* 184 ~ Bar Too Much ~ 184 *

26-02-2010 11:04 703 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een klifhangers weer

En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!

In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.

Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
Yet, begrijp ik goed dat jullie overzees gaan verkassen? Wauw!
Yep
Gaaf! Of juist niet?
Gaaf en eng. Maar vooral heel gaaf natuurlijk.

En ik sta een beetje van onszelf te kijken. We zouden al de wereld gaan zien voor we kinderen kregen. Maar met elk kind werd dat natuurlijk onwaarschijnlijker. En toen Zoon naar de middelbare ging, en het zo moeilijk was een school voor hem te vinden, had ik het plan maar in de koelkast gezet voor als de kinderen de deur uit waren. Best wel even omschakelen als je dan zo´n kans krijgt en het drie weken later gewoon door blijkt te gaan.
Ik zit al stom voor me uit te grijnzen sinds ik Man heb gesproken
Lekker door grijnzen, het is ook geweldig als je zo'n kans krijgt! Echt heel gaaf joh!
Het is wat met ons

Er zijn zelfs al mensen met Man over scholen aan het denken. Man gaat in april kijken en beslissen. Een huis, auto´s, vluchten, alles wordt geregeld. Nu nog voor mezelf verzinnen hoe ik dit optimaal ga benutten.
Ik bedoel, het zou fijn zijn als ik er werkervaring op doe.
Dat zou echt helemaal goed zijn! Geen mensen die daarover kunnen meedenken? Wat jij daar zou kunnen doen?
Vast wel. Om te beginnen ga ik hier maar eens aan wat kruiwagens trekken. Ik heb wel een idee voor een verslag of reportage daar. Ik heb tijdens mijn studie ook Stedelijke Ontwikkeling gevolgd in Leiden en wat er nu in Detroit gebeurd, is enorm fascinerend.

Even ter geruststelling...we gaan een eind verderop wonen!
Oh, dat filmpje duurt wel bijna een kwartier, en staat op een conservatieve site, maar ik vond het erg leuk in elkaar zitten.
Daar kijk ik dan morgen naar, door splint nu koppijn. Ik stuiter gewoon lekker met je meer
Pas maar op, stuiteren is niet zo fijn voor koppijn!

Na deze ontknoping, ben ik wel benieuwd naar de volgende climax in deze aflevering...hoe is het met de naaister van Winx afgelopen???
Die is vast zo in de war van alle lengtes dat het nu valletjes zijn geworden?

Een metertje te lang bestelde optrekgordijnen zijn zo gek nog niet.
Ik wil graag gordijnen, maar nu maar ff niet. Maandag zijn we uitgenodigd om naar een huisje te kijken in een dorp tussen jou en mij in met een D. (de snelbus stopt daar). we staan 6e dus wie weet?
quote:yette schreef op 12 maart 2010 @ 00:19:

Een metertje te lang bestelde optrekgordijnen zijn zo gek nog niet.Sprak de vrouw die nu nog juicht, maar een jaar lang geconfronteerd gaat worden met een zwaar eiken bankstel met strontkleurige bloemen in gemeubileerd huis in een christelijk, maar toch godverlaten dorp in Michigan.
Oh, dat zou heel fijn zijn! Er beginnen alleen geen bellen te rinkelen. Een D. Komt die stoomtrein die zomers praktisch door mijn achtertuin dendert er ook?
Hmmm, beetje een impertinente vraag. Kan hem wel weghalen als je wilt.
Nee hoor, maar dat dorp idd. Je hebt de goede voor ogen vermoed ik gezien de trein.
Is beginpunt van de stoomtrein idd.
Wat leuk! Daar kom ik dus best wel eens. Gewoon voor de lol. Op de fiets of om te kijken of de winterbanden van Man echt beter zijn dan de mijne of zo.
Nou ja, fietsen was niet echt voor de lol. Was wel dik een uur. Maar ik was er ineens.
En toen nog terug
Hahaha het verste wat wij gefietst zijn is tussen D en jouw woonplaats is met een L. En dat vond ik al ver

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven