Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
quote:tilalia2 schreef op 10 maart 2010 @ 09:35:

**geeft Bloes koffie en een potlood**

ZIE. Ik ben helemaal van mijn apropos.... Zaterdag de volgende Stap naar het Gezamenlijke Leven. Een en/of-rekening openen. *slik* Als ik met iémand mijn financiën moet delen dan toch het liefst met MM maar ik vind het toch een enorme Stap.

(het zegt natuurlijk allemaal niets over mijn échte zelfstandigheid, dat weet ik dat weet ik)

Jongste Bloesje had met een vriendinnetje bedacht weer een Journaal op te gaan nemen (zou ze dan toch geen dierenarts of kapster worden maar journalist? ) en wilde daarvoor gaan collecteren. Eh wattuh!? De hoofdmeester vond het goed. Dus ik naar de meester om te vragen of ze een project hadden ofzo waarvoor ze geld mochten collecteren. Maar nee hoor, eigen initiatief (zelfstandig journalist, dus? ). De hoofdmeester heeft ws niet opgelet toen ze de collectebus mee vroegen en gedacht dat het nog voor Haïti was.....

Het is mij niet duidelijk waar ze dat geld nou voor nodig hadden hoor. Ze zijn nu kosteloos aan het spelen, gleuf ik.

Oudste is met vriendinnen buiten en Houd Van Mij (zo zei ze zo lief tijdens het broodjes bakken ). Nu, ik tiep nog eens een stukje met mijn potloot.
ik wist niet dat journalisten zo slecht verdienden dat ze moeten collecteren

Bloes, je kan het. Echt waar.
Steekpenningen .
Goeie reis Suup!

Ik ken iemand bij het Journaal haha eigenlijk zou zij de Bloesjes es moeten bellen waar de centjes blijven :-)

Goed gegaan met werk vandaag Tila?
~info over meelezende ex (enzo ) in Kasteeltuin~

Veel plezier, Suup!!!
Wat wilde ik nou toch typen?
Veilig aangekomen, nu nog een borrel en een sigaret roken met mijn boer en dan lekker slapen.

Mims
Je bent er net en hebt nu al een boer? Is ie leuk en groot en sterk? En rijk?

Anyways, koffie!
rrretjes verdwijnen zo snel als je 7 uur in een auto zit.-)

Het was vroeg dag hier, neef vond het heel normaal dat ik er ineens was. En nu is hij naar de chreche. Ik heb net het treinkaartje voor de terugreis geregeld en ga me zo maar eens aankleden.

Maar ik wil eerst wel koffie.
Koffie voor Suup!
Werk ziet er goed uit Tila! Gefeliciteerd!

Fijn dat je goed bent aangekomen Suup, geniet er van :-)
Tila, 004 - 077 - 133 - 162 - 227 gaan zo voor je op de post! OF heb je er daar inmiddels al wat van?

En oh, zou je ook nog update kunnen mailen van wat je daarna nog nodig hebt. Buurjongetje voor wie ik nu ook spaar, heeft ook nog veel dubbele liggen. Misschien zit daar nog wat voor je bij.
Die kan ik gebruiken, Thee! Dank je wel!

Hier staat het hele huis vol met blauwe druifjes en hyacinthen. Gingen per 10, en ik kon niet kiezen

Dank, D
Oh en van mij krijg je de kaartjes ook nog steeds Tila sorry.

Lekkere rustige tutteldag hier, beetje gefietst, eej egespeeld met neef. Neef gebadderd en in bed gestopt. Heerlijk zo'n klein slaperig lichaampje naast je.

Merk dat ik echt even moet omschakelen ineens in een andere omgeving, Het voelt als spijbelen en ongeoorloofd. Maar met dank aan de Advocaat is het tegenvoorstel er vandaag uitgegaan en dat geeft lucht en enigszins rust. Nu ligt de bal weer daar.

Zo iemand zin in een borrel?
Ja!
Ik sla die borrel even af want ik heb een knallende knetterende pijn in de kop. De hele dag al, o boehoehoe. En daarnaast ben ik ook nog eens erg moe dus ik duik er vroeg in vanavond. Heb een drukke week achter de rug (what else is new) en merk dat ik geen 20 meer ben. Ook geen 30 trouwens.

Ik wil het werk van Tila ook wel zien!
.
Misschien helpt borrel dan juist wel Marie.

Maar kopje thee, kruikje> Is dat beter?

Pfff lees net dat Hans van Mierlo is overleden, laatste keer dat ik hem zag paar maanden terug vond ik hem er al heel oud en ziek uit zien.
Zie nu pas na jouw posting zijn overlijden. Rest op andere topic.
Het is een glas melk en een schaaltje manna geworden, Suup.

Jemig, Hans van Mierlo dood.Dat vind ik nou echt erg.
.
Aaah Hans van Mierlo

Mopperdemopper...net voor het eerst sinds lang weer gaan thaiboksen en ik ben ook geen 20 meer en sowieso uit conditie en ik dacht dat ik ging kotsen en ik heb nu al spierpijn...mopperdemopper....volgende week weer :-)
Jeetje, Hans van Mierlo dood... Lach mij maar uit maar ik vind oprecht dat hij en Wim Kok de enige échte politiek leiders van de laatste decennia zijn. Waren.
"U heeft waarschijnlijk al gehoord dat Hans van Mierlo dood is" Nou nee, ik zat 'over mijn lijk' te kijken. Duh.

Wat naar.

Eens met Bloes.

M'anas, zie blog voor plaatje. Of willu een linkje in de kelder?

**aai over bolletje vanwege hoofd**

D. tijd voor veteranenklasse?
Manna en melk klinken ook heel goed Marie.

Ja Bloes eens met jou.
Bierteam, Tila :-)

Waarom roept de Kelder niet meer dat er van alles in staat? *wandelt de trap af naar beneden*
Ik weet het niet, D. De kelder roept mij alleen als er gereageerd is op een post van mij. Ik kan hele verhalen dus missen omdat het geen reactie op mij is. Is best storend.

Maar goed. Koffie!
*zet koffie, sap en broodjes neer*

Gaaaap, slecht geslapen heee. Nou ja, moest toch vroeg op want heb n belafspraak met de Arbo-arts :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven