelf altijd in een hostel, maar is voor jullie geen aanrader.
London City schijnt het állerhandigste vliegveld te zijn, want dat is letterlijk midden in de stad. Maar daar vliegen de low-cost maatschappijen niet op.
Ik kan je wel helpen met een hotel op een goede plek, ken de stad redelijk goed. Zal eens gaan googlen.
Ik zat zelf altijd in een hostel, maar is voor jullie geen aanrader.
vrijdag 12 maart 2010 om 23:48
Deze website heb ik trouwens een poos geleden eens opgeslagen: http://www.london30.com/hotels/
vrijdag 12 maart 2010 om 23:50