Geboortetaart
vrijdag 12 maart 2010 om 10:26
vrijdag 12 maart 2010 om 10:30
Ik ken die taart niet maar het trekt mij niet. Ik vind die muisjes niet zo lekker, net of al je tanden breken. Mij zou je er geen plezier mee doen.
Kijk eens op het topic Goddelijke taarten. Daar staan de prachtigste taarten die je ook kan opleuken met iets van geboorte. Met marsepein. Weet niet of ik de naam nu goed heb maar forumster Virginia? die maakt allemaal thema taarten. Haar misschien vragen of ze een leuk idee heeft voor een taart.
Kijk eens op het topic Goddelijke taarten. Daar staan de prachtigste taarten die je ook kan opleuken met iets van geboorte. Met marsepein. Weet niet of ik de naam nu goed heb maar forumster Virginia? die maakt allemaal thema taarten. Haar misschien vragen of ze een leuk idee heeft voor een taart.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

vrijdag 12 maart 2010 om 10:33
vrijdag 12 maart 2010 om 10:38

vrijdag 12 maart 2010 om 10:40
`Mijn` bakker heeft ook een geboortetaart in het assortiment, gewoon marsepein en daarop kleine kletskopjes met muisjes. Die muisjes die daarop zitten zijn niet die harde anijsmuisjes. Maar veel zachter, dus beter te eten in combinatie met taart Misschien heeft jouw bakker die ook wel?
Dan zou ik gewoon een taart bakken of een slagroomtaart kopen en die bestrooien met die muisjes (dat kan je natuurlijk ook sowieso doen, met die harde muisjes. Zeker omdat het een grap is. Ben trouwens best benieuwd naar de grap )
Dan zou ik gewoon een taart bakken of een slagroomtaart kopen en die bestrooien met die muisjes (dat kan je natuurlijk ook sowieso doen, met die harde muisjes. Zeker omdat het een grap is. Ben trouwens best benieuwd naar de grap )
vrijdag 12 maart 2010 om 10:40
En een geboortetaart van de Hema?
hier
Kan je zelf aanpassen; is maar 8 euro
Geboortetaart van luchtige cake gevuld met aardbeienbavarois en zachte citroensmaken gedecoreerd met 'Girl'schild.
Omdat dit een gepersonaliseerd product is, dat je zelf hebt ontworpen, kan het niet worden geruild.
luchtige cake
aardbeienbavarois
chocoladeschaafsel
kleurig schild
hier
Kan je zelf aanpassen; is maar 8 euro
Geboortetaart van luchtige cake gevuld met aardbeienbavarois en zachte citroensmaken gedecoreerd met 'Girl'schild.
Omdat dit een gepersonaliseerd product is, dat je zelf hebt ontworpen, kan het niet worden geruild.
luchtige cake
aardbeienbavarois
chocoladeschaafsel
kleurig schild
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 12 maart 2010 om 10:42
vrijdag 12 maart 2010 om 10:44

vrijdag 12 maart 2010 om 10:46
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/
Als je iets bijzonders of persoonlijks wilt zou ik hier eens rondsnuffelen. Er zijn heel veel dames die in opdracht een leuke taart voor je maken. je kunt er ook een opdrachtje plaatsen volgens mij.
Als je iets bijzonders of persoonlijks wilt zou ik hier eens rondsnuffelen. Er zijn heel veel dames die in opdracht een leuke taart voor je maken. je kunt er ook een opdrachtje plaatsen volgens mij.
vrijdag 12 maart 2010 om 10:46
vrijdag 12 maart 2010 om 10:53
Mijn schoonmoeder maakt deze taart bij geboortes en ik kan je wel vertellen dat ze heerlijk smaken. In principe is het gewoon cake met slagroom en muisjes.
Wij doen bijvoorbeeld ook zandgebakjes met slagroom en muisjes als er bezoek komt. Dan hoef je niet de beschuit met muisjes op tafel te zetten, maar heb je gewoon een lekker koekje.
Wij doen bijvoorbeeld ook zandgebakjes met slagroom en muisjes als er bezoek komt. Dan hoef je niet de beschuit met muisjes op tafel te zetten, maar heb je gewoon een lekker koekje.

vrijdag 12 maart 2010 om 11:06
quote:Linndaatje schreef op 12 maart 2010 @ 10:55:
Djoels, zaten daar die anijsmuisjes op?
Mijn bakker bemoeit zich ermee omdat dat een zakenrelatie en persoonlijke relatie is en hij gewoon graag goede adviezen geeft Is niet zo'n bakker waar je binnen loopt, maar een leverancier.Okee Vond het een beetje vreemd maar nu begrijp ik het wel.
Djoels, zaten daar die anijsmuisjes op?
Mijn bakker bemoeit zich ermee omdat dat een zakenrelatie en persoonlijke relatie is en hij gewoon graag goede adviezen geeft Is niet zo'n bakker waar je binnen loopt, maar een leverancier.Okee Vond het een beetje vreemd maar nu begrijp ik het wel.
vrijdag 12 maart 2010 om 11:08
quote:meerkleur schreef op 12 maart 2010 @ 11:04:
Schuddebuikje, die griesmeeltaart lijkt me echt heeeeerlijk!! Doe je er ook weleens iets anders op/in dan honing/muisjes? Ik ga m uitproberen
Ja, heel vaak HIj is ook lekker, vooral als je van 'kleffe cake' houdt
Ik maak hem vaak met honing en amandelschaafsel of gerapte kokos. Maar aux naturel is ie ook erg lekker!
Schuddebuikje, die griesmeeltaart lijkt me echt heeeeerlijk!! Doe je er ook weleens iets anders op/in dan honing/muisjes? Ik ga m uitproberen
Ja, heel vaak HIj is ook lekker, vooral als je van 'kleffe cake' houdt
Ik maak hem vaak met honing en amandelschaafsel of gerapte kokos. Maar aux naturel is ie ook erg lekker!