E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
vrijdag 12 maart 2010 om 12:41
Djoels, ik sta voor je klaar met kolftips, flesvoedertips en als je dat allemaal niet aanspreekt met draagdoek-knooptips waardoor het nét lijkt alsof je géén kind bij je hebt. Hoeft 'ie alleen maar de hele meet stil te zijn, maar als je bij en aan de borst een beetje subtiel afwisselt, dan lijkt me dat geen enkel probleem.
Ik zeg: Djoels komt!!!
Ik zeg: Djoels komt!!!
vrijdag 12 maart 2010 om 13:01
vrijdag 12 maart 2010 om 13:14
vrijdag 12 maart 2010 om 13:17
Ja, ik ben heeeeeel gemeen, ik weet het. En desgewenst wil ik over enige tijd best een kindermeeting (mede) organiseren als daar behoefte aan is. Maar deze keer is zonder kinderen. En aangezien er mensen niet kunnen komen, die wel grag willen, omdat ze geen oppas hebben, zou het wel erg oneerlijk zijn als een ander het wel mag.
vrijdag 12 maart 2010 om 13:33
vrijdag 12 maart 2010 om 13:38
quote:minny schreef op 12 maart 2010 @ 13:33:
Fniel, nee. Zonder kind wel natuurlijk
Iry, ik denk niet dat ze daar op zit te wachten idd. Maar na 23:00 is ze meer dan welkom hoor. Sterker nog, van mij mogen alle kinderen gezellig na 23:00 binnenlopen. Ik duik dan namelijk de Burger King in, dus heb er niks meer mee te maken. Met kind vind ik prima, maar zonder kind ook, en daar zou de kolf een perfecte oplossing voor zijn!
Fniel, nee. Zonder kind wel natuurlijk
Iry, ik denk niet dat ze daar op zit te wachten idd. Maar na 23:00 is ze meer dan welkom hoor. Sterker nog, van mij mogen alle kinderen gezellig na 23:00 binnenlopen. Ik duik dan namelijk de Burger King in, dus heb er niks meer mee te maken. Met kind vind ik prima, maar zonder kind ook, en daar zou de kolf een perfecte oplossing voor zijn!
vrijdag 12 maart 2010 om 13:42
Je dacht toch niet serieus dat ik die kleine jankblaag vrolijkerd mee wilde nemen, Min? Het meisje heeft gelukkig ook nog een vader, dus er hoeft zelfs geen oppas voor geregeld te worden.
Maarre.... zou het wel héél jammer vinden als je niet zou komen, Djoels. (Voel je het moederlijk schuldgevoel en de verscheurdheid al? ) Kun je JG niet een toko er náást stallen, zodat je enkel af en toe even weg hoeft te sneaken om daar voor JG JBG te flashen? En dat van die kolftips, dat was semi-serieus hoor. Een heel bóek vol tips kun je krijgen als dat is wat je nodig hebt om op de meet te komen.
Maarre.... zou het wel héél jammer vinden als je niet zou komen, Djoels. (Voel je het moederlijk schuldgevoel en de verscheurdheid al? ) Kun je JG niet een toko er náást stallen, zodat je enkel af en toe even weg hoeft te sneaken om daar voor JG JBG te flashen? En dat van die kolftips, dat was semi-serieus hoor. Een heel bóek vol tips kun je krijgen als dat is wat je nodig hebt om op de meet te komen.
vrijdag 12 maart 2010 om 13:43
Ligt er aan hoe ver Djoels dan van baby vandaan zou zijn natuurlijk. Ik zou het super vinden als ze komt, maar kan me voorstellen dat baby achterlaten nu nog te moeilijk is. Ach, dat lost zich allemaal vanzelf op, zodra baby een peuter met woede aanvallen wordt, dan weet Djoels niet hoe snel ze weg moet rennen als het ff kan
vrijdag 12 maart 2010 om 13:43
quote:minny schreef op 12 maart 2010 @ 13:43:
Ligt er aan hoe ver Djoels dan van baby vandaan zou zijn natuurlijk. Ik zou het super vinden als ze komt, maar kan me voorstellen dat baby achterlaten nu nog te moeilijk is. Ach, dat lost zich allemaal vanzelf op, zodra baby een peuter met woede aanvallen wordt, dan weet Djoels niet hoe snel ze weg moet rennen als het ff kan
We plannen vast een nieuwe meet voor over 2,5 jaar!
We plannen vast een nieuwe meet voor over 2,5 jaar!
vrijdag 12 maart 2010 om 13:44